» » » Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік


Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік

Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік
тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Абдижамилова Дилноза 6 сынып
Сайрам ауданы, № 20С.Сейфуллин МГ
2 Апта 17.10.2013 ж 1-сабақ 14:20-15:05 № 303 кабинет
Сабақтың атауы Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік
Жалпы мақсаты
Оқушыларға қарама-қарсы сандар, бүтін және рационал сандар туралы біліктілігін арттыру. Таңбалар ережесін пайдаланып, өз бетімен қорытынды шығару, ойларын ашық айту, ойлау, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже
Берілген санға қарама-қарсы санды табуды, натурал сандар жиыны бүтін сандар жиынының ішкі жиыны екенін Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеуді, бүтін сандар жиыны рационал сандар жиынының ішкі жиыны екенін Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеуді, таңбалар ережесін пайдалануды біледі. Матемтикалық тілде сөйлеу дағдысы қалыптасады және ойлау, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттері дамиды.
Уақыты Мұғалім іс -әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті Ресурстар, көрнекі құралдар
2 мин Сабақ барысы:
1. Кіріспе.
2. Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Конфеттер түстері бойынша 4 топқа бөлемін. Мұғаліммен сәлемдесу. Шаттық шеңберін жасап, оқушылар бір-біріне гүл беру арқылы бойында бар бір жағымды қасиетін айтады. Мысалға, Нұржан сенің маған сабырлылығын ұнайды, Мақсат сенің маған мейрімділігін ұнайды, ...
Конфеттер түстері бойынша 4 топқа бөлінеді. Гүл, суреттер
2 мин Өткен сабақты қайталау.
Оқушылар өткен сабақта координаталық түзу тақырыбын өткендігін айтып, сол туралы мәліметтер беріп, интербелсенді тақтада координаталық түзу бойынан N(4), Z(-3), Q(-2,5), О(0) нүктелерін әр топтан 1 оқушы шығып белгілейді.
интербелсенді тақта
4 мин
5 мин
1мин
1 мин
2мин
6 минут
2 мин
4 мин
10 мин Негізгі бөлім.
Координаталық түзу сызып, оның бойынан келесі нүктелерді белгілейді.
Көк түсті: Қ(-7), Д(2,5),
Р(4), А(3,5), С(-0,5), Ы(0), А(-6,5), Р (-6), А(-5,5), -(-4), М(-5), А(-4,5), Р(-1), А(-2), Қ(-3), С(1), А(1,5), Н(2)
Жасыл түсті: Д(1), А(2), Р(3), Н(0), А(-1), С(-2), Б(-7), Ү(-6), Т(-5), І(-4,5), Н(-4)
Қызыл түсті: С(2), А(2,5), Н(3), Д(3,5), А(4), Р(5), Р(-7), Ц(-6), А(-6,5), И(-5), О(-4), Н(-3), А(-2), Л(-1)
Сары түсті: Ы(-1), Л(-2), Т(-6), У(-5), Р(-4), А(-3), К(7), І(6), Н(5), І(4), Т(1), Ү(2), С(3)
«Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік»
тақырыбына байланысты таныстырылымдар көрсетемін.
Оқушылармен осы тақырып туралы ойларын тыңдаймын.
Смайликтер арқылы бағалаймын
Инсерт стратегиясы
Логикалық есеп беремін, кім жылдам орындаса, сол оқушы келесі тапсырманы жүргізеді.
«Дыбыстық есте сақтау»
шартын түсіндіремін. Оқушылар өздері орындайды.
Көру арқылы есте сақтау
Интербелсенді тақтада натурал сандар жиыны, бүтін сандар жиыны, рационал сандар жиынына сандар көрсетемін.
«Тақырыптық Теннис»
Сезіну арқылы есте сақтау
1топ Семантикалық карта
2топ Венн диаграммасы
3топ Кластерлер
4топ Фишбоун әдісі
Топтар бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін Координаталық түзу сызып, оның бойынан нүктелерді белгілейді.
Әр топ берілген тапсырманы өзіндік жұмыс жасап, жұпта ой бөлісіп, топта талқылап, постер жасап, ұжымға жариялайды. Дұрыс белгілеген кезде «Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік» бүгінгі тақырыптың атауын оқиды.
Оқушылар слайдтан бүгінгі тақырыптың мән-мағынасын түсінеді, мысалдар келтіріп, ой бөліседі.
Интербелсенді тақтада логикалық есептерді жылдам шығарып, тусіндіріп берген оқушы осы тапсырма үшін 7 кез-келген санды дауыстап айтады. Оқушылар сандарды тыңдайды, саусақтарымен жазады, сол сандарды параққа жазады, сол сандарға қарама-қарсы сандарды жазады
Оқушылар осы сандарды дәптеріне жазады. Көшбасшы оқушылардың есте сақтаған сандарын санын айтады.
Оқушылар 3 адамнан топқа бөлініңіздер:
2 ойыншы және судья, таңбалар ережесіне қатысты 1 ойыншы 2 ойыншының артына сан жазады, мысалға –(+4) айтады және жақшасыз қалай жазылатынын айтады, топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.
плакаттар, маркерлер, сызғыш
координата нүктелері жазылған 4 түсті қағаз
слайд
смайлик
инсерт стратегиясы жазылған парақшалар таратамын.
стикер
3мин
2мин
1мин Сабақтың рефлексиясы
ИНСЕРТ әдісі бойынша оқушыларға түсінгендерін жазуларына нұсқау беремін.
Үйге тапсырма Таңбалар ережесінің кестемен берілуіне мысалдар келтіру. Және де №331 есеп
Жиынтық бағаны өзім шығарамын.
«Координаталық түзу» арқылы бүгінгі сабаққа қорытынды жасаймыз. Білемін, Білгім келеді, Білдім деп сабақ басында таратып берген параққа жазады.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
Топ басшылары бағалау парағындағы бағаларды айтады.
Өз білімін алған бағаларымен теңестіріп отырады.
«Координаталық түзу»іне өз ұсыныстарын жазады.
Кеспе қағаздар.
Бағалау парағы
Стикерлер.


























Автор: dauke | 12-03-2015, 23:27
Қарау саны: 4325
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :