Компьютердің құрылғылары қызметі » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » Компьютердің құрылғылары қызметі


Компьютердің құрылғылары қызметі

Сыныбы: 5

Күні: Пәні: Информатика Мұғалім: Садвакасова Г.Ә

Барлық оқушы саны: Сабаққа қатысқаны:

Сабақтың тақырыбы:

Компьютер.

Компьютердің құрылғылары қызметі

Сілтеме

Оқулық Информатика 5-сынып Вьюшкова Е.А, Н.В Параскун, Б.Қ Әбенов Астана «Арман-ПВ» баспасы 2013

Информатикадан электронды оқулы5-сынып ,

Мақсаты:

Компьютер құрылғыларын білуге үйрету. Компьютерді пайдалана білуге үйрету

Компьютерлік сауаттылықты үйрету

АКТ-ны пайдалана білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

Компьютер құрылғыларымен жұмыс істей алады;

Аппараттық құрал-саймандар жиынтығы батырмаларының қызметін білді

АКТ-ны пайдалануды үйренді

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Негізгі дереккөздер:

Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар

Әдіс –тәсілдер:

Презентация (АКТ)

СТО сұрақ-жауап

Топпен, жұппен жұмыс диалогтік оқыту «Т-кестесі»

Блум таксономиясы

Көрнекіліктер

Компьютерлер, плакат, маркерлер,стикерлер,бағалау парағы

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру (2мин)

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу

Оқушылар бір-біріне шар беру арқылы жылы тілектерін айтып, көтеріңкі көңіл-күй тілейді

- Оқушыларды топқа бөлу

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Ойын әдісі

6 мин

«Берілгенді толықтыр» ойыны

Жазған рефераттары бойынша сұрақтар қою:

....сақтау,түрлендіру,жөнелту, пайдалану, нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер?

...көрінетін, дәм сезу арқылы, сезу арқылы, иіскеу арқылы, естілетін ақпарат

....сан, мәтін, графика, дыбыс, видео

1 Байт көмегімен неше символды кодтайды

....хабарларламадағы битпен, байтпен Кбайтпен,Мбайтпен т.с.с өлшенген ақпараттың көлемі.

Өз аттарыңды байтпен битке айналдыр.

ІІІ.Ой қозғау.(1мин) (СТО стратегиясы)

Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару. Топ ережесімен таныстыру.

Кезеңдер.

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

«Білу» теориясы. (15 мин)

Мұғалім экраннан суреттер ұсынады сол суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айтады.Топтарға тапсырмалар береді.

1-топқа: «Компьютердің негізгі құрылығылары»,

2-топқа: «Компьютер, компьютер түрлері» компьютерге жазу

3-топқа;Компьютердің қолданылуы компьютерге жазу

4-топқа: «Компьютердің қосымша құрылығылары»туралы оқулық пен интернет материалдарын пайдана отырып білу ұсынылады.

Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта талқылайды, бірігіп жұмыс жасайды.

Білген түсініктерін қорыта отырып, постерге түсіріп, баяндайды.

Компьютерде жұмыс жасайды

«Түсіну» (6 мин)

Қызығушылықты ояту. (АКТ)

Оқушыларға компьютердің құралдарын көрсету

Әрбір құралдардың көмегімен не істей алатындықтарын бейнежазбаларын көрсету.

Оқушылар дәптерлеріне бейнежазбадан көрген әрекеттерін түсініп, өз ойларымен жазады.

«Қолдану» практикасы (4мин)

(Қарапайым тапсырмалар)

 

Енді әр топ мүшелеріне таратпа материалдағы кестені толтыру ұсынылады.

 

Құрылғылары

Орналасуы

Негізгі

Қосымша

Жүйелік блок

 

 

 

Монитор

 

 

 

Пернетақта

 

 

 

Маус

 

 

 

Процессор

 

 

 

Аналық тақша

 

 

 

Жедел жады

 

 

 

Қатты диск

 

 

 

Дыбыс картасы

 

 

 

Ақпарат тасығыштар

 

 

 

Қатты диск

 

 

 

 

Оқушылар бейнежазбадан көргендерін пайдалана отырып, берілгенсуреттерді кестені толтыруды орындайды.

Жұмыстарын қалай орындағанын, нені пайдаланғанын баяндап береді.

«Талдау» (5мин)

(Салыстыр,

айырмашылығы

неде? Ұқсастығы не)

Экранда командаларын көрсетіп, оны салыстыруды ұсынады.. «Т» кестесін толтыру.

Оқушыларға жабық сұрақтар береді.

әр топтан бір оқушы интерактивті тақтада көрсете отырып, адам ағзасын компьютер ұқсастығы, айырмашылығын білетіндерін баяндайды.

Сергіту сәті. (1мин)

Көзге жаттығу жасау музыкамен..

«Жинақтау» (2мин)

(қорытынды шығару, анықтама беру

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады.

 

Әр топ өз ойларын жинақтап, жеткізеді

«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша бағалау

 

Мына критерийлер арқылы бағалау ұсынады.

Топтық жұмыста белсенділігі-1 балл

Компьютер туралы мағлұматты білемін-1 балл

Ішкі құрамы мен адамның құрылғысымен салыстыра аламын- 1 балл;

Компьютердің негізгі құрылғыларын қызметін білемін – 1 балл ;

Іске қосылуын білемін - 1 балл;

Әрбір бөліктің атқаратын қызметін білемін- 1 балл;

Суреттері арқылы айырмашылығын көрсете аламын-1балл

Жиыны 7 балл.

Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау

Топ басшысы табыс критерилары бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

0-1 балл – «2»

2-3 балл – «3»

 

3-4балл – «4»

5-7балл – «5»

Рефлексия (1мин)

Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін жазады

Үйге тапсырма.

Компьютер құрылғыларының атауларын пайдаланып, сөзжұмбақ жасау

Дарынды оқушыларға: Күнделік жазу.

Автор: dauke | 15-01-2016, 21:42
Қарау саны: 1373
    
Жарнама

Пікірлер -
1


adstilKt - 29 қаңтар 2016 03:31
Я конечно, прошу прощения, но это мне не совсем подходит. Может, есть ещё варианты?

---

Видеосъемка белгород тут

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :