» » Сауысқан мен Көкек


Сауысқан мен Көкек

Құдайбергенова Жұмагүл Айтбайқызы

Алматы облысы, Панфилов ауданы, «№6 орта мектеп интернаты» КММ-ның бастауыш сынып мұғалімі

Күні

Пәні: әдебиеттік оқу Сыныбы: 2 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Сауысқан мен Көкек

Жалпы мақсаты

Ертегі мазмұнын түсіне отырып идеясын ашу. Кейіпкерге сипаттама беру арқылы өмірмен байланыстыру. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, тілдік сөйлеу сөздік қорларын молайту.

Міндеттері

Оқушылар өз беттерімен қорытынды шығара білуге қалыптастыру. Өз ойларын топпен бірге бірлесе отырып орындауға дағдыландыру. Адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Оқу нәтижесі

Оқушылар өз бетімен топпен жұмыс жасай алады.

Сілтеме

Әдебиеттік оқу. Алматыкітап баспасы

Қолданылатын материалдар

1.Әдебиеттік оқуға арналған

2.Тірек сызба

3. АКТ-ны пайдалану

әдістемелік нұсқа

 

Оқу формалары, технология әдістері

1.Оқыту мен оқудағы жаңа

 

әдіс-тәсілдер

Жұмыс түрлері

Оқулықпен жұмыс, дәптермен

жұмыс , сұрақ - жауап

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Психологиялық дайындық

Сәлем арайлы күн!

Сәлем менің достарым!

Сәттілікпен бастайық,

Сабағымызды біз бүгін.

Шаттық шеңберге тұрып, құстарлың атауымен топқа бөлінеді.(сауысқан, көкек, торғай, қарға )

Сыныптарды топтастыру

1-ші топ « Сауысқан»

2-ші топ «Көкек»

3-ші топ «Торғай»

4-ші топ «Қарға»

Топтар бөлінеді,әр оқушы тобына отырады.

Үй тапсырмасын сұрау

« Алтын балта» ертегісі

1 В..Кедей алтын балтаны қалай пайдаланды?

2. С. Байдың дүниеқоңыздығын сипатта.

3 А. Мақалда ертегідегі қай адамды сипаттайды?

 

1 Кедей құлшына еңбек етеді.

 

2 Менің балтам мынау, менің балтам ! деп тұра ұмтылады.

 

3 «Жаман үлесінен құр қалар»

Байдың бейнесі

 

Ой қозғау

Ертегі неше түрге бөлінеді?

Жұмбақ шешу

1. Секектеп бір тұрмайды,өреден құрт ұрлайды.

2. Бірақ сөз біледі,Өз аты онысы. Соны айтып жүреді.Және жоқ қонысы.

.қилғажайып, шыншыл, жан-жануарлар

 

 

(сауысқан)

 

(көкек)

Білу

Сауысқан мен Көкек ертегісі

Сауысқан,көкек туралы мәлімет айту

 

А.В.С оқушы парақшадағы сөздің мағынасын ашып айтады

Түсіну

Оқулықпен жұмыс

 

Іштен оқыту

А.В.С оқушылар оқу

Қолдану

Сұрақ-жауап алу

1.Сауысқан Көкекке шын көмектескісі келді ме?

2.Көкек неге құр айғайлай береді?

 Өмірмен байланыстыру

Кқкекке ұқсайтын адамдар болама? 

әрине

 

 

Талдау

Мазмұнды сызбамен жұмыс

1.Неліктен көкектің ұя салуға құлқы жоқ?

2.өмірмен байланыстыру

3.Ролге бөліп ойнау

4.Сауысқан, көкектің табиғатқа пайдасы

 

Қақсай берсем ағайыным көмектесер

 

Жинақтау

Венн диаграмма жасату

Диаграмма толтырады

Бағалау

 Формативтік бағалау, жұлдызшамен бағалау

 

Үйге тапсырма

143-бет түсініп оқу

 Күнделіктеріне жазу

 

Автор: admin | 11-03-2016, 09:21
Қарау саны: 2462
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :