физика сабағы бойында оқытудың мерзімдік жоспары. » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » физика сабағы бойында оқытудың мерзімдік жоспары.


физика сабағы бойында оқытудың мерзімдік жоспары.

«Өрлеу» БАҮО да 2 деңгейлі курс тыңдаушысы Кенебаева Салтанат Оңғарбаевнаның Жаңаарқа ауданының
Жаңаарқа негізгі мектебіндегі тәжірибе кезіңде физика сабағы бойында оқытудың мерзімдік жоспары.


Оқып үйренудің негізгі мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер
Физика пәнін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
Оқып үйренудегі нәтиже
Үйрену мақсатында бағаны қоса,бағалау
Барлығын қосқандағы нәтиже

Негізгі дерек көздері
Негізгі мақсат:Оқушылардың өз идеяларының дәлелдеуіне,басқалардың идеяларын түсінуде,өз ойларын еркін жеткізіп көмектеседі.
1 Тақырыбы:Жылуөткізгіштік

Мақсаты: Жаратылыстану пәні бойынша негізгі ұғымдар білуге тиіс.
Өмірдегі пайдасы мен зияны және құбылыстын не арқылы өтетіндігін ажыратуға тиіс.
Осы алған білімдерін өмірде мақсатты пайдалануға сыни ойлауға тиіс.



Күтілетін нәтиже:Теориялық білімді практикада ұштастырады,салыстырып,
талдайды.
Өздігінен шешім шығарады.
АКТ арқылы жаңа сабақты түсінеді.
Балаларды топқа бөліп топтастыру.
Венн диаграммасы арқылы айырмашылығы мен ұқсас
тығын анықтай алады.


Диалогтық оқытуды пайдалана отырып топтық жұмыс миға шабуыл әдісі арқылы үш деңгейлі сұрақ
тар қою.




Физикалық тест «Ия» немесе «Жоқ» орындайды

Өз ойын ашық жеткі
зуде еш кедергі келтір
мейді,оқушы пікірімен санасып,топ мүшеле
рінің оны таңдау себе
бі бойынша оқушыға күш беріп қояды.

Жиналған ассоциация
ларын постерге салу
да топтық өзара бір бірімен сөйлесуі және
постерді қорғап шық
қан оқушылырдың жинақылығы мен таза сөйлеуінен байқалады. Физикалық терминдерді айтудағы сөздік қоры молаяды.

Берілген тапсырма
ларды топ мүшелері бірігіп орындатуда дарынды оқушылар топты біріктіріп,ой қозғату арқылы пікі
рін қосып екпінді,ор
таша оқушыларға топта көмек көрсете
ді.
Шығарма
шылық жұмыстарды қорғатуда сыни тұрғысынан ойлауға бір біріне сұрақ қою.

Өлшемдік баға
лау бойынша топ
тарға таратылған кестені толтыру.



Топ басшысының
топ мүшелеріне қойған бағасы ту
ралы пікірін тыңдау.




Формативті бағалау.




Неліктен?
Неге? деген сұрақтар арқылы бірден оқушылар ізденіп,өздігінен жұмыс жасағаны байқалады.
МАН оқулығынан мұғалімге диалогтық оқыту мен сыни ой
лау,АКТ пайдаланып оқытудың тиімділігі


Мұғалім физика және астраномия журналы менинтернеттегі
Google.kz сайтынан суреттер,тәжірибе мен бейнефильмдерді пайдалану.

Оқушыларға 8-сыныптың физика және астрономия оқулығы
2 Тақырыбы:Жылу мөлшері

Мақсаты: Негізгі құбылысын білуге тиіс.
Негізгі құбылыстың айырмашылықтарын түсінуге тиіс.
Өмірдегі байланысы туралы сыни ойлауға тиіс.

Күтілетін нәтиже: Ұғымын, түрлерін, қолданыс аймағын, ажыратады. Заттың құрылысына сүйене отырып, молекулалардың үздіксіз қозғалыста болатындығы аңғарады. Топқа бөлу.(мақалдың жалғасын табу арқылып)

ассоциация жинақтауда АКТ қолдана біледі,сыни тұрғыдан ойлап зерттеуші
лік қасиеті дамиды.






постерді қорғату арқылы зерттеушілікке,АКТны пайдаланып сыни ойлауға дағдыланады. Сөйлеу мәдениетін қалыптасады.

сұрақ жауапты қолдануда ғылыми терминдерді өмірмен байланысты ассоциациялар келтіреді.








Оқушылар өз ойын
жүйелі жеткізуге,сы
ни тұрғыдан ойлау
ға,ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.






Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылар артады.Бір біріне сұрақтар қояды,көмектеседі. Өзін өзі бағалау


жетондар арқылы
пікірбілдірде,қор
ғада,дәлелдеуде,формативті және вербальді«өте жақсы», «жарайсыз»


екі жұлдыз,бір тілек.
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
нан,сұрақтарға
дұрыс жауап беру
інде,ізденіп соңы
нан «Не болады?»
деген сұрақтарды өзіне қойып,өз пікі
рін қорғаудан,
кері байланыс жасайды МАН оқулығынан мұғалімге диалогтық оқыту мен сыни ой
лау,АКТ пайдаланып оқытудың тиімділігі


Мұғалім физика және астраномия журналы менинтернеттегі
Google.kz сайтынан суреттер,тәжірибе мен бейнефильмдерді пайдалану.
Оқушыларға 8-сыныптың физика және астрономия оқулығы
3 Тақырыбы:Конвекция
Мақсаты:Конвекция ұғымын білуге тиіс.
Конвекция құбылысы өмірде жиі болатын білуге тиіс.
Конвекцияның техникада тұрмыста болатыны туралы ойлауға тиіс

Күтілетін нәтиже: Теориялық білімді практикада ұштастырады,салыстырып,
талдайды.
Өздігінен шешім шығарады.
АКТ арқылы жаңа сабақты түсінеді.
Балаларды топқа бөліп топтастыру.
Венн диаграммасы арқылы айырмашылығы мен ұқсас
тығын анықтай алады.


Диалогтық оқытуды пайдалана отырып топтық жұмыс миға шабуыл әдісі арқылы үш деңгейлі сұрақ
тар қою.



Физикалық тест «Ия» немесе «Жоқ» орындайды Өз ойын ашық жеткі
зуде еш кедергі келтір
мейді,оқушы пікірімен санасып,топ мүшеле
рінің оны таңдау себе
бі бойынша оқушыға күш беріп қояды.

Жиналған ассоциация
ларын постерге салу
да топтық өзара бір бірімен сөйлесуі және
постерді қорғап шық
қан оқушылырдың жинақылығы мен таза сөйлеуінен байқалады. Физикалық терминдерді айтудағы сөздік қоры молаяды. Берілген тапсырма
ларды топ мүшелері бірігіп орындатуда дарынды оқушылар топты біріктіріп,ой қозғату арқылы пікі
рін қосып екпінді,ор
таша оқушыларға топта көмек көрсете
ді.
Шығарма
шылық жұмыстарды қорғатуда сыни тұрғысынан ойлауға бір біріне сұрақ қою.
Өлшемдік баға
лау бойынша топ
тарға таратылған кестені толтыру.



Топ басшысының
топ мүшелеріне қойған бағасы ту
ралы пікірін тыңдау.




Формативті бағалау.


Неліктен?
Неге? деген сұрақтар арқылы бірден оқушылар ізденіп,өздігінен жұмыс жасағаны байқалады.
МАН оқулығынан мұғалімге диалогтық оқыту мен сыни ой
лау,АКТ пайдаланып оқытудың тиімділігі


Мұғалім физика және астраномия журналы менинтернеттегі
Google.kz сайтынан суреттер,тәжірибе мен бейнефильмдерді пайдалану.

Оқушыларға 8-сыныптың физика және астрономия оқулығы
4 Тақырыбы:Отын энергиясы

Мақсаты:Отын энергиясының пайдасы мен зияны және құбылыстын не арқылы өтетіндігін ажыратуға тиіс.
Осы алған білімдерін өмірде мақсатты пайдалануға сыни ойлауға тиіс.

Күтілетін нәтиже: Негізгі ұғымын, түрлерін, қол
даныс аймағын, ажыратады.
Теориялық білімді практикада ұштастырады Топқа бөлу.(мақалдың жалғасын табу арқылып)

ассоциация жинақтауда АКТ қолдана біледі,сыни тұрғыдан ойлап зерттеуші
лік қасиеті дамиды.



постерді қорғату арқылы зерттеушілікке,АКТны пайдаланып сыни ойлауға дағдыланады. Сөйлеу мәдениетін қалыптасады.

сұрақ жауапты қолдануда ғылыми терминдерді өмірмен байланысты ассоциациялар келтіреді.



Оқушылар өз ойын
жүйелі жеткізуге,сы
ни тұрғыдан ойлау
ға,ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.




Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылар артады.Бір біріне сұрақтар қояды,көмектеседі. Өзін өзі бағалау


жетондар арқылы
пікірбілдірде,қор
ғада,дәлелдеуде,формативті және вербальді«өте жақсы», «жарайсыз»
екі жұлдыз,бір тілек.
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
нан,сұрақтарға
дұрыс жауап беру
інде,ізденіп соңы
нан «Не болады?»
деген сұрақтарды өзіне қойып,өз пікі
рін қорғаудан,
кері байланыс жасайды МАН оқулығынан мұғалімге диалогтық оқыту мен сыни ой
лау,АКТ пайдаланып оқытудың тиімділігі
Мұғалім физика және астраномия журналы менинтернеттегі
Google.kz сайтынан суреттер,тәжірибе мен бейнефильмдерді пайдалану.
Оқушыларға 8-сыныптың физика және астрономия оқулығы
Автор: dauke | 10-02-2015, 00:40
Қарау саны: 950
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :