Қмж 9 сынып » Қазақша білім сайты
Жарнама



Қмж 9 сынып

"Металдар және олардың қосылыстары. Металлургия" тарауы бойынша тізбектелген сабақтар

топтамасының жоспары,20 сағат. (ОМЖ 9 сынып)

күні

Оқытудың негізгі мақсаттары

Белсенді оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдер

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу

Оқу нәтижелері

Бағалау,

оқыту үшін бағалау

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту

Негізгі дереккөздер

 

33/1

 

 

Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі металдардың орны,олардың атомдық және кристалдық құрылыстарының ерекшеліктері.Металл (I-III периодтар) атомдарының сипаттамасы.Металдардың электр кернеу қатары.

Металдардың ХЭПЖ орнын,атом құрылысын, сипаттамаларын біледі.

Атомдар мен иондардың белсенділігі жайлы біледі.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы.

Жеке және жұптық жұмыс арқылы.

1. Металдардың ХЭПЖ орнын, атом құрылысын, сипаттамаларын білді.

2.Атомдық және кристалдық құрылыстарының ерекшеліктерін білді.

3. Атомдар мен иондардың белсенділігі жайлы білді.

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Металдардың ХЭПЖ орнын,атом құрылысын, сипаттамаларын біледі.

В. Атомдық және кристалдық құрылыстарының ерекшеліктерін біледі.

С. Атомдар мен иондардың белсенділігін ажырата біледі.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

34/2

 

 

Кальций және оның қосылыстары.Қазақстандағы кальций қосылыстарының маңызды кен орындары.

Кальций мен оның қосылыстарының қасиеттерін танып біледі.

Қазақстандағы кальций қосылыстарының кен орындарын біледі.

Топтастыру

Блум таксономиясы

Венн диаграммасы

Диалог

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

1. Қазақстандағы кальций қосылыстарының кен орындарын білді.

2. Кальций мен оның қосылыстары ның қасиеттерін танып білді.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Қазақстандағы кальций қосылыстарының кен орындарын білді.

В. Олардың химиялық,физикалық қасиеттерін ажырата біледі.

С. Олардың химия -лық,физикалық қасиеттерін ажырата біледі жәнеталдайды.

 

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

Интернет ресурстары

 

35/3

 

 

Судың кермектігі және оны жою жолдары.Кальцийдің биологиялық ролі.

Кальций қосылыстарының генетикалық байланысы.

Судың керметігі мен оны жою жолдарын біледі.

Кальцийдің биологиялық ролін танып біледі.

Кальций қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырады.

СТО

Блум таксономиясы

АКТ -үй тапсырмасын сұрауда

бағалау

 

Топпен жұмыс кезінде бір-бірінің пікірімен санасу

 

1. Судың керметігі мен оны жою жолдарын білді.

2.Кальцийдің биологиялық ролін танып білді.

3.Кальций қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырды.

 

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Кальцийдің биологиялық ролін танып біледі.

В. Судың керметігі мен оны жою жолдарын біледі.

С. Кальций қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырып,талдайды.

 

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

Интернет ресурстары.

 

36/4

 

 

Алюминийдің маңызды табиғи қосылыстары және олардың Қазақстандағы кен орындары.

Алюминий мен оның қосылыстарының қасиеттерін біледі.

Алюминий қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып біледі.

СТО топтық жұмыс

Блум таксономиясы

бағалау

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

1. Алюминий мен оның қосылыста- рының қасиеттерін білді.

2.Алюминий қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып білді.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Алюминий қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып біледі.

В. Алюминий мен оның қосылыстарының қасиеттерін біледі.

С. Алюминий мен оның қосылыстарының қасиеттерін және маңызын біледі,талдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Үлестірме материалдар

 

37/5

 

 

Алюминий және оның қосылыстарының биологиялық және экологиялық ролі.

Алюминий құймасы және оның қолданылуы.Қазақстанда алюминий және оның құймаларын өндіру.

Алюминий және оның қосылыстарының биологиялық маңызын біледі.

Алюминий және оның құймаларының қолданылуын біледі.

Қазақстандағы алюминий және оның қосылыстарының кен орындарын танып біледі.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

1. Алюминий және оның қосылыстары ның биологиялық маңызын білді.

2.Алюминий және оның құймалары -ның қолданылуын білді.

3.Қазақстандағы алюминий және оның қосылыстарының кен орындарын танып білді.

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Алюминий және оның құймаларының қолданылуын біледі.

В .Алюминий және оның қосылыстарының биологиялық маңызын біледі.

С. Алюминий және оның қосылыстарының биологиялық маңызын біледі және талдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

38/6

 

 

Темір және оның қосылыстары.Темір қосылыстарының генетикалық байланысы.

Темір және оның қосылыстарының қасиеттерін танып біледі.

Темір қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырады.

Топтастыру

Блум таксономиясы

Венн диаграммасы

Диалог

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

1. Темір және оның қосылыстарының қасиеттерін танып білді.

2.Темір қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырды.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.темір мен оның қосылыстарының қолданылуын,

формулларын біледі.

В. Темір және оның қосылыстарының қасиеттерін біледі.

С. Темір қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырып,талдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

39-40/

7-8

 

 

Сандық есептер.

Металдар тарауы бойынша алған білімді қолдана отырып,реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды үйренеді.

 

СТО

Блум таксономиясы

 

 

Топпен жұмыс кезінде бір-бірінің пікірімен санасу

Есептерді шығару кезінде бір-біріне көмектесу,шығару жолдарын түсіндіру.

Металдар тарауы бойынша алған білімді қолдана отырып,реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды үйренді.

 

 

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Металдар тарауы бойынша алған білімді қолдануды үйренді.

В. Реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды білді.

С. Реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеді және талдайды.

 

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

Есептер жинағы.

 

41/9

 

 

Металдар және олардың қосылыстарының Қазақстандағы кен орындары.

Темір және оның қосылыстарының биологиялық ролі.

 

Металдар және олардың қосылыстарының кен орындарын танып біледі.

Темір және қосылыстарының биологиялық маңызын зерттеп біледі.

СТО топтық жұмыс

Блум таксономиясы

бағалау

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

1. Металдар және олардың қосылыстарының кен орындарын танып білді.

2.Темір және қосылыстарының биологиялық маңызын зерттеп білді.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Металдар және олардың қосылыстарының кен орындарын танып біледі.

В. Темір және қосылыстарының биологиялық маңызын зерттеп біледі.

С. Темір және қосылыстарының биологиялық маңызын зерттеп,талдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Үлестірме материалдар

 

4/10

 

 

Металдар және олардың құймаларының жемірілуі-қоршаған ортаның ластануының нәтижесі,коррозияға қарсы күрес.

Металдар мен құймаларының жемірілу себептерін біледі.

Жемірілуді жою әдістерін оқып үйренеді.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

1. Металдар мен құймаларының жемірілу себептерін білді.

2.Жемірілуді жою әдістерін оқып үйренді.

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Металдар мен құймаларының жемірілу себептерін біледі.

В. Жемірілуді жою әдістерін оқып үйренеді.

С. Жемірілуді жою әдістерін оқып үйренді және бір-бірінен ажырата біледі.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

43/11

 

 

Темір құймалары және олардың қолданылуы.Шойын мен болат өндіру.

Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы.

Темір құймалары шойын мен болат өндірудің өндірістік әдістерін танып біледі.

Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы мен маңызын біледі.

Топтастыру

Блум таксономиясы

Венн диаграммасы

Диалог

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

1. Темір құймалары шойын мен болат өндірудің өндірістік әдістерін танып білді.

Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы мен маңызын білді.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы мен маңызын біледі.

В. Темір құймалары шойын мен болат өндірудің өндірістік әдістерін біледі.

С. Темір құймалары шойын мен болат өндірудің өндірістік әдістерін біледі.

Қазақстандағы қара және түсті метал -лургия ның дамуы мен маңызын біледі жәнеталдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

44/12

 

 

Металдар мен олардың құймаларын алу әдістері.

Металдар,олардың маңызды қосылыстары және Қазақстандағы кен орындары.

Металдар мен олардың құймаларын алу әдістерін біледі.

Металдар мен қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып біледі.

СТО

Блум таксономиясы

 

 

Топпен жұмыс кезінде бір-бірінің пікірімен санасу.

 

Металдар мен олардың құймаларын алу әдістерін білді.

Металдар мен қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып білді.

 

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Металдар мен қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып біледі.

В. Металдар мен олардың құймалар -ын алу әдістерін біледі.

С. Металдар мен олардың құймалар- ын алу әдістерін біледі және оларды бір-бірінен ажыратады.

 

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

45/13

 

 

Металдар және олардың қосылыстарының табиғи орта және тірі организмдер үшін маңызы.

Металдар мен олардың қосылыстарының тірі ағза және табиғи орта үшін маңызын танып біледі,зерттейді.

СТО топтық жұмыс

Блум таксономиясы

бағалау

Топпен жұмыс кезінде бір-бірінің пікірімен санасу.

Металдар мен олардың қосылыстарының тірі ағза және табиғи орта үшін маңызын танып білді,зерттеді.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.Металдардың тірі ағза үшін маңызын біледі.

В. Металдар мен олардың қосылыс- тарының тірі ағза және табиғи орта үшін маңызын танып біледі.

С. Металдар мен олардың қосылыс -тарының тірі ағза және табиғи орта үшін маңызын танып біледі және зерттеді.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Үлестірме материалдар

Интернет ресурстары.

 

46-47/

14-15

 

 

Сандық есептер.

Оқушылар металдар , олардың қосылыстары тарауы бойынша алған білімді қолдана отырып,реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды үйренеді.

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

Есептерді шығару кезінде бір-біріне көмектесу,шығару жолдарын түсіндіру.

Оқушылар металдар, олардың қосылыс -тары тарауы бойынша алған білімді қолдана отырып,реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды үйренді.

 

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Металдар тарауы бойынша алған білімді қолдануды үйренді.

В. Реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды білді.

С. Реакция теңдеу лері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп та -буды біледі және оған талдау

жасайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

 

48/16

 

 

 

Бейметалдар,металдар және олардың қосылыстарының арасындағы генетикалық байланыс.

Бейметалдар,металдар мен олардың қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асыра біледі.

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

Бейметалдар,металдар мен олардың қосылыстарының арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асыра білді.

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.Тарау бойынша алған білімді қолдана біледі.

В. Реакция теңдеулерін жазып,теңестіре біледі.

С. Реакция теңдеу- лерін жазып, теориялық білімді толық қолданады.

Оқулық

Үлестірме материалдар

 

49/17

 

 

№3 практикалық жұмыс."Металдар "тақырыбына эксперименттік есептер шығару.

"Металдар" тақырыбы бойынша эксперименттік есептерді шығару жолдарын біледі.

Топтастыру

Блум таксономиясы

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

1. "Металдар" тарауы бойынша эксперименттік есептерді шығару жолдарын білді.

2.Реакция теңдеулерін жаза білді.

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.Тарау бойынша алған білімді қолдана біледі.

В. "Металдар" тарауы бойынша эксперименттік есептерді шығару жолдарын біледі.

С. "Металдар" тарауы бойынша эксперименттік есептерді шығарып, талдау жасайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

50/18

 

 

Сандық есептер шығару (металдар және бейметалдар).

Оқушылар металдар , олардың қосылыстары тарауы бойынша алған білімді қолдана отырып,реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды үйренеді.

 

СТО

Блум таксономиясы

рефлексия

 

Есептерді шығару кезінде бір-біріне көмектесу,шығару жолдарын түсіндіру.

Оқушылар металдар , олардың қосылыстары тарауы бойынша алған білімді қолдана отырып,реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды үйренді.

 

 

Формативті:

Топтық бағалау

Екі жұлдыз,бір тілек арқылы

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Металдар , олар дың қосылыстары тарауы бойынша алған білімді қолдануды үйренді.

В. Реакция теңдеу -лері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды білді.

С. Реакция теңдеулері арқылы және формуланы қолдана отырып есептеп табуды білді.

 

 

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

51/19

 

 

Бейметалдар мен металдар туралы білімді қорытындылау.

Тарау бойынша алған білімді қорытындылау.

Топтастыру

Блум таксономиясы

Венн диаграммасы

Диалог

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

1.Тарау бойынша алған білімді қолдана білді.

 

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.Тарау бойынша алған білімді қолдана біледі.

В.Тарау бойынша алған білімге қорытынды жасап, олдана біледі.

С. Тарау бойынша алған білімге қорытынды жасап,оған талдау жасай алады.

Оқулық

Үлестірме материалдар

 

52/20

 

 

№3 бақылау жұмысы.

 

 

Тарау бойынша алған білімді тексеру.

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

3.жеке жұмыс.

1.Тарау бойынша алған білімді қолдана білді.

 

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А.Тарау бойынша алған білімді қолдана біледі.

В. Реакция теңдеу- лерін жазып, есеп -теу жолдарын біледі.

С. Реакция теңдеу- лерін жазып, есептеу жолдарын толық біледі.

Оқулық

Үлестірме материалдар

"Көміртектің органикалық қосылыстары" тарауы бойынша тізбектелген сабақтар

топтамасының жоспары,14 сағат. (ОМЖ 9 сынып)

 

53/1

 

 

Органикалық химия-көміртек қосылыстарының химиясы.

А.М.Бутлеровтың органикалық қосылыстардың құрылыс теориясының негізгі қағидалары.

 

Органикалық химия -көміртек қосылыстарының химиясы екенін танып біледі.

Химиялық құрылыс теориясының негізгі қағидаларын танып біледі.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

3.жеке жұмыс.

Органикалық химия -көміртек қосылыстарының химиясы екенін танып білді.

Химиялық құрылыс теориясының негізгі қағидаларын танып білді.

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Органикалық химия -көміртек қосылыстарының химиясы екенін танып біледі.

В. Химиялық құрылыс теориясы -ның негізгі қағида- ларын танып біледі.

С. Химиялық құрыл ыс теориясының негізгі қағидаларын танып біледі, талдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

 

54/2

 

 

Көмірсутектердің жіктелуі,номенклатурасы және изомериясы.

Қаныққан көмірсутектер.Метан.

 

Көмірсутетердің жіктелуін,номенклатурасы мен изомерия ұымдарын біледі.

Қаныққан көмірсутердің қасиеттерін,алынуын, қолданылуын метан мысалында танып біледі.

Топтастыру

Блум таксономиясы

Венн диаграммасы

Диалог

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

Көмірсутетердің жіктелуін,номенклатурасы мен изомерия ұымдарын білді.

Қаныққан көмірсу -тердің қасиеттерін, алынуын, қолдан -ылуын метан мысал ында танып білді.

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Көмірсутетердің жіктелуін,номенклатурасы мен изомерия ұымдарын біледі.

В. Қаныққан көмірсутердің қасиеттерін,алынуын, қолданылуын метан мысалында танып біледі.

С. Қаныққан көмір сутердіңқасиеттеріналынуын, қолданылуын метан мысалында танып біледі және ажыратады.

Оқулық

Үлестірме материалдар

 

55/3

 

Қанықпаған көмірсутектер.Этилен.

 

Қанықпаған көмірсутердің қасиеттерін,алынуын, қолданылуын этилен мысалында танып біледі.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

 

 

 

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

Қанықпаған көмірсутердің қасиеттерін,

алынуын, қолданылуын этилен мысалында танып білді.

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Қанықпаған көмірсутектердің анықтамасын,гомологтық қатарын біледі.

В. Қанықпаған кө -мірсутердің қасиет -терін,алынуын, қолданылуын этилен мысалында танып біледі.

С. Қанықпаған көмір сутердің қас-иеттерін,алынуын, қолданылуын этилен мысалында танып біледі.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

 

 

56/4

 

Ацетилен.

 

Алкиндердің қасиеттерін,алынуын, қолданылуын ацетилен мысалында танып біледі.

 

Топтастыру

Блум таксономиясы

Венн диаграммасы

Диалог

бағалау

1. уақытты үнемді пайдалану.

2.өзара бәсекелестікті азайту.

 

Алкиндердің қасиеттерін,

алынуын, қолданылуын ацетилен мысалында танып білді.

Өзін-өзі бағалау

Мұғалімнің жиынтық бағалауы

А. Ацетиленнің формуласын,алыну жолдарын біледі.

В. Алкиндердің қас- иеттерін,алынуын, қолданылуын ацетилен мысал -ында танып біледі.

С. Алкиндердің қас иеттерін,алынуын, қолданылуын аце -тилен мысалында таныпбіледі,талдайды.

Оқулық

Үлестірме материалдар

 

57/5

 

 

Ароматты көмірсутектер.Бензол.

 

 

Ароматты көмірсутектердің қасиеттерін,алынуын, қолданылуын бензол мысалында танып біледі.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

 

 

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

Ароматты көмірсутектердің қасиеттерін,

алынуын, қолданылуын бензол мысалында танып біледі.

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А. Бензолдың формуласын.қолданылуын біледі.

В. Ароматты көмір -сутектердің қасиет терін,алынуын, қолданылуын бензол мысалында танып біледі.

С. Ароматты көмір сутектердің қасиет терін,алынуын, қол данылуын бензол мысалында танып біледі,талдайды.

Оқулық

Интербелсенді тақта

Электрондық оқулық

Үлестірме материалдар

 

58/6

 

 

Көмірсутектердің табиғи көздері.Көмірсутектердің табиғи көздерінің

Қазақстандағы кен орындары,оларды өндіру және өңдеу.

 

Көмірсутектердің табиғи көздерін танып біледі.

Көмірсутектердің табиғи көздерінің

Қазақстандағы кен орындарын,оларды өндіру және өңдеу жолдарын танып біледі.

Топтастыру

Блум

таксономиясы

Диалог

Бағалау

рефлексия

 

 

Топ ішінде бір-бірін үйрету арқылы

Көмірсутектердің табиғи көздерін танып білді.

Көмірсутектердің табиғи көздерінің

Қазақстандағы кен орындарын,оларды өндіру және өңдеу жолдарын танып білді.

 

Формативті:

Топтық бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

А.Көмірсутектердің табиғи көздерін танып біледі.

В.Көмірсутектердің табиғи көздерінің

Қазақстандағы кен орындарын,оларды өндіру және өңдеу жолдарын танып біледі.

С.Көмірсутектердің табиғи көздерінің

Қазақстандағы кен орындарын,оларды өндіру және өңдеу жолдарын танып біледі.

Оқулық

Автор: Байдраманова Жанна | 25-04-2015, 21:14
Қарау саны: 2947
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :