Жұмысшы табының қалыптасуы және Қазақстандағы индустрияландырудың кейбір ерекшеліктері » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » Жұмысшы табының қалыптасуы және Қазақстандағы индустрияландырудың кейбір ерекшеліктері


Жұмысшы табының қалыптасуы және Қазақстандағы индустрияландырудың кейбір ерекшеліктері

Ашық сабақ. Қазақстан тарихы 9 сынып

 

Уақыты:

Сынып:9а,оқушы саны:22

Сабақтың тақырыбы:

Жұмысшы табының қалыптасуы және Қазақстандағы индустрияландырудың кейбір ерекшеліктері

Мақсаты:

Оқушыларды Кеңес Одағының орнағанынан кейінгі жылдардағы Қазақстандағы индустрияландыру барысы туралы білу. Қазақстанда индустрияландыру жүргізілген жылдардағы ерекшеліктер жайлы түсінік беру. Оқушылар бойында адамгершілік, ұлтжандылық сезімдерді қалыптастыру, одан әрі дамыту.
АКТ-ны тиімді пайдалану. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері:

Тренинг. Топқа бөлу («Геологтар» , «Теміржолшылар» және «Өндірісшілер»)

«Ой қозғау», «Миға шабуыл» сұрақ лақтыру мен қағып алу

Рөлдік ойын (Диалог түрінде оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту)

Мағы-наны тану( жиксо сыни ойлау, АКТ оқулықпен жұмыс (ой толғау)

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру, тұжырымдамалық карта толтыру

Рефлексия. «МАДАҚТАУ СЭНДВИЧІ»

Мұғалім үшін оқу нәтижесі

Тақырыпты толық меңгерту. Өткен материалды пысықтай алады. Ойын толық жеткізе алады. Терминдердің мағынасын аша алады.

Сабақтан туындаған негізгі идеялар

Оқушылардың білімдеріне сүйену

Күтілетін нәтиже

Топтар бірлесіп жұмыс істей алады.

Пікірін жеткізе алады

Мұғалімнің іс- әрекеті

Уақыты

Оқушының іс- әрекеті

І Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Топқа бөлу

3 мин

1) Амандасады.

2) «Геологтар» , «Теміржолшылар» және «Өндірісшілер»арқылы бөлу

ІІ Өткен тақырыпты пысықтау.

Ой қозғау. "Не, Қашан, Қайда?" ойыны негізінде өткізіледі. Оқушылар сұрақтарды стрелканы бұрау арқылы таңдап жауаптарын береді.
1. Қазақстанда Кеңес билігі нешінші жылы және қалай орнады?
2. Қазақстан территориясындағы азамат соғысы жайлы айтып бер.
3. Азамат соғысының қорытындылары.
4.Қазақ АКСР інің құрылуы.
5. 1921 - 1922 ж Қазақстан территориясын жайлаған аштықтың себептері, салдары.
6. Қазақстанда болған жер су реформаларының барысы және нәтижесі.
7. Қазақстан комсомолдарының І - і сьезі нешінші жылы болды..
8. Қазақстанда1921ж құрылған әйелдер қозғалысының мақсаттары.
9. Қазақстанның астаналарын атаңдар.
10. Қазақ АКСР ін құру туралы құжатқа кім, қашан қол қойды.
11. Азамат соғысы жылдары
12. Бірінші дүниежүзілік соғыс жылдары.
13. Көрермендер сұрағы. (Сабаққа қатысушы мұғалімдер сұрақ қойыды)
14. Көрермендер сұрағы.
15. Қазақстан экономикасын индустрияландыру саясаты нешінші жалдары басталды.
16. Қазақстан экономикасын индустрияландырудың қандай жетістіктері болды.
17. Экономиканы индустрияландырудың қандай кемшіліктері болды.

7 мин

Өткен материалды қайталайды, еске түсіреді,

Сұрақтарға жауап береді. Бір- біріне тиімді сұрақ қояды

ІІІ Жаңа сабақ.

1) «Геолгтар» Қазақстанның табиғи байлықтарын кімдер зерттеді?

2) «Теміржолшылар» Түрксіб теміржол құрлысына кімдер басшылық етті және қандай ұлттың өкілдері қатынасты?

3)«Өндірісшілер» қандай өндіріс орындары салынды?

 

Топпен жұмыс.

Топта талқылайды

Ой- толғаныс

СТО «ұқсастық пен даралық» Флипчартқа әр топ алған білімдерін түсіреді спикер топтың жұмысын қорғайды.

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру, тұжырымдамалық карта толтыру

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

3 мин

Ойланады,жауабын жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз алған білімін тізімдейді,ақпаратты талқылайды,оны қорғайды

IVСабақты бекіту. ІҮ.
"Уақыт сырын ашу” ойыны.
Тақтаға жаңа тақырыпқа байланысты даталар жазылады. Осы даталарға бүгінгі сабақта білгендерін айтып шығады.
1939 жылü
1926 - 1940 жылü
1933 жыл 1 қаңтарü
1921 жыл шілдеü
1937 жылü
1924 жыл 1 қаңтарü
1931 жылü
1936 жылü
1921 жыл қаңтарü
1926 жыл 1 қаңтарü

5 мин

Ойланады сұраққа жауап береді

Үй жұмысы:§ 46 оқу

1 мин

Үй тапсырмасын күнделікке жазады

VБағалау Бағдаршам арқылы өз - өздерін бағалайды. Топ болып бағалайды.
Қызыл түс «5» бағасы.
Сары түс «4» бағасы.
Көк түс «3» бағасы.

2 мин

Оқушының топтағы жұмысының бағалау кестесі

VI Рефлексия. «МАДАҚТАУ СЭНДВИЧІ»

 

5 мин

бөлік -позитивті комментарий, не ұнады?

1) бөлік - сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек?

2) бөлік -келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы ....



Автор: dauke | 24-02-2016, 20:32
Қарау саны: 1785
    
Жарнама

Пікірлер -
2


diasilkGaf - 26 ақпан 2016 04:06
Браво, эта весьма хорошая мысль придется как раз кстати

---

Еще один ход а также world-many.ru

waathropbeda - 2 наурыз 2016 05:18
Вот елки палки

---

всероссийский интернет-конкурс здесь

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :