» » Қалалық мәдениетінің гүлденуі


Қалалық мәдениетінің гүлденуі

Сабақ тақырыбы: Қалалық мәдениетінің гүлденуі

Пән: ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ

Мектеп: Көкшетау қаласы, № 18 орта мектебі

Күні: __/___/2015__

Мұғалім: Шүкірхан Бақытгүл

Сынып: 7 Сабақ саны: 1

Оқушылар саны:

Келмегендер: ___

Сабақ қамтитын оқу мақсаттары

Белгілі бір көзқарасты анықтауда мәтіндердегі баяндалған мәліметтерді,

жалпы түрде берілген аргументтер тізбегін анықтап оқиды, жеке, жұпта, топта оқиды, талдайды.

Топта жұмыс жасайды.

Сабақ мақсаты:

Белгілі бір тақырып төңірегінде ой қозғап, ойларын қағазға түсіріп, сынып алдында қорғай алуы, топта бірлесе жұмыс жасай алуы.

Тілдік мақсаттар:

Назарын шоғырландырып, түсініп оқу

Шығарманы зерттеп оқу

Алдыңғы тақырып

Ұлы Жібек жолы және оның тарихи маңызы.

Жоспар:

Жоспарлан-ған уақыт

Іс-шаралар

Ресурс

Сабақтың басы

 

1мин.

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Топқа бөлу: Сыныпты 3 топқа бөлемін. Топқа бөлудегі белсенді әдіс түрі: Оқушыларға көне қалалардың 3 суреті қиынды түрінде беріледі. Сол қалалардың суретін құрастыру арқылы топқа жиналады.

(1-топ: Тараз 2-топ: Отырар 3-топ: Сайрам)

- Топ басшысын сайлаймын.

- Топ ережесімен таныстырамын.

2. Психологиялық ахуал тудыру (топтар бір-біріне тілектер айтады, тілек айту «Тілекші доп» арқылы жүзеге асады.)

 

Үй жұмысы

__5_ мин.

Жеке жұмыс:

І. Жабық тест

1.Ұлы Жібек жолы бойымен керуен саудасы жоғары деңгейге көтерілген кезең

а) ҮІІІ-ХІІІ ғ.басы

в) ІҮ-ҮІ ғасырлар

с) ХІІ-ХІҮ ғасырлар

д) ХІҮ-ХҮ ғасырлар

е) ХІІІ-ХІҮ ғасырлар

2. Ұлы Жібек жолында орналасқан Қазақстанда ірі сауда және мәдени орталық болған қала?

а) Испиджап

в) Тараз

с) Талғар

д) Отырар

3.Деректерде «көпестер қаласы» атаңған қала?

а) Отырар

в) Испиджап

с) Шауғар

д) Тараз.

4.Қытай императоры У-ДИ б.з.б нешінші жылы Батыс елдеріне елшілерін жіберді?

а) б.з.б 130 ж

в) б.з.б 138 ж.

с) б.з.б 139 ж

д) б.з.б 136ж

5. Сәйгүлік жылқылар қай елден тасылды?

а) Түрік қағанатынан

в) Ираннан

с) Индиядан

д) Сириядан

ІІ. Ашық тест

1.Алтынмен бірдей халықаралық валютаға айналды, оны патшалар мен елшілерге сыйлады, жалдамалы әскерге жалақы мен мемлекеттік қарыздарды _________________ төледі.

2.Ұлы Жібек жолында Талас алқабындағы ірі қалалардың бірі __________

болды (деректер оны «көпестер қаласы» деп атайды.)

3.Арабтардың Қытай әскерімен 751 жылғы шайқасы_________қаласы түбінде өтті.

4. ҮІІ ғ Қытай жолсерік кітапшасында «Ақ өзендегі қала»- Испиджап қаласы көрсетілген, одан кейінгі уақыттарда ол қала__________ деп аталған.

5. Орта ғасыр дәуірінде елдердің, халықтар мен өркениеттердің жақындасуы мен бірін- бірі өзара байытуында________________жолының маңызы зор.

ІІІ. Сәйкестендіру.

Керуен саудасы жоғарғы деңгейге көтерілді.

ХІҮ-ХҮ ғ дейін жалғасты.

Ұлы Жібек жолы қай ғасырда өзінің жаңа атауын алды.

ҮІІІ-ХІІІ ғ басында

Қазақстанға Римнен тасымалданды

ХІХ ғасырда

Жібек жолы атауын ұсынды

шыныаяғы мен теңгелері

Ұлы Жібек жолының оңтүстік пен Жетісу арқылы өтетіе бөлігі

Фердинанд фон Рихтгофен

 

Ауызша мадақтау

Тұсау кесер кезеңі

3 мин

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

Қорғау-8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту:

 

Ойшақыру (презентация арқылы)

1. Балалар мына көріністен нені тамашаладыңыздар?

2. Орта ғасыр қалалары жайында не білеміз?

3. Ұлы Жібек жолының бойында орналасқан қандай қалалар жайында білесіңдер?

Сабақтың негізгі кезеңі

Бүгінгі ай-күнді жаздырамын.

Тапсырма: 3 топқа 3 түрлі мәтінді топтың әрбір мүшесіне үлестіріп беремін.

Үлестірмелі мәтіндер:

1-топ:«Қалалар мен тұрақтардың өсуі»

(презентация жасайды)

2-топ: «Жетісу қалалары жайында» (РАФТ әдісі бойынша) Қала құрылысындағы өзгерістерді зерттей отырып, қазіргі кездегі қала құрылысымен салыстыр, ұқсастықтары мен айырмашылығын ажырату.

3-топ: «Қалалардағы сауда және егіншілік»(презентация жасайды)

3-қадам:Әр топтан бір оқушы өз топтарының жұмысын бағалау үшін сол оқушыға бағалау критерийі бар парақты ұсынамын.

 

Тапсырма кезеңдері:

1-қадам: Мәтінді әрбір қатысушы алдымен жеке-жеке оқиды. (2 минут)

2-қадам: Жеке оқып болған соң, жұпта бір-біріне мәтін мазмұны туралы әңгімелейді. (1+1= 2 минут)

3-қадам: Ойларын өз топтарында талқылайды. (2 минут)

4-қадам: «Сөздікпен жұмыс»5 суреттің артына терминдерді жазып іліп қоямын. \ 1 теңгенің суреті,екі саусақ,3 ит, 4 саны,түбір асты 25 яғни 5 тапсырма болмақ\ Пән аралық байланыс орнатамын.

Ойларын кестеге түсіреді.

3 топтар презентация қорғайды. (10 минут)

5-қадам:Сынып алдында қорғайды. Әр топқа 2 минуттан. (8 минут)

7- қадам: Әр топтағы тағайындалған оқушы бір-бірін бағалау критерий бойынша бағалайды.

Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:

 

Бағалау парағы

Оқушының аты жөні

Үй тапсырмасы

Топта сөйлеп идея айтқандығын бағала

Оқушының сабаққа белсенділігі

Қорытынды баға

Мұғалімнің бағасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ескерту: 0,1,2,3 деген ұпаймен бағаланады.

 

1 топ «Тараз» - 5 сұрақ тест жұмысын үлестіремін.

2 топ «Отырар» - эссе жазуға беремін

3 топ- « Сайрам»- саяхат билеттерін таратамын. Билеттің бір жағында сұрақ болады. Ал екінші жағына оқушылар сұрақтың жауабын жазады

 

 

1 топқа «Тараз» тобына

1. ХІ ғ отырықшылыққа, қала өміріне бейімделу Ж. Баласағүнның «_____________» кітабында жеткілікті түрде айқын баяндалады.

2. ІХ-ХІІІ ғ. басында қала мәдениетінің дамуына жаңа дін ____________ маңызды рөл атқара бастады.

3. Азияның басқа елімен салыстырғанда Оңтүстік Қазақстан мен Жетісудағы қалалардың анағұрлым тез қарқынды өсу себебі

а) Көшпелілердің отырықшылануы

в) табиғи өсім

с) басқа мемлекеттерден келіп қоныстану

д) араб басқыншылығы

4. Сырдарияның төмеңгі ағысындағы оғыздар астанасы ________ Х ғ ірі сауда орталығына айналды.

5. Жазба деректер Ала көл жағалауы мен Ертіс бойындағы қалалардың бұл кезеңде қимақтарға тиселі болғандығын хабарлайды. Ең ірісі қағанның жазғы ордасы _________ қаласы болды.

«Сайрам» тобы

 

Саяхат билеттері

 

1 билет

Қалалар құрылысы туралы мәлімет берітін ғылым?\ Археология\

2 билет

Көшесіне қыш-құмыралар сынығы төселген сауда орталығы қай қаладан

табылды?

\ Отырар қаласынан\

3 билет

Тұрғын үйлер қалай орналасты?

\ көшелердің екі жағына салынды\

4 билет

Қалаларда адамдар көп жиналатын орындарды ата?

\ мешіттер, сауда орындары, керуен сарайлары\

5 билет

Осы кезеңдерде Қазақстанның қай қалаларында теңге сарайлары жұмыс

жасады? \ отырар,тараз,испиджап\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі түсті қалам,а3 қағаздары

Рефлексия

«Менің баспалдағым»

Сабақтан алған әсерлерің және тақырыпты қай деңгейде меңгергендігі жайында тиісті баспалдақтың деңгейіне жазып жапсырады

Электронды тақта

 

#002060;mso-ansi-language:KZ'>

 

 

 

 

Түрлі түсті қалам,а3 қағаздары

Рефлексия

«Менің баспалдағым»

Сабақтан алған әсерлерің және тақырыпты қай деңгейде меңгергендігі жайында тиісті баспалдақтың деңгейіне жазып жапсырады

Электронды тақта

 

Автор: dauke | 30-01-2016, 20:32
Қарау саны: 2051
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :