DataLife Engine > Версия для печати > Жай бөлшектер патшалығына саяхат
DataLife Engine > Бас мәзір, Алгебра > Жай бөлшектер патшалығына саяхат

Жай бөлшектер патшалығына саяхат

Сабақ тақырыбы: № Жай бөлшектер патшалығына саяхат

Мектеп Ы.Алтынсарин атындығы орта мектебі ККМ

Мерзімі 14.12.2016

Мұғалім: Бердышова А.

Сынып 5 «А»

Қатысқандар саны

( )

қатыспағандар саны

 

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерге амалдар қолдануға жаттықтыру

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар жай бөлшектердің элементтерін және түрлерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі жай бөлшектерге амалдар қолдана алады

Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады.

Алдыңғы оқу

Бақылау жұмысы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

45

Басталуы

1. Ұйымдастыру

Атмасфералық жағдайды қалыптастыру.

1. Жай бөлшектер дегеніміз не?

2. Бөлшектің түрлерін атаңдар.

3. Бұрыс бөлшек қандай бөлшек?

4. Дұрыс бөлшек қандай бөлшек?

5. Бөлшек қалай оқылады?

5 минут

Ортасы

1. Аққалаға қалпақ кигізу арқылы бөлшектерді қысқартады және аралас сандарды бөлшектерге айналдырады

Жай бөлшектер патшалығына саяхат

 2. Жай бөлшектерді көбейту

Жай бөлшектер патшалығына саяхат

 3. Бұрыс бөлшектерді теріп жазу

Жай бөлшектер патшалығына саяхат

 4. Іздеген жетер мұратқа

 

  1. Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі...
  2. Кез келген нүкте арқылы нені арқылы нені жүргізуге болады...
  3. Жолдың жылдамдыққа қатынасы...
  4. Онның алтыншы дәрежесі ...
  5. 1 км –де қанша метр бар...

5. Жай бөлшектер мен аралас сандарды қосу және азайтуға есептер

6. Сөзжұмбақ шешу

  1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
  2. Бөлшек сызығының астындағы сан.
  3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
  4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.
  5. Ең кіші жай сан.
  6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.
  7.  

35 минут

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

5 минут

10 миунт

Аяқталуы

1. Қортындылау

(Жинақтау+ бағалау)

2. Үйге тапсырма

Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады

Үй тапсырмысын беру №

5 минут

 

 

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

 

 

 

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Фармативтік бағалау түрлерін қолдану арқылы :сабақты тусынгенін тексеру бас бармақ әдісін қалданамын.

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс құндылығы байланыс

  • Қиындық туындайтын сәт болса өзім түсіндіремін.

Сұрақтар беру арқылы

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.

[xfgiven_ingredients]
[xfvalue_ingredients]
[/xfgiven_ingredients]



Вернуться назад