Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі


Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі

Күн Күні: 21. 01. 2016

№ 34 сабақ

Тақырыбы

Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі

Мақсаты

Оқушылар сақтардың парсыларға қарсы күрестегі ерлігі мен тәуелсіздік үшін күрескен даңқты қолбасшылар Томирис, Спитамен, сақ жауынгері Шырақтың ерлігі туралы білім алады.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар тарих жайлы қалыптасқан түсініктерін топпен талқылайды, біледі, тақырыпты толық меңгереді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, "Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Адасқан әріптер», «Зымыран сұрақ», топтастыру, мағынаны ашу, ой – толғаныс,, тест тапсырмасы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлу

Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Үй тапсырмасын тексеру

«Адасқан әріптер» ойыны

Интербелсенді тақтадан көрселілген адасқан әріптерден үй тапсырмасына байланысты сөз құрастыру керектігін айтады.

Қылжы,Үйет, Шіліегінк, Абар, Сауру калына, Ассамгет, Қас ғаоқым.

Оқушылар адасқан әріптерді орнына қойып, сөздің мағынасын ашады.

«Зымыран сұрақ» ойыны

1. "Тарихтың атасы” кім?
2. Сақтардың өмірінде қай түлік маңызды орын алды?
3. Сақтардың қосымша кәсібі?
4. Сақтардың қазандары мен құрбандық табақтары қай өңірлерден табылды?
5. Сақтардың үш әлемін атаңдар
6. Сақ қоғамы неше топқа бөлінді?
7. "Сақ” сөзі парсы жазбаларында қандай мағына білдіреді?
8. Геродот сақтарды қалай атаған?

1. Геродот

2. Жылқы, қой

3. Балық аулау

4. Жетісу, Оңтүстік Қазақстан, Іле аңғары, Ыстықкөл маңы

5. Аспан, жер үсті, жер асты

6. Жауынгерлер, абыздар, малшылар мен егіншілер

7. Құдіретті еркектер

8. Массагеттер

Жаңа сабақ

Қызығушылығын ояту

3 – топқа топтастыру бетін беремін.

Сақтар туралы не білеміз?

"Тәуелсіздік” ұғымын қалай түсінесіңдер?

Оқушылар топпен жұмыс жасайды, топтастырып, өз ойларын ортаға салады.

Мағынаны ашу

І топ: Кир әскерінің басып кіруі
ІІ топ: Шырақтың ерлігі
ІІІ топ: Александр Македонскийдің сақ еліне жорығы

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау.

"Түртіп алу” стратегиясы

Помпей Трог-
Томирис-
Шырақ-
І Дарий-
Спаргапис-
Полиэн-
Александр Македонский-
Спитамен-
Бехистун жазуы -

Рим тарихшысы

Сақ патшайымы

Сақ жауынгері, малшы

Парсы патшасы

Томиристің ұлы

Грек тарихшысы

Ұлы грек қолбасшысы

Сақ жауынгері

Сына жазуы

Бекіту

Ой толғаныс

І топ: Ерлік туралы мақал – мәтел
ІІ топ: Тәуелсіздік туралы өлең немесе әңгіме құрастыру
ІІІ топ: Ән айту

Оқушылар топпен жұмыс жасайды.

Тест тапсырмасы

Әр топқа тест парақшалары таратылады.

1.А 2. С

3. А 4. А

5. В 6. С

7. В 8. В

Бағалау

Формативті бағалау

(смайлик арқылы)

Әр кезеңде жақсы қатысып отырған оқушыларға смайлик беріліп отырады.

Смайлик алған оқушылар ынталанып, сабаққа деген қызығушылығы артып отырады.

Рефлексия

«Білім ағашы»

 

Стикерлер таратылады.

Стикерге ой – пікірлерін жазып ағашқа жапсырады.

Үй тапсырмасы

31 – параграф,

95- бет

"Ерлік түбі - бірлік” атты эссе жазып келу

Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазады.

Тест тапсырмасы

1. Б.з.б. қай жылы сақ жеріне Кир бастаған парсы әскерлері басып кірді?

А) б.з.б. 530ж; В) б.з.б. 519ж;

С) б.з.б. 570ж; Д) б.з.б. 540ж;

Е) б.з.б. 520ж

2. І Дарий әскерін шөл далаға апарып қырған сақ малшысы

А) Шарыш; В) Спаргапис;

С) Шырақ; Д) Бахтиар;

Е) Рүстем.

3. «Әйел болса да, жаудың шапқыншылығынан қорыққан жоқ» деп жазған кім?

А) Помпей Трог; В) Геродот;

С) Арриан; Д) Страбон;

Е) Бехистун.

4.Сақтардың парсы патшасы Кирге қарсы күресін басқарған билеуші

А) Спаргапис; В) Скунха;

С) Спитамен; Д) Шырақ

5. «Ескендір» поэмасын кім жазды?

А)А. Македонский; В) А. Құнанбаев;

С) І Дарий; Д) Спитамен;

Е) Геродот.

6. Кир қай елдің патшасы

А)А. Македонский; В) А. Құнанбаев;

С) І Дарий; Д) Спитамен;

Е) Геродот.

7. Геродот кім?

А) Географ; В) Тарихшы;

С) Этнограф; Д) Демограф;

Е) Саясаттанушы.

8. Кир қайтыс болған соң парсылар қанша жылдан кейін шабуыл жасайды?

А) 8; В)11;

С) 9; Д) 12;

Автор: admin | 23-02-2016, 10:28
Қарау саны: 954
    
Жарнама

Пікірлер -
3


Қолданушы offline soatelbora - 24 ақпан 2016 23:08
ой.. не магу больше)))

---

Как весной сформировать крону персика
--------------------
Для защиты фундамента делается отмостка дома из тротуарной плитки перед домом.

Қолданушы offline retanleS - 24 ақпан 2016 23:30
К сожалению, ничем не могу помочь, но уверен, что Вы найдёте правильное решение. Не отчаивайтесь.

---

В саду дорожка из тротуарной плитки не только часть ланшафтного дизайна, а и необходимый атрибут для возможности прогулки по саду в любую погоду
--------------------
Если знать какие бывают болезни яблони и меры борьбы с ними, можно вырастить здоровый яблоневый сад, который каждый год будеи радовать своим обильным урожаем.

gieneszok - 24 ақпан 2016 23:44
Предлагаю Вам посетить сайт, на котором есть много статей на интересующую Вас тему.

---

А вы знаете что такое подкаст для iPhone? Все очень просто читаем на ssmm.org.ua

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :