» » XIV-XV ғ материалдық мәдениетің дамуы


XIV-XV ғ материалдық мәдениетің дамуы

Тақырыбы

XIV-XV ғ  материалдық мәдениетің дамуы

 

Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Қызан ауылы

Ә.Жангелдин атындағы орта  мектеп

 

Тарих пәні мұғалімі: А.Ізтұрғанова

Мақсаты

Оқушылар XIV-XV ғ  материалдық мәдениетің дамуы

жайлы түснік алады,  оны  түсінуге    пайдаланып тапсырмаларды орындауға дағдыланадыі.

Жалпы мақсат

Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар  өткен тақырыптар ы  түсініп, құрамы мен құрылысы туралы мәліметтер алады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, "Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  "Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, Жигсо 1, Трек сызбасы, Салыстыру кестесі,Эссе

 

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін. Оқушыларды топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремін

Сабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. 4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісі бойынша сұрақ-жауап

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Өткен тақырыптар бойына сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін көрсетеді

Түсіну

Жигсо және трек сызба арқылы жалпы  өткен сабақтарды қайталайды

Әр топқа тапсырма беру керек

Арнайы слайдтар арқылы   өткен тақырыптың мағанасын ашу арқылы 1-ші тірек сызба жүргізу  және  «Жигсо»  әдісін пайдалану. Әр топқа  тапсырмада көрсетілген тапсырмаларды орындау тапсырылады  топ бойынша талқылап ойарын қағазға жазу тапсырылды.

Жигсо әдісі: Әр топта, яғни төрт  топта 5   оқушы бар, әр топтың  1,2,3,4 нөмерлеріне бірдей есептер  беріледі, олар өздері есепті   

  шешіп, әр топтаға бірдей нөмерлер бір  партаға бірігіп есептерін бір- біріне көрсетіп, тексереді, 4 сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары  бақылаушы- сарапшы  

  ретінде сайланады. Олар тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған есептердің  жауабын айтады.

Соңында өз орындықтарына қайта жиналады

Тақырыпты түсініп негізгі мағынасын ашу үшін арнайы трек сызба әдісін инетербелсенді тақтада пайдалану

  Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері интербелсенді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіреді

 XIV-XV ғ  материалдық мәдениетің дамуы


 

 


 

 

 

       СТО арқылы оқушылардың сабаққа

       қызғушылығын дамыту үшін   арнайы әдіс

      арқылы әр топтаға  бірдей нөмерлер бірдей 

        есептер тартату

       2. Тапсырманы өздері орынндау   жолдарын 

       түсінеді, парақа жазып алады.Тапсырманы орындайды,топ болып ойланады

  3.Жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды.

   4.Әр топтың бірдей нөмердегі оқушылар бір

    партаға жиналып орындаған тапсырмаларын бір-   

    біріне  көрсетеді

   5.Топпен жұмыс жасайды.

   6. Нәтижесін өзара бағалайды.

    7. Тірек сызбаны толтыру арқылы оқушы   

     Ойланады

 Үшінші түрін жазу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады

 Оқушылар интербелсенді тақтада жазып-сызып көрсетеді

 Олар сыни тұрғыдан ойлана отырып сабақтың негізгі идеясын түсінеді

 

Қолдану

Тақырыптар туралы постер әдісін пайдалану

Тавқырып:

 

Топтарға тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тапсырмалар туралы өз ойларын суретке салады

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау

 

 

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Салыстыру кестесі

Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату

Әр топқа салыстыру  парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

 

Жинақтау

 Жаттығу жұмыстары

Топ бойынша тапсырмалар орындау

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды

Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды

Бағалау

Бағалау критерийлері мен бағалау шкаласын

белгілеу

Әр топқа бағалау апарқьтарын тарату

Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

Автор: dauke | 1-02-2017, 23:28
Қарау саны: 711
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :