» » Сөз құрамын қайталау


Сөз құрамын қайталау

Пәннің аты:Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Сөз құрамын қайталау.

Мақсаты

Мақсаты: Сөз және қосымша туралы білімдерін қайталау.
Пәндік нәтижие: алған білімдеріне сүйене отырып, түбір мен қосымша туралы білімдерін кеңейту.
Тұлғалық нәтиже: ұжымда жұмыс істей білу, бір- бірімен пікірлесу дағдыларын қалыптастыру.
Жүйелі – әрекеттік нәтижие: сөйлем ішінен қосымшалы сөзді таба білу, сөз құрамына талдай білу дағдыларын жетілдіру.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдісі: сын тұрғысынан ойлау әдістері

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

. Орманның бiз емшiсiмiз,
Тоқ, тоқ, тоқ (партаны үш рет ұрады).
Құрт бiткендi жоқ етемiз,
Жоқ, жоқ, жоқ (қимыл көрсетедi).
Тоқ, тоқ, тоқ,
Жоқ, жоқ, жоқ.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Алдымен әр оқушы жеке- жеке жазады, содан кейін топта бір- бірінің жазғандарын толықтырады.
1.Түбір сөз
2.Қосымша
3.Жұрнақ
4.Жапғау.
5.Туынды сөз
6. Түбір сөздің белгісі
7.Жұрнақтың белгісі
8.Жалғаудың белгісі

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

1. «Күн шуағына жылын» ойыны.

гүл заңгер

тігінші ана

кітап жазушы

Берілген сәздердің ішінен тұбір сөзді тап.

Түбір сөздердің соңғы буынын алып тастап оқып көру. Кү, гү, кіта, ,ан- бұл буындардың мағынасы бола ма? Әрине жоқ. Бұдан қандай қорытынды шығаруға болады?

- Түбір сөзді одан әрі бөлуге болмайды. Өткен ережелерін естеріне түсіріп айтады.

2 «Суретке жан бітір» . Балық, кітап, жылқы, ас домбыра, дәрі, қобыз, ғарыштың суреттеріне жқрнақ жалғап туынды сөз жасау. Ережесін айту.

3,«Не қажет?» ойыны

1.Балалар серуен..... шық....

2. Олар орман.... .іші...... кел.....

3. Биік өскен ағаш........ көр.... .

- Не байқадыңдар, не қажет болып тұр?

-Қосымшалар, яғни жалғаулар қажет. Жалғаулар сөзбен сөзді байланыстырып тұрады.

Сергіту сәті

Бала, бала, балапан,
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Бала, бала, балапан,
Қане, қайсы, алақан?
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.

Ой толғаныс

«Қай үйге кіремін?» ойыны.
Ойынның шарты: сөздерді құрамына қарай ажыратып, тиісті үйге кіргізіңдер.
Жұрнақ Жалғау
Аңшы, кәсіпкер, баспахана,қонаққа, өнерпаз,қысқы,балалар,шанамен,күйші.
Ойтолғау.
«Күшік», «үйшік» сөздеріне Венн диаграмасын толтыру.
Күшік туынды сөз Үйшік

Үйге тапсырма

 

Дәптермен жұмыс

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Описание: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQPVTk6EQvorBduQn3ZPjRa-JObk2XPnoItqKauulCvyx84-S4nUgОписание: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR131kpWcUUED4dovkbmspoxT_SKRVEWOkIs1gxHky5XK0GLSnj

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Ақтөбе қаласы

№23 мектеп – лицейі

Салимгереева Аягул Айбатовна

 

Автор: dauke | 14-02-2016, 22:02
Қарау саны: 1844
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :