Ғ.Мүсірепов. Көлде » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » Ғ.Мүсірепов. Көлде


Ғ.Мүсірепов. Көлде

Қарағанды облысы,

Жаңаарқа ауданы,

Қызылжар орта мектебі

Сембина Баян Серикбаевна.

Сыныбы: 3

Пәні: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов. Көлде

Мақсаты:Мәтінді түсініп оқи отырып, көл туралы толық мағлұмат алу

Міндеттері: - мәтіндегі негізгі ойды түсіну;

-мәтіндегі теңеу сөздердің мағынасын аша отырып, оларды сөйлеу барысында қолдануды үйрену;

-сурет бойынша әңгіме құрау барысында алған білімді өмірмен байланыстыруға дағдылану;

-алынған ақпараттарды саралап, ой қорыту;

- топпен жұмыс барысында бір-бірін бағалауға, өзін-өзі бағалауға үйрену.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғадан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сйкес оқыту және оқу.Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «Қызығушылықты ояту», «Жүректен жүрекке», «Бір қадам артқа», «Ой қозғау», «Жұптас, ойлан, талқыла», «Кубизм», «Аукцион», «Тірек сөздер», «INSERT».

Уақыты

Кезеңдер

Мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

3 минут

Тұсау кесер

3 минут

1 минут

5 минут

Тұлға аралық байланысты орнату.

«Қызығушылықты ояту»

Шаттық шеңбері.

«Жүректен жүрекке» стратегиясы орындалады.

Мақсаты: сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас, жағымды психологиялық ахуал туғызу.

 

Топқа бөліну «Құстар әлемі»

Мақсаты: Тақырыпқа байланысты құстардың түрлер таңдата отырып топтарға бөлу.

 

Топ ұстанымы еске түсіріледі.

Сыныптың білім деңгейін анықтау.

«Кубизм» стратегиясы.

Мақсаты: үй тапсырмасын тексеру.

Мұғалім әр топтың үстеліне келіп кубикты лақтырады, кубикте қай нөмір түссе интербелсенді тақтадан сол нөмірдегі сұрақ ашылады. Топ мүшелері сол сұраққа жауап береді.

Шаттық шеңберін ұйымдастырады, жақсы тілекті бастайды.

 

 

 

 

 

Оқушыларға құстардың суретін ұсынады, топқа дұрыс бөлінуін қадағалайды.

 

Топ ұстанымын назарға алады.

Кубикті лақтырып, экрандағы сұраққа назар аударады, оқушылардың жауабын тыңдайды, оқушылардың бағалауын қадағалайды.

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, жақсы тілектер айтады.

 

 

 

 

 

Өздеріне ұнаған құстың суретін алып, топқа бөлініп, құрал-жабдықтарын дайындайды.

 

 

 

Топ ұстанымын еске түсіреді.

Кубиктің нөміріне байланысты сұрақты топта талқылап, жауап береді.

 

Жапандық бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Лайк басу

 

 

 

 

Жапондық бағалау, лайк басу.

Жұмсақ жүрек

 

 

 

 

 

 

 

 

Құстардың қима суреттері

 

Құстардың суреттері

 

 

 

Топ ұстанымы

 

 

Лайк, кубик, интербелсенді тақта.

 

Негізгі бөлім
2 минут

3 минут

5 минут

2 минут

2 минут

10 минут

1. «Бір қадам артқа» стратегиясы

Мақсаты: оқушылардың дүниетанымын тексеру.

Оқушылар өздері таңдап алған құстар туралы білетінін ортаға салады.

2. «Ой қозғау»

Мақсаты: Жаңа тақырыпты меңгеруге дайындық жасау.

- Балалар, сендер таңдап алған құстардың көпшілігі қай жерде мекендейді?

- Қазақстанның географиялық картасын көз алдарыңа елестетіңдер. Қазақстанда қандай көлдер бар? Олар көлемі жағынан бірдей ма?

- Сендер қандай көлді көрдіңдер?

- Табиғаты қандай?

- Табиғатын сұлуландырып тұратын не нәрсе?

(презентация көрсетіледі)

 

3. Оқулықпен жұмыс.

Мақсаты: мәтіннің мазмұнымен таныстыру.

Әңгіменің авторы туралы сұралып, перзентация көрсетіледі. Мәтінді мұғалімнің оқуы, оқушылардың тізбектеп оқуы.

 

4. «Жұптас, ойлан, талқыла!» стратегиясы.

Мақсаты: мәтіннің мазмұнын өз беттерімен түсінуіне мүмкіндік жасау. Топ мүшелері алдымен өзара жұптасып, кейін топтаса отырып мәтіннің мазмұнын, мәтіндегі түсініксіз сөздерді талқылайды, бөліседі.

 

5. Сергіту сәті «Шөжелерім»

 

6. «Аукцион» стратегиясы

Мақсаты: мәтіннен алған білімдерін өмірмен байланыстыру.

Оқулықтағы суретті талдағаннан кейін оқушылар постерге түрлі-түсті қағаздар мен құстардың суреттерін, маркерлерді пайдалана отырып «Көлде» деп аталатын пейзаж дайындайды. Дайындау барысында олар мәтіннен оқығандарын, өздерінің өмірден көргендерін пайдаланады. Жұмыс аяқталған соң олар таныстырылым жасап, топтар бір-бірін бағалайды.

Сұрақ қояды, оқушылардың жауабын тыңдайды.



 

 

Сұрақтар қойып, диагогтың орын алуын бақылайды. Презентация арқылы оқушылардың жауабын толықтарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор туралы сұрап, прентация көрсетеді. Мәтінді оқып, тізбектеп оқуды қадағалайды.

 

 

 

Оқушылардың жұпатасуын қадағалайды, уақытты қадағалайды.

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Оқушыларға нұсқаулық беріп, жұмысты бақылайды, оқушылардың бағалауын қадағалайды.

 

 

 

 

Өздеріне ұнаған құс туралы ойларын жинақтап, ортаға салады.

 

 

 

 

Мұғалімнің сұрақтарына барынша дұрыс жауап беруге тырысады, дүниетану пәнінен елған білімдерін еске түсіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді тізбектеп оқиды, автор туралы білетіндерін ортаға салады, пікірталастырады.

 

 

 

Мәтіннің мазмұны мен түсініксіз сөздерді алдымен жұпта, сосын топта талқылайды, ойларын ортаға салады.

 

 

 

 

Жаттығулар орындайды.

 

Мұғалімнің нұсқаулығы бойыншы, құрал-жабдықтарды пайдалана отырып жұмыс жасайды, таныстырады, басқа топтарды бағалайды.

 

 

Жапондық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жапондық бағалау, лайк басу

 

 

 

 

 

 

Лайк басу, жапондық бағалау

 

 

 

 

 

Жапондық бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лайк басу, жапондық бағалау.

 

 

Интербелсенді тақта, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лайк, слайд, оқулық

 

 

 

 

 

 

Оқулық, лайк, сөздік дәптері

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

Постер, маркер, желім, құстардың қима суреттері, түрлі-түсті қағаздар, смайликтер.

 

 

 

Қорытынды

2 минут

3 минут

3 минут

1 минут

1. Сабақты бекіту.

«Тірек сөздер» стратегиясы.

Мақсаты: сабақты бекіту, алған білімдерін мықтап есте сақтау.

Оқушылар мәтіннен естерінде қалған тірек сөздерді тізіп жазады.

 

2. Бағалау.

- Топтар өздерін бағалайды;

- Өз-өздерін бағалайды.

 

3. Кері байланыс. «INSERT» стратегиясы

Мақсаты:рефлексия жасату.

4. Үйге тапсырма.

«Көлде» мәтінін оқып, әңгімелеуге дайындалу. 290-230 беттер

Әлемдегі көлдер туралы мағлұматтар іздестіру.

Тақырыпқа байланысты тест дайындап келу.

Оқушыларға ортақ сұрақ қойып, жауаптарын тыңдайды.

Бағалауды қадағалайды.

 

 

Блоб ағашы арқылы өздерін бағалауды ұсынады.

 

 

 

 

Үй тапсырмасын орындауға нұсқаулық береді.

Сұрақтың төңірегінде ой бөліседі.

 

 

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, өз-өздерін бағалайды.

 

«v»- білемін, «+» - білмеймін, «-» - мен үшін жаңалық, «?» – мені таң қалдырды деген критерилер бойынша стикерлерге өз ойларын жазады. Өздерін бағалайды.

Нұсқаулықты тыңдап, үй тапсырмасын жазып алады.

Жапондық бағалау, лайк басу

 

 

 

 

 

 

Жапондық бағалау

 

 

 

 

 

 

Флипчарт, маркер, оқулық

 

 

 

 

 

 

Блоб ағашы, бағалау парағы

 

 

Кері байланыс тақтасы, стикерлер,

 

Интербелсенді тақта, оқулық, күнделік

 

Автор: admin | 25-04-2017, 11:59
Қарау саны: 319
    
Жарнама

Пікірлер -
3


Қолданушы offline PuvisGlUtS - 26 маусын 2017 08:12
книга написанная скорбью или восхождение к небу аудиокнига книга ариец и его социальная роль книга холодова за три месяца до школы леви марк между небом и землей книга список животных занесенных в красную книгу иркутской области линор горалик макс фрай. книга одиночеств что такое белая книга в дипломатии книга для родителей биболетова 6 класс книга из фанфиков на таню гроттер соспиро г м ди годвин д запретная книга книга собиан хайес девушка с зелеными глазами жалобная книга чехов тема и идея

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :