Қалдықпен бөлу » Қазақша білім сайты
Жарнама



Қалдықпен бөлу

Алматы облысы

Кербұлақ ауданы

Шилісу негізгі мектебі КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Билибаева Қарлығаш

 

Тақырыбы: Қалдықпен бөлу

Білімділігі: 2, 3, 4 сандарының көбейту мен бөлу біліктерін қалыптастыру. Қалдықпен бөлуді пысықтау

Дамытушылығы: ойлау қабілеттерін жетілдіру, есептеу дағдылары арқылы білімділік дағдыларын қалыптастыру.

Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ- жауап, топпен жұмыс.

Түрі: қайталау

Көрнекілігі: Оқу құралдары. ойын

Сабақ барысы:

І .Ұйымдастыру кезеңі

Ой қозғау

Өрнекпен санды салыстыруды

Азайту,қосу амалдарды,

Үйренеміз қай сабақта?

-Математика.

ІІ. Мақсатын айту

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Арифметикалық диктант

4*9 24:3 7*4 2*9

40:4 24:3 1*9 3*5

3*7 3*8 36:4 36:9

6*2 3*6 21:3 18:2

4. Білімді тексеру кезеңі

№1 . Суретті пайдаланып, бөліндінің мәнін қалдықты тап.

9:2=4( қалдық 1)

7:3= 2(қалдық 1 )

10:4=2 (қалдық 2)

І топ ІІ топ

7:3=2(қалдық 1) 13:3=4(қалдық 1)

8:3=2(қалдық 2) 27:5 =5 (қалдық 2)

10:3= 3(қалдық 1) 27:7= 3 (қалдық 6)

11:4=2(қалдық 3) 17:4 =4(қалдық 1)

«Қай топ жылдам?»ойын

№3 есепті шығару.

Шешуі: 7:2=3(қалдық 1)

9:2=4(қалдық 1)

13:2= 6(қалдық 1)

№4(ауызша)

№5 №6 Салыстыр: шарттарын, сұрақтарын, шешулерін ж/е жауаптарын.

7. Бекіту кезеңі.

№8 танымдық қабілетке арналған жаттығу

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15.16,17,18.19.20.ішінен 3-ке бөлінетіндерін өсу ретімен жаз.

3. 6, 9,12,15,18.

3-ке бөлінбейтіндерін кему ретімен жаз.

19,17,16,14,13,11,10,8,7,5,4,2,1.

8. Үйге тапсырма №7

 

Автор: dauke | 15-04-2015, 21:23
Қарау саны: 2433
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :