Тау жыныстары және пайдалы қазбалар » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » Тау жыныстары және пайдалы қазбалар


Тау жыныстары және пайдалы қазбалар

 

Жаратылыстану 5 сынып

 

 

Апта

Күні

 

 

Сабақтың тақырыбы

Тау жыныстары және пайдалы қазбалар

 

Жалпы мақсаты

Тау жыныстарын мен пайдалы қазбалардың түрлерін, оларды топтастыруды білу.

 

Күтілетін нәтиже

1. Тау жыныстары мен пайдалы қазбалар жайлы біледі.

2 Пайдалы қазбаларды картадан көрсетеді.

3. Тау жыныстары мен пайдалы қазбалардың пайдасын анықтайды.

4.Өзін және өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді.

 

 

 

Негізгі идеялар

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілек, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

 

Сілтеме

Сабақ жоспары, жаратылыстану оқулығы, қосымша материалмен жұмыс.

 

Оқыту әдістері:

Интерактивті оқыту әдістері

Миға шабуыл.

Инсерт жүйесі

Венн диаграммасы

 

 

Қажетті құрал жабдықтар

АКТ, интербелсенді тақта, карта, стикер,постер.

 

Тапсырмалар

1. Жеке жұмыс

2. Жұптық жұмыс

3. Топтық жұмыс

 

 

Қосымша тапсырмалар

АКТ ны пайдалану

http://ru.wikipedia.org

http://referaty.kz/

http://www.islamdini.ru/

 

 

 

Бағалау

Бағдаршам түстері: оқушылардың бір-бірін бағалауы.

 

 

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

2 мин

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 5мин

 2мин

 

 

 

I Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

Топқа бөлу(түрлі түсті қағаздар арқылы топтастыру)

 

 

жер қыртысында)

Үй тапсырмасын сұрау:

I. Географиялық диктант

1 Мантия 2. Жер қыртысы 3. Ядро

а) Жердің ортасына жақын

ә) Қалыңдығы 5-80 шқ аралығында

б) Латын тілінен аударғанда «шапан» деген мағынаны білдіреді

в) Температура +4000С, +5000С жетеді

г) Жердің сыртқы қабаты

д) Қалыңдығы 2900 шқ

е) Қатты және қоймалжың заттардан тұрады

ж) Материктік және мұхиттық бөліктерден тұрады

з) Негізгі элемент темір

жауабы:

1. Мантия 2. Жер қыртысы 3. Ядро

3, 7, 6 2, 5, 8 1, 4, 9

II. Сәйкестендіру кезеңі «Ойлан да, тап»

Атмосфера қатты қабығы

Гидросфера жердің өзегі

Ядро ауа қабығы

Биосфера шапан

Мантия су қабығы

Литосфера тіршілік қабаты

 

 

Жаңа тақырыпты анықтау: Ой қозғау

Оқушыларға тау жыныстарының үлестірмелерін көрсету.

Бұл не?(тау жынысы)

Қайда кездеседі? (далада)

Жердің қай қабатында? (

Топтық жұмыс тапсырмалары

Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім топтарға мәтінді оқып, танысуға тапсырма береді.

Әр топқа түсінгені бойынша ой-тұжырымдауға тапсырма береді.

Тау жыныстары және минералдардың жіктелуі. (Мәтінмен жұмыс)

І топ: Магмалық тау жыныстары.

ІІ топ: Шөгінді тау жыныстары

ІІІ топ: Метаморфты тау шөгінділер

IV оп: Пайдалы қазбалар

Жеке жұмыс

Алдымен пайдалы қазбалардың шартты белгілерін оқушыларға таныстыру

Картадан Қазақстанның пайдалы кен орындарын анықтау (көмір,мұнай темі,мыс, марганец)

 

 

Тау жыныстары және біз

Топтағы оқушыларға жеке тапсымалар беру

І топ: Венн диаграммасы.

ІІ топ: Тау жыныстарын қайда пайдаланатынын

анықтайды

III топ: Ой толғаныс

 

IV топ: Семантикалық картамен жұмыс

 

 

 

 

Бағалау: Бағдаршам арқылы бағалау

(топпен, жұппен, жеке жұмысты соңында бағалау)

Бағдаршам арқылы бағалау

 

Жасыл: өте жақсы

Сары: толықтыру

Қызыл: нашар

Рефлексия: кері байланыс. Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады.

Үй тапсырмасы: 1.Тау жынысы тақырыбына мақала

2.Үйде, көшедегі затттардың тізімін жасап, қандай тау жынысынан алынғанын анықтау

 

Оқушылар түрлі қағаздар арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады

 

 

 

 

 

Оқушылар үй тапсырмасын географиялық диктантты , сәйкестігін анықтау арқылы жеке жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тақырыпты анықтап өздері ашады

 

 

Оқушылар мәтінмен және оған қосымша деректермен танысып, талқылайды.

Топ мүшелері постерге өз тақырыптары бойынша түсінгендерін жазады.

Постер бойынша топ ішінен 1-2 оқушы қорғайды.

Қалған топ оқушылары тыңдап, сұрақтар береді.

Сұрақтарға топтың басқа мүшелері де жауап бере алады.

Оқушылар пайдалы қазбаларды картадан анықтап, көрсетеді.

Кескін картамен жұмыс.

 

 

Жұптасып жұмыс жасайды.

1. Тау жыныстарын салыстырады.

2.Тау жыныстарын қайда пайдаланатынын анықтайды.

3.Күнделікті қолданыстағы заттардың қандай пайдалы қазбадан алынғанын.

4. Семантикалық картамен жұмыс

Ауызша жауап береді.

 

 

 

Оқушылар бірін-бірі жұмыс соңында бағалайды, өз пікірлерін білдіреді

 

 

Оқушылар кері байланыс жасайды

Не ұнады:............................................

Не қиын болды: ................................

Тілегім:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор: dauke | 26-01-2016, 22:52
Қарау саны: 1535
    
Жарнама

Пікірлер -
1


bercices - 30 қаңтар 2016 03:35
Очень неплохо!

---

Транспортная компания Фаэтон а также список транспортных компаний в москве

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :