» » Араша. Қастек Баянбаев.


Араша. Қастек Баянбаев.

 

Алматы облысы Панфилов ауданы Кішішыған ауылы Кішішыған орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Аукенова Назира Жеңісқызы

 

 


Сабақтың

тақырыбы

Ана тілі 4-сынып 27-сабақ Мұғалімі: Н.Ж.Аукенова

Араша. Қастек Баянбаев.

Жалпы мақсаты

Оқушыны Қастек Баянбаевтің «Араша» атты мысалымен таныстыру, жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу, байланыстырып сөйлеу, шығармашылықпен жұмыс істеу, ойлау, іздену қабілетін дамыту.

Оқу нәтижелері

Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істейді

Рольдік ойындар арқылы мысалдағы түйінді ойды ашады

Түйінді идеялар

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

АКТ- мен жұмысқа баулу;

Өзін-өзі бағалауға ынталандыру;

-Оқушылардың ой- өрісін дамытуға, пікір таластыруға, өз бетімен ізденуге, шығармашылыққа баули отырып, өзіндік қор жинауға дағдыландыру:

Жаттығулар

 

 

1) «Рөлдік ойын»

2) «Кім жылдам?» (сұрақ-жауап)

3) «Кім ақын? . . . » ( деңгейлік тапсырмалар)

4) «Кім мықты?..» (сайыс)

5) «Кім ұтқыр?..» (сұрақ-жауап)

6) «Кім тапқыр?» (диофильм)

7) Қорытындылау, бағалау

Қолданылатын әдіс -тәсілдер

1.Миға шабуыл.

2. Диалог

3.Мағынаны тану

5.Топтық жұмыс.

6. Оқуды бағалау.Бағалау парағы

Ресурстар

М.Бронсон/2000/ Александер /2008/, Оқулық 4 сынып

Сабақтың барысы

Мұғалім жазбасы:

І кезең. Ұйымдастыру.

v Шеңбер құрып, жақсы тілектер айту, арқылы ынтымақтастықты қалыптастыру.

v Үш қатардан топ басшысы шығып, ішіндегі топтың аты жазылған қағазды оқиды.

І топ – «Тапқырлар» тобы ІІ топ – «Алғырлар» тобы ІІІ топ – «Зейінділер»

( Топтың аты тақтаға ілінеді. Топ басшыларына ұпайды есептейтін бағалау парағы беріледі. Олардың міндеті – жауап берген өз тобының балаларын белгілеп отыру. Жинаған фишканы санап, әр топтың ұпайы есептеп шығарылады.топтың аты жазылған әрбір қалташаға ұпайды салып отырады

(5 мин)

 

 

 

кезең

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Минут

І.Үй тапсырмасы

Қызығушылығын ояту

Білу

 

 

 

 

Түсіну

1. «Рөлдік ойын»

Миға шабуыл әдісі қолданылып оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады. Мысал дегеніміз не? Сатирик кім?

ІІ кезең.Жаңа тақырыпты түсіну

Әр топ өздеріне бөлінген рөлге еніп үй тапсырмасын қорытындылайды. «Арыстан мен тышқан»

 

 

 

Автор туралы қысқаша дерек.

Мысал -өлеңді мәнерлеп, түсініп, жалғастырып оқу.

Қорыта келгенде :

Шығармадағы кейіпкерлердің кезектесіп сөйлесуін диалог деп атайды.

 

 


Жинаған фишканы санап, әр топтың ұпайы есептеп шығарылады.топтың аты жазылған әрбір қалташаға ұпайды салып отырады

Топ басшылары өз топ мүшелерін критерий арқылы бағалап отырады.

(0-5 балл) аралығында бағаланады

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

Қолдану

«Кім жылдам? » бұл тапсырма бойынша оқушылар сұраққа-жауап береді

«Кім ақын?»

Өлең неліктен «Араша» деп аталған? Кейіпкерлерді ата. (Шыбын, Торғай, Мысық, Төбет ит, Құнан,Сары бала).

 

«Кім ақын?» тапсырмасы. Үш топқа өлең бойынша ұйқас табу тапсырмасы беріледі

Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады.

(1-5)балл аралығында

5 мин

5 мин

Талдау

« Кім мықты?» сайысы.

 

 

Өлеңді рөлге бөліп оқу.

Егер саған біреу жала жапса, сен қандай сезімде болар едің? Сондай оқиға өз өміріңде кездесті ме?

(0-3 балл) аралығында бағаланады.

 

 

(5 мин)

 

Жинақтау

« Кім ұтқыр?» Оқушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып жаңа сабақты түсінгендерін қорытындылайды

«Кім тапқыр?» Сабақты қорытындылау

Бұл тапсырма бойынша Оқушылар ойларын мына сұрақ негізінде жинақтайды:

Мәтіндегі әрбір кейіпкердің іс-әрекеті мен сөзіне қарап, оның қандай екенін анықтауға бола ма? Оны қалай дәлелдер едің? Өлеңдегі кейіпкерлердің адамға қандай пайдасы бар?

 

 

Өлең мазмұны бойынша сурет салып, кішкентай буклет арқылы сюжетті диафильм құрастыр.

(0-3 балл)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(0-3 балл) аралығында бағаланады.

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Бағалау

 

 

Критерилері бойынша бағаланады.

Топ басшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланды. Фишкаларды санау (топтарды бағалау)

3 мин

Үйге тапсырма

оқу, бетперде жасау

 

Сабақты түзету

(кері байланыс)

А)Сабақтың қорытындысы оқушылар смаиликтерге сабақтан алған әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы білдіреді

Ә) Оқушылар алған білімдерін сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады

 

 

Автор: dauke | 30-01-2016, 22:07
Қарау саны: 3955
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :