Алгоритмдер және оны орындаушылар » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » Алгоритмдер және оны орындаушылар


Алгоритмдер және оны орындаушылар

Сынып: 6 «ғ» Күні: Пән: Информатика
Сабақ тақырыбы Алгоритмдер және оны орындаушылар
Сілтеме 6-сынып оқулығы, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов, әдістемелік нұсқаулық
Мақсаты "Алгоритм" және оны орындаушылар түсінігін енгізу
Күтілетін нәтиже - алгоритм, алгоритмді орындаушылар түсінігін біледі;
- сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды меңгереді;
- алғанбілімдерінпайдаланып, практикадаорындайды;
- интербелсендітақтадаберілгентақырыптымеңгереді;
- тақырыпбойыншаалғанбілімдерінқорытындылайды
Сабақтың түрі Жаңа сабақ, СТО, АКТ
Көрнекіліктер мен
құрал-жабдықтар Интерактивті тақта, оқулық, постерлер, слайдтар.
Әдіс-тәсілдер Жұптық, топтық жұмыс, диалог, сын тұрғысынан ойлау, топ басшысының бағалауы.
Кезең
Берілетін уақыт
(45 мин) Мұғалімніңәрекеті Оқушы әрекеті
І кезең Сабақтың барысы
Ұйымдастыру
«Қызығушылықты ояту»
(3 мин) Сәлемдесу. Түгендеу
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» тренингі.
Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін анықтап алу.
Түстер арқылы топқа бөліну.
Үй тапсырмасын тексеру
(7 мин) Диалог. Әр топ екі сұрақтан дайындап, бір-біріне сұрақ қояды
"Есептеу техникасының даму тарихы" тақырыбы бойынша
ІІ кезең Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар
«Мағынаны тану»
«БІЛУ», «ТҮСІНУ» теориясы:
Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?
(25мин) Оқулықпен жұмыс. "Алгоритм және оны орындаушылар" тақырыбына байланысты мәтіндегі үш абзацты үш топ бөліп оқу.
"Ыстық орындық"
Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын инферактивті тақтада жаңа тақырыпқа толықтырулар айтады.
Сергіту сәті. Бейнеролик.
Постермен жұмыс. Алгоритм және оны орындаушылар тақырыбына тапсырмалар таратылады.
1. "Ағаш отырғызу" алгоритмін құрыңдар.
2. "Сурет сал" алгоритм кестесін толтырыңдар
Бұйрық нөмірі Алгоритмнің бұйрығы Бұйрықтың орындалу нәтижесі
1 Көк қарындашты ал
2 Шардың суретін сал
3 Шарды боя
4 Қарындашты орнына қой
5 Соңы
3. 25 санына келтірілген төмендегі алгоритмнің орындалу нәтижесі қандай?
Басы
10-ды қос
37-ні қос
50-ді алып таста
Нәтижені хабарла
Соңы Жекелей, жұппен, топпен мәтінді оқу, талқылау.

Оқушылар мәтін бойынша түсінгендерін айтып береді.
Оқушылар бүгінгі күнді және жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

Бой жазып алады.
Оқушылар тапсырманы топпен ақылдасып, постерге сызып, қорғайды
ІІІ кезең Ой-толғаныс
«ЖИНАҚТАУ» теориясы: Қорытынды шығар, мазмұнды жүйелі, кесте, сызба, т.б. түрінде
(7 мин) Білемін Білгім келеді Үйрендім


Бүгінгі сабақ бойынша түсінгендерін жазу.
«БАҒА БЕРУ» практикасы: Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?
(3 мин) Қорытынды:
-Балалар, бүгінгі сабақта өз білімдеріңді көрсеттіңдер. Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер?

Үйге тапсырма: §8. Алгоритм және оны орындаушылар

Білімдерін бағалау.
Берілген бағалау картасы бойынша өз-өздерін бағалады, смайликтер арқылы.Шапалақ арқылы ынталандыру. Алгоритм түсінігін туралы өз ойларын айтады.

Кері байланыс. «Жүрекшелерге» рефлексия толтырып, «Әлем ағашына» жапсырады.

Күнделіктеріне жазып алады.
Автор: Жансая | 30-04-2015, 23:21
Қарау саны: 2261
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :