» » » Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем (2-сағат)


Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем (2-сағат)

Қазақ тілі 5-сынып ,25 ақпан 2015 жыл
Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары
Дайындаған: Мирамкүл Жөлекеш Жеткербайқызы
Тақырыбы : Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем (2-сағат)

Мақсаты Тапсырмалар жүйесі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ұйымдастыру түрі Күтілетін нәтиже Бағалау

Білу

1.Танысу
2.Топқа бөлу
3.Топтарының есіміне сай білетін мәліметтерін сұрау(Білу критерийлеріне сай)


Оқушылар топқа бөлінеді.сынып ішінде жағымды орта қалыптастыру.
1-топ Есімше
2-топ Көсемше
3-топ Болымсыз етістік
4-топ Шығыс септігі
5-топ қимыл сын пысықтауыш Оқушылар топқа бөлінеді.Топ есімдеріне сай білетін мәліметтерін сұрау. Топтық
5 минут Оқушылар арасында сабаққа деген қызығушылық қалыптасады. Формативті


Түсіну
Қимыл іс-әрекеттерді бейнелеу

1.Шапалақтап
2.Керіліп
3.Таңдана
4.Ашуланған күйі
5.Дірілдеген қалпы

Берілген қимыл іс-әрекеттерді оқушылар топ болып орындайды әрі сөйлем құрастырады. Оқушылар топ болып қимыл іс-әрекеттерді көрсетеді.Сөйлем құрастырады 
Топтық
7минут Қимыл іс-әрекеттерді көрсете отырып,қимылдың қалай орындалғанына сөйлем құрастыра алады.Байқампаздығы мен тіл мәдениеті қалыптасады. Формативті

Қолдану
Кесте бойынша жұмыс жасау

Кестедегі бос бағандарды толтыру.
Қосымша№1
Қосымша№2
Қосымша№3
Қосымша№4
Қосымша№5 Екі оқушыдан оқушылар жұптасады.Кестедегі бос бағандарды толтырады. Жұптық
7-минут Жұптасып жұмыс жасай алады.Тақырып бойынша өз білімдерін қолдана алады. Формативті
Талдау
203-жаттығу Дәптермен жұмыс

Мәтінді азат жолдар арқылы бес бөлікке бөлу.Мәтіннен қимыл сын бағыныңқы бағыныңқылы сабақтасты табу,сұрақ қою.Синтаксистік талдау жасау. Мәтінмен жұмыс жасап,сөйлем мүшесіне талдайды. Жеке 
7-минут Оқушылар сөйлем мүшесіне талдай алады.Сұрақ қою арқылы сабақтастың түрін ажырата алады. Формативті
Жинақтау

Тұжырым жасау

Берілген тірек сөздер арқылы әр топтан бір оқушы шығып тұжырым жасайды.
1-топ Қиылған тірек сөздер арқылы.(Қосымша№6)
2-топ Сызба арқылы
3-топ Салыстыру арқылы(Қосымша№7)
4-топ Анықтама жазу,қорғау
5-топ Сұрақтар қою арқылы Тұжырым жасау арқылы топтық тапсырмалар орындалады. Топтық
10-минут Тұжырым жасау арқылы оқушылар өз пікірлерін дербес білдіре алады,идеялармен аламасады.

Формативті

Рефлексия
Ауыспалы топтар жасақтау

1.Бүгінгі сабақ туралы ------------- ,бойымды қуаныш тербеп тұр!
2.Тапсырмалардың қиындығына --------,мықты екенімді сезіндім.
3.Өзімнің ------сезген күйі,жауап бере алмай қалдым-ау!

Оқушылар сабақтаалған әсерлері бойынша ауыспалы топтар жасақтау.
Оқушылар ауыспалы топтар құрады.Өздері қалаған сөйлем ретіне қарай топ жасақталады.сабақтың мақсаты оқушылар бағалауы арқылы орындалады Жеке
5-минут Тіл мәдениеттері дамып, алған білімдеріне сараптама жасай алады. Өзара бағалау
Үйге тапсырма беру 202-жаттығу 202-жаттығу үлгісін негізге ала отырып сызба кесте жасау
Бағалау
5-минут Бағалау парақтары арқылы және формативті,сумативті бағалау Топтық бағалау
Сумативті бағалау
Қосымша №1 Қосымша№2
Бағыныңқы сыңар Бағыныңқының баяндауышы Сұрауы Басыңқы сыңар
Ауылдың бар назарын өзіне аудара


Бағыныңқы сыңар Бағыныңқының баяндауышы Сұрауы Басыңқы сыңар
-а,-е,й және –ып,-іп,-п тұлғалы көсемшеден болады.

Қосымша №3 Қосымша№4
Бағыныңқы сыңар Бағыныңқының баяндауышы Сұрауы Басыңқы сыңар
Ауылдың бар назарын өзіне аудара

Бағыныңқы сыңар Бағыныңқының баяндауышы Сұрауы Басыңқы сыңар

-------------,Оспан ішке кірді.

Қосымша№5
Бағыныңқы сыңар Бағыныңқының баяндауышы Сұрауы Басыңқы сыңар
Қалай?
Қайтіп?

Топ жұмысын бағалау кестесі Топ есімі:
Топ мүшелері Идеяларды ұсыну Топ мүшелерін тапсырм орындауға жұмылдыру Сұрақ қою Сұрақтарға жауап беру Белсенді түрде тыңдауы Еркін пікір айта алуы Жалпы балл

Қосымша№6

Қиылған тірек сөздер арқылы
Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтастың бағыныңқысы басыңқыдағы ойдың қалай орындалғанын істің қалай
орындалғанын білдіреді. Бағыныңқы Қалай? қайтіп? деген сұрақтарға жауап береді
Автор: Мирамкул Жолекеш | 26-04-2015, 16:45
Қарау саны: 5604
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :