» » Ғ.Мүсірепов. Көлде


Ғ.Мүсірепов. Көлде

Қарағанды облысы,

Жаңаарқа ауданы,

Қызылжар орта мектебі

Сембина Баян Серикбаевна.

Сыныбы: 3

Пәні: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов. Көлде

Мақсаты:Мәтінді түсініп оқи отырып, көл туралы толық мағлұмат алу

Міндеттері: - мәтіндегі негізгі ойды түсіну;

-мәтіндегі теңеу сөздердің мағынасын аша отырып, оларды сөйлеу барысында қолдануды үйрену;

-сурет бойынша әңгіме құрау барысында алған білімді өмірмен байланыстыруға дағдылану;

-алынған ақпараттарды саралап, ой қорыту;

- топпен жұмыс барысында бір-бірін бағалауға, өзін-өзі бағалауға үйрену.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғадан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сйкес оқыту және оқу.Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «Қызығушылықты ояту», «Жүректен жүрекке», «Бір қадам артқа», «Ой қозғау», «Жұптас, ойлан, талқыла», «Кубизм», «Аукцион», «Тірек сөздер», «INSERT».

Уақыты

Кезеңдер

Мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

3 минут

Тұсау кесер

3 минут

1 минут

5 минут

Тұлға аралық байланысты орнату.

«Қызығушылықты ояту»

Шаттық шеңбері.

«Жүректен жүрекке» стратегиясы орындалады.

Мақсаты: сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас, жағымды психологиялық ахуал туғызу.

 

Топқа бөліну «Құстар әлемі»

Мақсаты: Тақырыпқа байланысты құстардың түрлер таңдата отырып топтарға бөлу.

 

Топ ұстанымы еске түсіріледі.

Сыныптың білім деңгейін анықтау.

«Кубизм» стратегиясы.

Мақсаты: үй тапсырмасын тексеру.

Мұғалім әр топтың үстеліне келіп кубикты лақтырады, кубикте қай нөмір түссе интербелсенді тақтадан сол нөмірдегі сұрақ ашылады. Топ мүшелері сол сұраққа жауап береді.

Шаттық шеңберін ұйымдастырады, жақсы тілекті бастайды.

 

 

 

 

 

Оқушыларға құстардың суретін ұсынады, топқа дұрыс бөлінуін қадағалайды.

 

Топ ұстанымын назарға алады.

Кубикті лақтырып, экрандағы сұраққа назар аударады, оқушылардың жауабын тыңдайды, оқушылардың бағалауын қадағалайды.

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, жақсы тілектер айтады.

 

 

 

 

 

Өздеріне ұнаған құстың суретін алып, топқа бөлініп, құрал-жабдықтарын дайындайды.

 

 

 

Топ ұстанымын еске түсіреді.

Кубиктің нөміріне байланысты сұрақты топта талқылап, жауап береді.

 

Жапандық бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Лайк басу

 

 

 

 

Жапондық бағалау, лайк басу.

Жұмсақ жүрек

 

 

 

 

 

 

 

 

Құстардың қима суреттері

 

Құстардың суреттері

 

 

 

Топ ұстанымы

 

 

Лайк, кубик, интербелсенді тақта.

 

Негізгі бөлім
2 минут

3 минут

5 минут

2 минут

2 минут

10 минут

1. «Бір қадам артқа» стратегиясы

Мақсаты: оқушылардың дүниетанымын тексеру.

Оқушылар өздері таңдап алған құстар туралы білетінін ортаға салады.

2. «Ой қозғау»

Мақсаты: Жаңа тақырыпты меңгеруге дайындық жасау.

- Балалар, сендер таңдап алған құстардың көпшілігі қай жерде мекендейді?

- Қазақстанның географиялық картасын көз алдарыңа елестетіңдер. Қазақстанда қандай көлдер бар? Олар көлемі жағынан бірдей ма?

- Сендер қандай көлді көрдіңдер?

- Табиғаты қандай?

- Табиғатын сұлуландырып тұратын не нәрсе?

(презентация көрсетіледі)

 

3. Оқулықпен жұмыс.

Мақсаты: мәтіннің мазмұнымен таныстыру.

Әңгіменің авторы туралы сұралып, перзентация көрсетіледі. Мәтінді мұғалімнің оқуы, оқушылардың тізбектеп оқуы.

 

4. «Жұптас, ойлан, талқыла!» стратегиясы.

Мақсаты: мәтіннің мазмұнын өз беттерімен түсінуіне мүмкіндік жасау. Топ мүшелері алдымен өзара жұптасып, кейін топтаса отырып мәтіннің мазмұнын, мәтіндегі түсініксіз сөздерді талқылайды, бөліседі.

 

5. Сергіту сәті «Шөжелерім»

 

6. «Аукцион» стратегиясы

Мақсаты: мәтіннен алған білімдерін өмірмен байланыстыру.

Оқулықтағы суретті талдағаннан кейін оқушылар постерге түрлі-түсті қағаздар мен құстардың суреттерін, маркерлерді пайдалана отырып «Көлде» деп аталатын пейзаж дайындайды. Дайындау барысында олар мәтіннен оқығандарын, өздерінің өмірден көргендерін пайдаланады. Жұмыс аяқталған соң олар таныстырылым жасап, топтар бір-бірін бағалайды.

Сұрақ қояды, оқушылардың жауабын тыңдайды.



 

 

Сұрақтар қойып, диагогтың орын алуын бақылайды. Презентация арқылы оқушылардың жауабын толықтарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор туралы сұрап, прентация көрсетеді. Мәтінді оқып, тізбектеп оқуды қадағалайды.

 

 

 

Оқушылардың жұпатасуын қадағалайды, уақытты қадағалайды.

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Оқушыларға нұсқаулық беріп, жұмысты бақылайды, оқушылардың бағалауын қадағалайды.

 

 

 

 

Өздеріне ұнаған құс туралы ойларын жинақтап, ортаға салады.

 

 

 

 

Мұғалімнің сұрақтарына барынша дұрыс жауап беруге тырысады, дүниетану пәнінен елған білімдерін еске түсіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді тізбектеп оқиды, автор туралы білетіндерін ортаға салады, пікірталастырады.

 

 

 

Мәтіннің мазмұны мен түсініксіз сөздерді алдымен жұпта, сосын топта талқылайды, ойларын ортаға салады.

 

 

 

 

Жаттығулар орындайды.

 

Мұғалімнің нұсқаулығы бойыншы, құрал-жабдықтарды пайдалана отырып жұмыс жасайды, таныстырады, басқа топтарды бағалайды.

 

 

Жапондық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жапондық бағалау, лайк басу

 

 

 

 

 

 

Лайк басу, жапондық бағалау

 

 

 

 

 

Жапондық бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лайк басу, жапондық бағалау.

 

 

Интербелсенді тақта, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лайк, слайд, оқулық

 

 

 

 

 

 

Оқулық, лайк, сөздік дәптері

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

Постер, маркер, желім, құстардың қима суреттері, түрлі-түсті қағаздар, смайликтер.

 

 

 

Қорытынды

2 минут

3 минут

3 минут

1 минут

1. Сабақты бекіту.

«Тірек сөздер» стратегиясы.

Мақсаты: сабақты бекіту, алған білімдерін мықтап есте сақтау.

Оқушылар мәтіннен естерінде қалған тірек сөздерді тізіп жазады.

 

2. Бағалау.

- Топтар өздерін бағалайды;

- Өз-өздерін бағалайды.

 

3. Кері байланыс. «INSERT» стратегиясы

Мақсаты:рефлексия жасату.

4. Үйге тапсырма.

«Көлде» мәтінін оқып, әңгімелеуге дайындалу. 290-230 беттер

Әлемдегі көлдер туралы мағлұматтар іздестіру.

Тақырыпқа байланысты тест дайындап келу.

Оқушыларға ортақ сұрақ қойып, жауаптарын тыңдайды.

Бағалауды қадағалайды.

 

 

Блоб ағашы арқылы өздерін бағалауды ұсынады.

 

 

 

 

Үй тапсырмасын орындауға нұсқаулық береді.

Сұрақтың төңірегінде ой бөліседі.

 

 

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, өз-өздерін бағалайды.

 

«v»- білемін, «+» - білмеймін, «-» - мен үшін жаңалық, «?» – мені таң қалдырды деген критерилер бойынша стикерлерге өз ойларын жазады. Өздерін бағалайды.

Нұсқаулықты тыңдап, үй тапсырмасын жазып алады.

Жапондық бағалау, лайк басу

 

 

 

 

 

 

Жапондық бағалау

 

 

 

 

 

 

Флипчарт, маркер, оқулық

 

 

 

 

 

 

Блоб ағашы, бағалау парағы

 

 

Кері байланыс тақтасы, стикерлер,

 

Интербелсенді тақта, оқулық, күнделік

 

Автор: admin | 25-04-2017, 11:59
Қарау саны: 2061
    
Жарнама

Пікірлер -
5


Қолданушы offline PuvisGlUtS - 26 маусын 2017 08:12
книга написанная скорбью или восхождение к небу аудиокнига книга ариец и его социальная роль книга холодова за три месяца до школы леви марк между небом и землей книга список животных занесенных в красную книгу иркутской области линор горалик макс фрай. книга одиночеств что такое белая книга в дипломатии книга для родителей биболетова 6 класс книга из фанфиков на таню гроттер соспиро г м ди годвин д запретная книга книга собиан хайес девушка с зелеными глазами жалобная книга чехов тема и идея

Қолданушы offline ZamiRusiIan - 30 қазан 2017 21:12
Народ у кого старый комп или ноут есть отличный способ при помощи небольшого патча можно играть
в любые современные игры с высокими настройками даже на самых слабых ПК. (Через сервис PLAYKEY)
GRAND THEFT AUTO V, ВЕДЬМАК 3, ASSASSIN'S CREED ORIGINS, COUNTER-STRIKE, WORLD OF TANKS и.т.д
Патч для бесплатного пользования сервисом скачивайте здесь.
Видео по установке и настройке патча смотрите тут.

Shawnlaf - 23 наурыз 2019 08:50
You also think better of yourself because you are caring for you. Physical exercise drains off the adrenaline and physically you feel better. The tiki-huts were built years ago for a French game show like Castaway, but today they sit around the beach, giving it a South Pacific feel. 13.7 billion years ago share with friends Share to: What can one do to protect oneself from background radiation? People nowadays boast all kinds of taste for beauty, so one can never become absolutely beautiful, because there will always be opposite opinions. His story will not only make you feel better, it might just inspire you to cause some of your own grassroots change. Moringa leaf boosts up the energy level of your body to help you work all day and then feel tired and sleep. This makes for a great family day out, and the iguanas are incredibly tame. So photos are put down in alternate spaces, like the dark areas of a checkerboard. You can just utilize your online networking account by publicizing your items or administrations to your associations or you can utilize the administrations of the online networking website to permit you to put in your ad to their page.

Visit site: http://v.ht/yKLc

http://v.ht/pj1I
http://v.ht/xDab
http://v.ht/fUL0
http://v.ht/RmvB
http://v.ht/CDcy

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :