«Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер» » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » «Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер»


«Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

Коучинг-сабақ «Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

                                                             Құрманбаева Майя Саматқызы

Атырау облысы Құрманғазы ауданы

Абай атындағы орта мектебінің

жоғары санатты ағылшын тілі пәні

мұғалімі, ІІ-деңгей коучы

 

Сілтеме:

Презентация

Жалпы мақсаты:

Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, топтық жұмыстар арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.

Оқу нәтижесі:

Оқушыға сыни тұрғыдан ойлауын дамыту бойынша одан әрі болатын іс-әрекеттерді жоспарлауға; оқытуды жақсартуға қажетті тәсілдер туралы сыни тұрғыдан ойлауға; өз қабілетін жүзеге асыруға және оны қалай дұрыс пайдалануға болатындығын түсінуге мүмкіндік беру.

Түйінді идеялар:

- Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат балалардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

- Сындарлы және ашық диалогке қатысу балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

- Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етедi.

- Белсенділігі aртады, бақылaу, талдау, қорытынды жасау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасайды.

Мұғалімнің жазбалары

ü Дәстүрлі оқыту мен әлемдік педагогикалық тәжірибені салыстыра отырып, 7 модульмен таныстыру;

ü Курс мазмұнымен таныстыру, коучинг пен менторингті ажырата отырып, мағынасын ашу;

ü СТО технологиясының әдістемелік құралдарымен таныстыру («Ақылдың 6 қалпағы», «Дананың кілттері», «ББТЗО»), тәсілдердің қолдану ретімен таныстыра отырып, сабақта қолданған сәттерінен көріністер көрсету;

Әріптестерді тақтадағы стикерлердің түстерін таңдау бойынша 2 топқа бөлу, тoптарда тaймкипер, спикeр, бaқылаушы, көшбасшы мiндеттерін сайлау.

1 тапсырма

Зерделеу

бөлімі

 

· Суреттен жануарларды табу;

· Мұхитта мекендейтін жануар-

ларды тізбектеп жазу.

 

2 тапсырма

Ой қозғау

бөлімі

 

 

 

· Акула туралы ассоциациялық жұмыс жүргізу.

3 тапсырма

Негізгі

бөлім

 

 

 

· Берілген мәтінді аяқтау.

4 тапсырма

Сергіту сәті

· Дельфин – құшақтасу;

· кит – бейжай тұру;

· акула – қорқыныш.

5 тапсырма

Танымдық

бөлім

 

 

· Акула туралы мағлұмат беру;

· Синквейн.

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

 

Мұғалімдердің пікірлерін талқылау

· Топта мұғалімдердің бірлесіп жұмыс істеуі.

· Шеңбер құру, топтасу, жұптасу.

Ресурстар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. 41-49 бб.

 

Бейнеклип:

«Что такое коучинг?»

Рефлексия

Автор: dauke | 14-04-2015, 22:50
Қарау саны: 1637
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :