DataLife Engine > Версия для печати > Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту
DataLife Engine > Бас мәзір, Алгебра, Бастауыш сынып > Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Ганюшкин ауылы

Абай атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Байменова Гүлбағила Ғизатқызы

Пәні: Математика

Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

Мақсаты: 1.Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру.

2. Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, пәнге қызығушылығын, тез әрі дұрыс есептеу дағдысын дамыту.

3. Ұйымшылдыққа, зейінді болуға тәрбиелеу.

Түрі: аралас сабақ. Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік жұмыс.

Көрнекілігі: кестелер, сызбалар, суреттер.

Сабақтың түрі: І. Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

Оқып, білім аламыз,

Біз көңілді баламыз.

Математика пәнінде

Тапқыр, алғыр боламыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

№5-235 бет

324 + 68 < 504

819 – 106 > 712

320 см – 186 см < 5 м – 316 см

1 т – 683 кг < 446 кг + 165 кг

№8-236 бет

Шешуі : 18 * 3 = 54 ( м )

Жауабы : 54 метр сым қажет болды.

ІІІ. Жаңа сабақ .

№1. Кіріспе түсінік

31 ∙ 2

Ауызша көбейту

Жазбаша көбейту

31 ∙ 2 = (3 онд. + 1 бірл.) ∙ 2

31

× 2

62

 

3 онд. ∙ 2 = 6 онд. = 60

Ондықтарды көбейтеміз...

Бірліктерді көбейтеміз ...

1 бірл. ∙ 2 = 2бірл. = 2

Бірліктерді көбейтеміз ...

Ондықтарды көбейтеміз ...

60 + 2 = 62

Қосамыз ...

Жауабы: 62

Жауабы: 62

№ 2. Ауызша орында:

42 ∙ 2 = 84 32 ∙ 3 = 96 21 ∙ 4 = 84 43 ∙ 2 = 86

№ 3. Жазуды қалпына келтір: (разрядтан аттамай көбейту)

 

Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

 


 

 

 


№ 4.Салыстыр:( Разрядтан аттамай)

32 ∙ 2 › 24 ∙ 2 + 12 200 › 41 ∙ 2 + 32 ∙ 3

23 ∙ 3 › 100 – 24 ∙ 2 22 ∙ 4 + 21 ∙ 3 › 150

Сергіту сәті: Мұғалім сандарды атайды: 10, 15, 12, 14, 11, 13, 18, 19, 8, 17.

Егер сан екіге бөлінсе – оқушылар екі рет қолын шапалақтайды, ал егер бөлінбесе –үнсіз қалады..

№ 5. Есеп шығару.

34 тг – 2 дәптер Шешуі: 800 – (34 ∙ 2 + 23 ∙ 3) = 800 - 137= 663

23 тг – 3 қалам 800 тг Жауабы: Саматта 663тг қалды.

Қалды - ?

№ 5(2).

43 тг – 2 блокнот Шешуі: 43 ∙ 2 + 12 ∙ 3 + 48 = 86 + 36 +48 = 170

12 тг - 3 қарындаш ? Жауабы: ринатта 170 тг болды.

Қалды – 48

Бұл есептер өзара кері есептерге жата ма,олардың ұқсастығы неде? Айырмашылығы неде?

Ойын «Ойнайық та, ойлайық»

Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

 


 

.№ 6. Өздік жұмыс. Әріпті өрнектің мәнін тап.

а) с ∙ 2, с = 23, 34, 42. 23 ∙ 2 = 46 34 ∙ 2 = 68 42 ∙ 2 = 84

ә) 3 ∙ b, b = 21, 32, 33. 3 ∙ 21 = 63 3 ∙ 32 = 96 3 ∙ 33 = 99

№ 9. Тік төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап.

Р = 31 +11 + 31 +11 = 84 (см)

Р= (31 +11) ∙ 2 = 42 ∙ 2 = 84(см)

Р= 31 * 2 + 11 * 2 = 84 (см)

ІҮ. Бекіту: Тест жұмысы

  1. Көбейтіндінің мәнін тап. 13 * 3 =

А. 32 В. 36С. 39

2. а= 21 cм, в = 2см, S = ?

А. 42 В. 22 С. 45

3. Жылмен өрнекте 2 ғасыр = жыл

А. 20 жылВ. 200 жыл С. 100 жыл

4. Теңдеудің мәні нешеге тең? 140 + х = 100 * 2

А. 60 В. 40 С. 55

5. Қалдықпен бөлуді орында 37 : 6 =

А. 4 (8) В. 5 (7) С. 6 (1)

ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 7, 8 - 237 бет. Бағалау.

 

[xfgiven_ingredients]
[xfvalue_ingredients]
[/xfgiven_ingredients]



Вернуться назад