DataLife Engine > Версия для печати > Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.
DataLife Engine > Бас мәзір, Биология > Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.

Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.

Биология
Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі. 7 а,б,в сыныптар
Сабақтың тақырыбы: Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.
Жалпы мақсаты Өзен шаянының тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы туралы түсінік беру.
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
2. Биология оқыту әдістемесі. 7 сынып
3. 7- сыныпқа арналған биология оқулығы. Қ.Қайым,
Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов,Ж.Қожантаева.
4. 4. Биология пәні бойынша дидактикалық материалдар
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Өзен шаянының мысалында шаянтәріздестердің тіршілік ортасын, тіршілік ету дағдысын білу
Негізгі идеялар Шаянтәріздестердің мекен ортасын, ерекшеліктерін біле отырып, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіну
Сабақта қолданылатын материалдар: Бейнежазба, электронды оқулық ,плакат, фламастар, стикерлер, жұмыр құрттардың суреттері,
Оқыту әдістері: СТО
Диалогты оқыту
АКТ 1.Топтық жұмыс
2. Жеке жұмыс
Дерек көздері Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы тақырыбында берілген материалдар.Биология жұмыс дәптері. Оқушы анықтамалығы. Интернет материалдары
Тапсырмалар Үй тапсырмасын сұрақ-жауап әдісі арқылы сұрау.
1.Электронды оқулықтан өзен шаянының суретін көрсету және оған сипаттама бергізу арқылы тақырыпқа шығу.
2. Миға шабуыл; сұрақтарға жауап беру.
3. Суреттен өзен шаянының дене мүшелерін көрсету
4. Қалдырылған сөздерді табу
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
(3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тренинг: Көз қысты
Мұғалім ортадағы орындақта отырады да оқушылардың біріне көзін қысады, оқушы жүгіріп келіп отырады. Оқушылар ортадағы оқушының кімге көз қысқанын білсе оны ұмтап қалу керек. Тренинг осылайша жалғасады.
топтарына бөлінеді. Бағалау бетшесін топ басшыларға тарату. топтарына бірігеді
Топ басшысын сайлау. Топ басшылары топ оқушыларының бағаларын бағалау
бетшесіне белгілеуі керек
II.Үй тапсырмасын сұрау (7 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Берілген сұрақтарға топ болып жауап беру, тапсырманы топ болып орындау.
III.Жаңа тақырып
(20 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
. 1.тапсырма: Зейінді жинақтау
Паразит құрттар туралы электронды оқулықты пайдаланып суреттер көрсету. Оқушылар сұрақтарға жауап береді
1.Суреттен не көрдіңдер?
2. Олардың құрылыс ерекшеліктері қандай?
3. Оларды неге паразит құрттар деп атайды? 4. Олар қайда кездеседі?
2 тапсырма: Миға шабуыл; сұрақтарға жауап беру.
Сергіту сәті: Әуенмен би
3 тапсырма: Суреттен өзен шаянының дене мүшелерін көрсету
Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.

Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыстанады.
№ Дене бөліктерімен мүшелері Маңызы
1 үстіңгі жақ қоректі ұсақтау
2 төменгі жақ қоректі ұсақтау
3 жақаяқтар қорегін ұстау
4 баскөкірек бас ж/е көкіректен құралған, аяқта-ры, мұртшалары, көзі орналасады
5 құрсақ қозғалатын 6 бунақтан тұрады
6 құйрық жүзбеқанаты қатты серпу арқылы жүзеді
7 құрсақ аяқтары жүзуге арналған
8 жүру аяқтары қозғалу
9 ұзын мұртшалары иіс сезу
10 қысқа мұртшалары сипап сезу
11 көз көру
12 қысқыш шабуыл жасау, қорғану, қорегін ұстау
IV.Қорытындылау(5 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Кестемен жұмыс
Топтар біріге отырып тапсырманы орындайды
V.Үйге тапсырма беру (2мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
туралы мәлімет жинау Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI.Бағалау (5мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Формативті, суммативті, топтық, жұптық бағалау Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы, бағалау парағына бағаларды түсіріп отырады
VII,Рефлексия
(3 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу стикерлер тарату Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады
Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.
Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы. Құрылысының ерекшеліктері. Қоректенуі. Тыныс алуы. Көбейуі.


















[xfgiven_ingredients]
[xfvalue_ingredients]
[/xfgiven_ingredients]



Вернуться назад