Орта мерзімді жоспар » Қазақша білім сайты
Жарнама



Орта мерзімді жоспар

Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның жеті модулін ықпалдастырған орташа мерзімді жоспар
Қазақ тілі пәні, 8-сынып, І тоқсан

р/с Сабақтың тақырыбы Сағ Күні Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде Негізгі дерек көздер
1 Қазақ тілі-ұлттық мәдени,
рухани асыл мұра 1 Қазақ тілінің жасалуы,қалыптасуы,тарихи кезеңдерін түсіндіру. Диалогтық оқыту, мәтінмен жұмыс. Топта бағалау Қазақ тілінің жасалу мен қалыптасуындағы ерекшеліктер туралы білімдерін арттыра алады Кері байланыс, формативті бағалау Джигсо Тіл туралы заң, Қазақ тілі
оқулығы.
2 Әдеби тілдің гамматикалық нормалары 1 Ауызша және жазбаша тілдің айырмашылығын ұғынып,сауаттылықтарын арттыру. Оңайдан қиынға қарай»,
«АВС сұхбат ББҮ, Ауызша және жазбаша тілінің айырмашылығын түсінеді Формативті бағалау, Блум Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, Оқулық,
Қосымша
тапсырма жинағы
3 Мәтіндерге тілдік талдау 1 Мәтіндердегі ой түйіндерді таба білуге ,грамматикалық нормадан ауытқыған қосымшаларды таба білуге үйрету. Топтастыру,миға шабуыл,«Болжау», «Мағынаны тану», Өзара бағалау Мәтіндерге ойтүйін жасай алатын болады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Оқулық
Көркем әдебиет үлгілері
4 Диктант 1
Жазбаша сауаттылықтарын арттыру
Өз бетінше мәтінмен жұмыс.
Формативті бағалау арқылы
Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады.
Формативті бағалау арқылы
Жазбаша сауаттылықтарын арттыру.
Диктанттар жинағы
5 Мәтіндердегіой түйіндерін анықтау 1 Жазба мәтіндерінің грамматикалық ерекшелігін,ойтүйіндерін баяндауға жаттықтыру. ,«Салыстырмалы карта», «Автор орындығы»
, ,«Бүгінгі күннің сөйлемі»рефлексия Жазба мәтіндерінің грамматикалық ерекшелігін ұғынады.Сауаттылықтары артады. Мадақтау, формативті бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Әдеби оқулықтар
дан үзінді,
қазақ тілі
оқулығы
6 Синтаксис.Сөйлем туралы түсінік 1 Синтаксис туралы теориялық түсініктерін арттыру.Сөйлемнің өзіне тән қасиеттерін түсіндіру. Оңайдан қиынға қарай»,
«АВС сұхбат»,Бағалау Диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау Сөйлемнің ерекшеліктерін ажырата алады,сөйлем құрау белгілерін қолдана алады.. ОүБ, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар. Оқулық,әде-би, саяси мәтін түрлері
7 Сөйлем түрлері.Хабарлы сөйлем
1
Сөйлемнің грамамтикалық негізгі белгілерін ,синтаксистік қарым-қатынасы туралы мәліметтерді кеңейту. Әсер ету,
Жеке, топтық жұмыс. Жеке тапсырмалар
ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Хабарлы сөйлемнің айырмашылықтарын ұғынады. Жеке жұмыстар арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар,
Ғаламтор,

Оқулық.

8 Сұраулы сөйлем 1 Сұраулы сөйлемнің айтылу мақсаты мен интонациялық ерекшеліктерін ,сұрақтың түрлерін ажырата білуге үйрету.. Диалогтық оқыту,
жұптық, топтық, жеке жұмыстар, ой қозғау Жеке тапсырмалар
Сауалнама арқылы
оқушылар рефлексиясы Сұраулы сөйлем және сұрақ түрлерін қолдана алады. Мадақтау, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.

Оқулық,
Қосымша деректер

9 Лепті сөйлем 1 Лепті сөйлемнің жасалуы мен құрылымдық сипатының өзгешелегін таба білуге дағдыландыру. Ой қозғау.
Жеке жұмыс. Қалың, жұқа сұрақтар
Лепті сөйлемнің жасалуы мен тыныс белгілерін қатесіз қоя алатын деңгей өседі.. Дискрипторлар .
Кесте толтыру.
Оқулық,
Қосымша деректер

10 Бұйрықты сөйлем 1 Бұйрықты сөйлем мен лепті сөйлемнің жасалу жолдарындағы айырманы таба білуге үйрету.
«Жұптас-ойлан-бөліс»,«Блиц турнир» Соңғы сөзді мен айтайын Бұйрықты сөйлемдерге талдау жасай алатын болады. Мадақтау, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.
Оқулық
Көркем әдебиет үлгілері
11 Көне түркі жазбаларындағы сөйлем түрлері 1 Көне түркі жазбаларындағы сөйлем мен қазіргі қазақ тілдегі сөйлемнің ұқсастығын және айырмашылығын түсіндіру. Топтық,жұп-тық тапсырмалар
1-м диалогтық оқыту. Блум таксономиясы Оқушы мәтіннен алған әсерін ортаға салып талдайды,жұптаса жұмыс жүргізеді, ойларын жеткізу Кері байланыс, рефлексия,
жұптарда бағалау Жеке,жұптық тапсырмалар, қалың,жұқа сұрақтар
Әдістеме құралы,оқу-лық
12 Сөйлемнің құрамы.Сөйлем мүшелері 1 Сөйлем мүшелері тұрғысынан ,сөйлем мүшесі екенін немесе сөйлем мүшесі болмай тұрғанын анқтай алуға қалыптастыру. Тірек-сызба әдісі, ой қозғау. Тапсырманы орындау арқылы. Сөйлем мұшелерін ажыра алады.. Бір-бірінің пікірін тыңдату арқылы өздерін бағалау. Сөзжұмбақ шешу. Тірек-сызба арқылы сәйкестікті анықтау. Оқулық,
ғаламтор,
Мектептегі тәжірибе журналы
13 Тұрлаулы мүшелер.Бастауыш 1 Бастауыштың сөйлем ішіндегі атқарар қызметі мен құрылысына тоқталу,таба білуге үйрету диалогтық оқыту,2-м ұтқырлық , 4-м АКТ қолдану. Жеке тапсырмалар, диалог әдісі. Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді.Синтаксистік талдау жасауға дағдыланады. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
14 Диктант 1
Жазбаша сауаттылықтарын арттыру
Өз бетінше мәтінмен жұмыс.
Формативті бағалау арқылы
Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады.
Формативті бағалау арқылы
Жазбаша сауаттылықтарын арттыру.
Диктанттар жинағы
15 Баяндауыш 1 Баяндауыштың жасалу жолдары мен құрамына қарай талдай білуге жаттықтыру. 1-м диалогтық оқыту, 2-м сыни тұрғыдан ойлау Диалог әдісі,жұптық тапсырмалар,дауыстарды есту Оқушы өз ойын ашық жеткізеді,топта өзі әкелген деректерді қолданады,ой- өрісі өседі Жұптарда,
топта бағалау. Жеке тапсырмалар
Оқулық



16 Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша 1 Бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықшаның қойылу ерекшелігін түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Топтық,жеке тапсырма. Ойлау,сөйлеу дағдылары қлыптасады
Форматив
ті бағалау. Формативті бағалау.Қолмен сигнал беру. Оқулық
Әдістеме-
лік құрал.
17 Тұрлаусыз мүшелер.
Толықтауыш 1 Қосымша өздік тапсырмалар беру арқылы білімдерін дамыту. Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету.
Жұптық,
топтық тапсырма Жауапкершілікті сезінеді.Көркем әдебиеттерден толықтауыштарды тауып жасалуын анықтай алады. Жұптарда өзара бағалау
Ашық және жабық сұрақтар Әдістеме-лік құрал.
Ғаламтор
18 Анықтауыш 1 Анықтауыштың жасалу жолын,анықтауыш қызметінатқарып тұрған сөз таптарын ажырата білуге,дәледеуге үйрету. Оңайдан қиынға қарай»,
«АВС сұхбат»,Бағалау Блум таксономиясы Жауапкершілікті сезінеді.Көркем әдебиеттерден анықтауыштарды тауып жасалуын анықтай алады Мадақтау, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.
Үлестірмелі қағаздар Оқулық
19 Пысықтауыш 1 Оңайдан қиынға қарай»,
«АВС сұхбат»,Бағалау диалогтық оқыту,2-м ұтқырлық , 4-м АКТ қолдану. Жеке тапсырмалар, диалог әдісі. Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
20 Пысықтауыштың мағыналық түрлері 1 Тілдік қарым-қатынаста сөздік қорын молайту.Синонимдік қатарды қолдана алу. Топтық,жұп-тық тапсырмалар
1-м диалогтық оқыту. Жұптық,топ-тық тапсырмалар, Блум таксономиясы Сөйлем мүшесіне талдау алады.Кешенді синтаксистік талдау жасаумен дағдыланады. Кері байланыс, рефлексия,
жұптарда бағалау Жеке,жұптық тапсырмалар, қалың,жұқа сұрақтар
Әдістеме құралы,оқу-лық
21 Сөйлемнің айқындауыш мүшелері 1 Анықтауыш пен айқындауыштың айырмашылығын түсіндіру,айқындауыштың түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесімен таныстыру,сөйлем ішінен анықтай алу Топтастыру»
,«Салыстырмалы карта», «Автор орындығы Жоба қорғау нәтижесінде
Жұптық,
топтық тапсырма Сыни ойлауы қалыптасады,
жауапкершілікті түсінеді.
Топтық бағалау
Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық.
Әдістеме-лік құрал.

22 Айқындауыштың түрлері 1 Айқындауыштың түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесімен таныстыру,сөйлем ішінен анықтай алу Топтық және жеке жұмыс, талдау. Блум таксономиясы Блум. Дәптермен жұмыс Сөйлем мүшесіне талдай алады, топта бірлесіп жұмыс жасауға әрі бір-бірін бағалауға әрекеті қалыптасады. Формативті бағалау, ия немесе жоқ ауызша тесті

Ашық, жабық сұрақтар Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, МАН
23 Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 1 Бірлескен оқуда сөздіктермен жұмыс жасап,сараптай алу диалогтық оқыту,2-м ұтқырлық , 4-м АКТ қолдану. Жеке тапсырмалар, диалог әдісі. Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
24


Сөйлемнің бірыңғай
мүшелерінің тыныс белгілері 1 Бірыңғай мүшелерді тауып,сұрақ қою және қандай тұлғада тұрғанын талдай алуға үйрету, Жұптық жұмыс, мәтінмен жұмыс. Мәтін талдау,өздік
тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы деректерді негіздейді, қорытынды шығарады. Кері байланыс, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар,
сұрақтар Қазақ тілі
оқулығы.
25

Көне түркі жазбаларындағы
Сөйлем мүшелері 1 Көне түркі жазбаларындағы сөйлем мүшелері,қазақ тіліндегідей болып ажыратылатынын түсіндіру. RAFT»,
«Блум сұрақтары Жеке тапсырмалар, диалог әдісі. Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
26 Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Өз бетінше мәтінмен жұмыс. Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Диктанттар жинағы
27 Тоқсандық қайталау 1 Тоқсанда өткен тақырыптарға шолу жасап,қорытындылау. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық жеке тапсырмада
Белсенділігі артады Уақытты тиімді пайдаланадыі.
Жеке ойларын ортаға салады.
Табыс критерийлері Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық
Әдістеме-лік нұсқау.













Қазақ тілі пәні, 8-сынып, ІІ тоқсан

р/с Сабақтың тақырыбы Сағ Күні Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздер
1
Оқшау сөздер

1 Оқшау сөздерді ерекшелеуді,салыстырудыорындай алады. Сараптамалық сұрақтар Кері байланыс Оқшау сөздердің жасалуы мен тыныс белгісі туралы ұғынады. Топта бағалау
Мадақтау Жеке,жұптық тапсырмалар, қалың,жұқа сұрақтар Оқулық
ғаламтор
2 Оқшау сөздердің түрлері 1 Оқшау сөздерді өзара салыстыру ,арадағыбайланыстарды көрсете білуге дағдыландыру. Топтық жұмыс,сыни тұрғыдан ойлау. Жаттығу жұмыстары,
пікір бөліседі. Оқшау сөздерді салыстыра алады,арадағы байланыстарды дәлелдей алады. Формативті бағалау, Блум Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, Оқулық,
қосымша
тапсырма жинағы
3 Қаратпа сөз 1 Қаратпа сөздердің құрылымдық ерекшелігі мен сипатын ұғындыру. Өз бетінше мәтінмен жұмыс.
Қадағалау сұрақтары Ереже сұрау,
топтық жұмыс. Өзіндік көзқарас қалыптасады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықта-рын арттыру. Әдебиет,
қазақ тілі
4 Қаратпа сөздің тыныс белгілері 1 Оқушылардың тақырып мазмұнын талдау негізінде өздігінен саналы меңгеруіне жағдай жасау.
Тұжырымдау,Миға шабуыл Блум. Дәптермен жұмыс Топта бірлесіп жұмыс жасауға әрі бір-бірін бағалауға әрекеті қалыптасады. Формативті бағалау, ия немесе жоқ ауызша сұрақ

Ашық, жабық сұрақтар Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, МАН
5 Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Жазылымға арналған стратегиялар Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Диктанттар жинағы
6 Қыстырма сөздер 1 Бірлескен оқу мозаикалық оқыту әдісі арқылы қыстырма сөздерді ажыра алуға «Миға шабуыл»,«RAFT», Формативті бағалау арқылы Қыстырма сөздердің мағыналық ерекшелігіне сай сөйлем құрастыра алады. Формативті бағалау арқылы Жеке тапсырма Оқулық,әде-би, саяси мәтін түрлері
7 Қыстырма сөздердің тыныс белгілері 1 Оқушылардың тіл байлықтарын жетілдіру үшін, өз бетімен білім алуын қалыптастыру. Әсер ету,
Жеке, топтық жұмыс. ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Сөздік қоры толығып,тіл байлығы қалыптасады. Жеке жұмыстар, өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар,
Ғаламтор,
оқулық.

8 Одағай сөздер 1 Оқушылардың өздігінен талдау жасап мазмұнды меңгеруіне ықпал ету. Логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу; Диалогтық оқыту,
жұптық, топтық, жеке жұмыстар, ой қозғау Жеке тапсырмалар
және сұрақтар арқылы
дамыту
Одағай сөздерді жіктеуді,мағыналары туралы өз ойларын еркін жеткізе алатын болады. Мадақтау, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.
Оқулық,
қосымша деректер

9 Одағай сөздердің тыныс белгілері 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Ойлау бутерброды Формативті бағалау арқылы Одағай сөздердің тыныс белгілерін салыстыруды орындай алатын болады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Диктанттар жинағы
10 Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру мақсатында жазылым стратегияларын қолдану. Жазылымға арналған стратегиялар Кері байланыс Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Диктанттар жинағы
11 Жаттығу жұмыстары 1 Топта бірлескен жұмыс әрекетінде білім сапасын көтеру, мәтінің құрлысы мәтіннің түріне мысал келтіру. БТЗО Тапсырманы орындау арқылы. Оқшау сөздердің мағынасын дұрыс таба біледі. Бір-бірінің пікірін тыңдату. Тірек-сызба арқылы сәйкестікті анықтау. Оқулық,
мектептегі тәжірибе журналы
12 Жай сөйлемнің түрлері
1 Сөз байлығын дамытып,сөздердің әртүрлі мағынасын таба білу. Ұқсастықты тап,Жұптағы сұхбат Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу. Өз бетінше оқып үйрену.Жай сөйлемдер бойынша бірлесіп жұмыс істеуді үйренеді. Жұптарда,
топта бағалау. Жеке,жұптық тапсырмалар, қалың,жұқа сұрақтар Оқулықпен жұмыс,
сөздерді негіздеу.
13 Жақты,жақсыз сөйлемдер 1 Жақты және жақсыз сөйлемдер арасындағы ерекшелікті салыстыра білу арқылы топтық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру Диалогтық оқыту,2-м ұтқырлық , 4-м АКТ қолдану. Бағдаршам арқылы Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
14 Жалаң және жайылма сөйлемдер 1 Жалаң және жайылма сөйлемдер арасындағы ерекшелікті салыстыра білу арқылы топтық жұмыстарды тиімді ұйымдастыру
RAFT»,
«Блум сұрақтары» Блум Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
15 Толымды,толымсыз сөйлемдер 1 Қосымша өздік тапсырмалар беру арқылы білімдерін дамыту. «Миға шабуыл»,
RAFT», Бағалау парағы Оқушы өз ойын ортаға салып талдайды. Мадақтау, формативті бағалау Жеке тапсырмалар беру Қазақ тілі
16 Атаулы сөйлем 1 Атаулы сөйлемнің айырмашылығы,құрылымдық сипатын ұғындыру Салыстырмалы карта», Автор орындығы
Формативті бағалау Атаулы сөйлемді ажырата алады,пікірін дәледеуге жаттығады. Топта бағалау Тірек сызбалар Қазақ тілі оқулығы
Көркем әдебиет үлгілері

17 Диктант 2 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру мақсатында жазылым стратегияларын қолдану. Жазылымға арналған стратегиялар Кері баланыс Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жеке тапсырмалар Диктанттар жинағы
18 Жай сөйлемнің түрлерінен
өткенді қайталау 2 Жай сөйлемдердің жасалуы туралы білімдерін топтық тапсырмалар арқылы артыру
«Жұптас-ойлан-бөліс»,«Блиц турнир Кері байланыс,бағалау парағы Топта өз көшбасшылығын арттырып,құрдастар тобындағы оқу жүзеге асады. Топтарда өзара бағалау, формативті бағалау Жеке тапсырмаларда Әдістемелік жинақтар
,Оқулық
19











Қазақ тілі пәні, 8-сынып, ІІІ тоқсан

р/с Сабақтың тақырыбы Сағ Күні Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде Негізгі дерек көздер
29 Құрмалас сөйлем 1 Құрмалас сөйлемдердің мағынасын түрлендіріп, өзге тілдермен байланысын дамытады. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық,жеке тапсырма. Ойлау,сөйлеу дағдылары қлыптасады
Форматив-
ті бағалау. Қалың, жұқа сұрақтар, Оқулық
Әдістеме-
лік құрал.
30 Көне түркі жазбаларындағы
Құрмалас сөйлемдердің берілу жайы 1 Көне түркі жазбаларындағы құрмалас сөйлемдерде болатын өзгешеліктерді
ажырата білу. Ой қозғау,
жеке жұмыс. Мәтін талдау,өздік
тапсырмалар Құрмалас сөйлем мазмұнындағы деректерді негіздейді, қорытынды шығарады. Кері байланыс, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар,
сұрақтар Қазақ тілі
оқулығы.
31 Құрмалас сөйлемнің түрлері 1 Оқушылардың өздігінен талдау жасап мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Диалогтық оқыту,
жұптық, топтық, жеке жұмыстар, ой қозғау Жеке тапсырмалар
және сұрақтар арқылы
дамыту
Құрмалас сөйлемдердің айырмашылығын түсінеді. Мадақтау, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.
Оқулық,
қосымша деректер

32 Құрмаластан жай сөйлемдер-дің байланысу түрі 1 Оқушылардың тақырып мазмұнын талдау негізінде өздігінен саналы меңгеруіне жағдай жасау. Тұжырым жасау Блум. Дәптермен жұмыс Топта бірлесіп жұмыс жасауға әрі бір-бірін бағалауға әрекеті қалыптасады. Формативті бағалау, ия немесе жоқ ауызша сұрақ

Ашық, жабық сұрақтар Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, МАН
33 Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Өздік жұмыс Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау арқылы Жеке,жұптық тапсырмалар, қалың,жұқа сұрақтар Диктанттар жинағы
1. Салалас құрмалас сөйлем 1 Салалас құрмалас сөйлемнің сабақтас сөйлемнен
айырмашылығын таба білу. Топтық жұмыс,сыни тұрғыдан ойлау. Синтаксистік тірек сызбалар Жақсы түсініктемелер берді,кешенді талдау жасай алады. Формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, Оқулық,
қосымша
тапсырма жинағы
2. Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері.Ыңғайлас салалас 1 Салалас құрмалас сөйлемнің баяндауыштарының жасалу жолы және құрылымдық сипатын түсіндіру. Топтық тапсырмалар Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, салыстырады, ойын еркін жеткізеді. Сөз байлығы,сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Мадақтау, формативті бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Әдеби оқулықтар
дан үзінді,
қазақ тілі
оқулығы
3. Ыңғайлас салаластың тыныс белгілері 1 Ыңғайлас салаласты ыңғайластықты шылаулар арқылы салыстыра тиімді түсіндіру. «Миға шабуыл»,
«Вен диаграмма»,
«Оңайдан қиынға қарай»,
Вен Диаграммада
ғы жазбалар Ыңғайлас салалас пен ыңғайлас жалғаулықтың ара байланысын түсіну арқылы ы.с құрмаласты ажырата алатын болады Мадақтау, формативті бағалау Вен диаграмма
Топтық тапсырмалар Оқулық
Үлестірмелі кестелер
4. Себеп-салдар салалас 1 Себеп салдар салаласты шылау арқылы байланыстыра таныстыру. Салыстырмалы кесте. Жеке тапсырмалар
Қалың, жұқа сұрақтар
Себеп салдар салаласты ажырата алады,жалғаулықтары арқылы ажыратуға дағдыланады. Критериал-
ды бағалау Кесте толтыру.
Оқулық,
Қосымша деректер

5. Жалғаулықты шылаулар арқылы құрмалас 1 Жалғаулықты шылаулар құрмаластың түрі тақырыбын шылаулар тақырыбымен тапсырмаларды орындау арқылы түсіндіру. Тірек-сызба әдісі,ой қозғау. Тапсырманы орындау арқылы. Жазба сауаттылығы
қалыптасады. Бір-бірінің пікірін тыңдату. Тірек-сызба арқылы сәйкестікті анықтау. Оқулық,
мектептегі тәжірибе журналы
6. Қарсылықты салалас 1 Қарсылықты салалас тың мағыналық ерекшелігі мен шылауларының маңызын,тыныс белгілерінің қойылу ерекшелігін ажырата білу.
«Миға шабуыл»,
«Вен диаграмма»,
«Оңайдан қиынға қарай»,
ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Қарсылықты салаласты ажырата алады,шылаулардың сөйлемдегі мағыналық ерекшелігін ажырата алатын болады. Жеке жұмыстар арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар,
Ғаламтор,
оқулық.

7. Қарсылықтысалаластың тыныс белгілері 1 Қарсылықты салалас тың мағыналық ерекшелігі мен шылауларының маңызын,тыныс белгілерінің қойылу ерекшелігін ажырата білу. Блум Тапсырманы орындау арқылы. Жазба сауаттылығы
қалыптасады. Бір-бірінің пікірін тыңдату. Блум арқылы бағалау. Оқулық,

8. Түсіндірмелі салалас 1 жасалуы мен түрлерін есте сақтау,салыстыру Топтастыру»
,«Салыстырмалы карта», «Автор орындығы»
ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Фонетикалық талдауды
үйренеді. Жеке жұмыстар арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар, Ғаламтор,
оқулық.

9. Түсіндірмелі салаластың тыныс белгілері 1 Түсіндірмелі салаластың жасалуы мен құрылымдық ерекшелігін түсіндіру.. «Топтастыру»
,«Салыстырмалы карта», «Автор орындығы»
Тапсырма, сөзжұмбақ, ассосация.
Оқушы өз ойын ортаға салып талдайды. Мадақтау, формативті бағалау Жеке тапсырмалар беру Қазақ тілі
10. Талғаулы салалас 1 Талғаулы салаластың өзіне тән ерекшелігі мен тыныс белгісі туралы мәліметтерді топтық жұмыстар арқылы жетілдіру. Топтастыру»
,«Салыстырмалы карта», «Автор орындығы»
Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, салыстырады, ойын еркін жеткізеді. Сөз байлығы,сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Мадақтау, формативті бағалау Топтық тапсырмалар, Әдеби оқулықтар
дан үзінді,
қазақ тілі
оқулығы
11. Кезектес салалас 1 Жаңа тәсілдерді ұсыну арқылы танымдық белсенділігіне қол жеткізу,талдаулар жасауға бейімдеу «Миға шабуыл»,
«Вен диаграмма»,
«Оңайдан қиынға қарай»,
Логикалық,
аналитикалық тапсырмалар,
«екі жұлдыз бір ұсыныс» Салыстырады, ажыратады, топтайды , жіктейді, құрастырады. ОүБ-,1-2
Мадақтау Қалың, жұқа сұрақтар, топтық тапсырмалар Оқулық,
электронды оқулық,
ғаламтор
12. Жаттығу жұмыстары 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Блум тапсырмалары Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Блум арқылы бағалау Электронды оқулық
13. Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Өздік жұмыс Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жеке тапсырмалар Диктанттар жинағы
14. Сабақтас құрмалас 1 Салалас құрмалас пен сабақтас құрмаластың айырмашылығын
ұғыну. Зерттеушілік
әңгімесін
дамыту. Деңгейлік тапсырмалар-
ды орындау
барысында. Сабақтас құрмаласты салалас құрмалас сөйлеммен салыстыра алатын болады,ажырата алады. Критериалды бағалау. Ерекше тапсырмалар
арқылы
дамыту. Қазақ тілі
Ғаламтор
15. Сабақтас құрмалас
сөйлемніңтүрлері.Шартты бағыныңқылы сабақтас 1 Білімді қабылдау барысында жеке топтық әрекеттер ұсыну, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға жағдай жасау. Топтық жұмыс, жеке жұмыс
Жеке тапсырмалар
Жаңа жағдайларға бейімделеді. Бірін-бірі оқытады ОүБ
Кері байланыс
Формативті
бағалау Дамытушы тапсырмалар
Жұқа және қалың сұрақтар Оқулық,
Ғаламтор
16. Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары 1 Грамматикалық қосымшаларды еске түсіру арқылы шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалуын түсіндіру. Екі жақты күнделік
Жұқа және қалың сұрақтар Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, салыстырады, ойын еркін жеткізеді. Сөз байлығы,сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Мадақтау, формативті бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Әдеби оқулықтар
дан үзінді,
қазақ тілі
оқулығы
17. Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас 2 Қарсылықты салалас пен салыстыру және жасалу сипаты туралы дағдыларын жетілдіру. Топтастыру»
,«Салыстырмалы карта», «Автор орындығы»
Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, салыстырады, ойын еркін жеткізеді. Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқылы сабақтасты ажырата алады. Критериалды бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Әдеби оқулықтар
дан үзінді,
қазақ тілі
оқулығы
18. Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары 2 Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары туралы алған білімдерін бекіту,
толықтыру. Блум кестесі Жеке тапсырмаларекі жұлдыз бір ұсыныс Бірін− бірі оқытады, бағалайды, Рефлексия формативті
бағалау,
мадақтау.
Өмірмен байланыстырады, рефлексия әдебиеттік әдістеме

Мезгіл бағыныңқылы сабақтас 1 Мезгіл бағыныңқылы сабақтастың жасалу жоладрымен
таныстыру. Блум кестесі Тақырыпқа сәйкес
жаттығу жұмыстары,
пікір бөліседі. Мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмаласты ажырата алады,кешендік талдауға дағдыланады. Блум арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, Оқулық,
қосымша
тапсырма жинағы
Себеп бағыныңқылы сабақтас 1 Себеп бағыныңқылы сабақтастың өзге сабақтас құрмалас сөйлемдерден айырмашылықтарын түсіндіру. Тірек сызбалар ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмаласты ажырата алады,кешендік талдауға дағдыланады Бағалау парағы Кеңейтілген тапсырмалар,
Ғаламтор,
оқулық.

Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас 1 Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемді өзге құрмалас сөйлемдермен салыстыру,қолданылатын орнын ұғындыру. Тірек сызбалар Деңгейлік тапсырмалар-
ды орындау
барысында. Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас құрмаласты ажырата алу арқылы бірлескен оқуды артыру Баламалы
интерпре-
тацияны дамыту. Ерекше тапсырмалар
арқылы
дамыту. Қазақ тілі
Мақсат бағыныңқылы сабақтас 1 Мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалуы мен басыңқыдағы мазмұнды аша білуге үйрету. Түртіп алу кестесі
«Жұптас-ойлан-бөліс Жеке тапсырмалар
Қалың, жұқа сұрақтар
Мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмаласты ажырата алады,кешендік талдауға дағдыланады Критериал-
ды бағалау Кесте толтыру.
Оқулық,
Қосымша деректер

Көп бағыныңқылы сабақтас 1 Сабақтас құрмаластың өзіндік белгілерін жинақтай отырып ,көп бағыныңқылы сабақтас туралы түсіндіру. Семантикалық карта
Екі жақты күнделік Жеке тапсырмаларды орындау Көп бағыныңқылы сабақтасты құрылыипатын ажырата алады. Бағалау парағы Екі жақты күнделік Қазақ тілі оқулығы
Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Өздік жұмыс Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жеке тапсырмалар Диктанттар жинағы

Тоқсандық қайталау 1 Тоқсанда өткен тақырыптарға шолу жасап,қорытындылау. Джигсо Топтық жеке тапсырмада
Белсенділігі артады Уақытты тиімді пайдаланадыі.
Жеке ойларын ортаға салады.
Табыс критерийлері Джигсо Оқулық
Әдістеме-лік нұсқау.


Қазақ тілі пәні, 8-сынып, ІҮ тоқсан

р/с Сабақтың тақырыбы Сағ Күні Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздер
19 Аралас құрмалас сөйлем
Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері 1 Аралас құрмалас сөйлемнің ерекшелігін салыстыра түсіндіру. Бірлескен топтық жұмыс
Семантикалық карта Кестелерді жазбалар Аралас құрмалас сөйлемді ажырата алып,қолдана алады. Формативті бағалау, ия немесе жоқ ауызша сұрақ
Қазақ тілі оқулық
20 Салалас құрмаластың тыныс белгілері 1 Салалас құрмаластың тыныс белгілерінде қойылатын ерекшелікке
тоқталу. ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Әсер ету,
Жеке, топтық жұмыс. Жеке жұмыстар арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырма-
лар,
Жеке,жұптық тапсырмалар, қалың,жұқа сұрақтар Қазақ тілі
21 Сабақтас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері 1 Сабақтас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерінің қойылу ерекшелігін ұғындыру,практикалық дағдыларын жетілдіру. Блум таксономиясы Жеке тапсырмалар
Қалың, жұқа сұрақтар
Критериал-
ды бағалау Кесте толтыру.
Оқулық,
Қосымша деректер
Қазақ тілі оқулық
22 Аралас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері 1 Аралас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері туралы теориялық мәліметтермен таныстыру Өзін өзібағалау
Кері байланыс Блум. Дәптермен жұмыс Топта бірлесіп жұмыс жасауға әрі бір-бірін бағалауға әрекеті қалыптасады. Формативті бағалау, ия немесе жоқ ауызша сұрақ

Ашық, жабық сұрақтар Ғаламтор, қазақ тілі оқулығы, МАН
23 Орхон-Енесей жазбаларында-ғы құрмалас сөйлем түрлері 1 Орхон Енисей жазбаларындағы құрмаластарды салыстыру арқылы бірлескен оқуды дамытту Акт –ны және жаңа технологияны қолдану Ереже сұрау,
топтық жұмыс. Өзіндік көзқарас қалыптасады. Формативті бағалау арқылы Жазбаша сауаттылықта-рын арттыру. Әдебиет,
қазақ тілі
24 Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Өзіндік жұмыс Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жеке тапсырмалар Диктанттар жинағы
25 Төл сөз.Төлеу сөз Төл сөз бен төлеу сөздерді талдата білуге дағдыландыру. ББҮ кесте толтыру. Тізбектеп сұрау
Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жұмыс барысына,пікір,тапсырмаға қатысты өз күшін бөлуді ойластыру. Оқулық,
қосымша деректер

1. Төл сөз бен төлеу сөз жайында түсінік 1 Оқушылардың өздігінен талдау жасап мазмұнды меңгеруіне ықпал ету. Диалогтық оқыту,
жұптық, топтық, жеке жұмыстар, ой қозғау Жеке тапсырмалар
және сұрақтар арқылы
дамыту
Сөзжасам тақырыбына қатысты талдайды,
негіздейді, пікір білдіреді. Мадақтау, формативті бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, сұрақтар.
Оқулық,
қосымша деректер

2. Төл сөз бен төлеу сөздің айырмашылығы 1 Білімді қабылдау барысында жеке топтық әрекеттер ұсыну, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға жағдай жасау. Екі жақты күнделік РАФТ Жеке тапсырмалар
Қалың, жұқа сұрақтар
Мәтінмен дұрыс жұмыс жасайды.Туынды
сөздерді табады. Критериал-
ды бағалау Кесте толтыру.
Оқулық,
Қосымша деректер

3. Төл сөз бен автор сөзі 1 Төл сөзбен автор сөзінің қызметімен таныстыру. Тірек-сызба әдісі,ой қозғау. Тапсырманы орындау арқылы. Зерттеушілік қабілеті дамиды. Бір-бірінің пікірін тыңдату. Тірек-сызба арқылы сәйкестікті анықтау. Оқулық,
мектептегі тәжірибе журналы
4. Төл сөздің орналасу тәртібі 1 Танымдық тапсырмалар арқылы эмоцияға әсер ету, өз бетінше оқуға жағдай жасау Зерттеушілік
әңгімесін
дамыту. Деңгейлік тапсырмалар-
ды орындау
барысында. Біріккен сөздерді тауып, жасалу жолын негіздейді. Баламалы
интерпре-
тацияны дамыту. Ерекше тапсырмалар
арқылы
дамыту. Қазақ тілі
5. Төл сөздің тыныс белгілері 1 Тіл дамыту,ой- өрісін кеңейту, алған білімдерін бекіту,
толықтыру. Ой қозғау
Салыстырмалы кесте Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу. Өз бетінше оқып үйрену.
Мәтін бойынша бірлесіп жұмыс істеуді үйренеді. Жұптарда,
топта бағалау. Өзжұмыстарын салыстыру
Қазақ тілі
6. Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдары 1 Тапсырма барысында өздігінен айқындалатын үш түрлі
бағытты бақылау. диалогтық оқыту,2-м ұтқырлық , 4-м АКТ қолдану. Жеке тапсырмалардиалог әдісі. Оқушының өз ойын жеткізе алады,өз ойын пайымдайды, түсінеді, уақыт үнемдейді. Формативті бағалау Жеке,топтық тапсырмалар Әдістеме құрал, оқулық
7. Төлеу сөздің жасалуы 1 Қосымша өздік тапсырмалар беру арқылы білімдерін дамыту. Топтық жұмыстар. Тапсырма, сөзжұмбақ, ассосация.
Оқушы өз ойын ортаға салып талдайды. Мадақтау, формативті бағалау Өзгерістер мен түзетулер енгізу Қазақ тілі
8. Көне түркі ескерткіштер тіліндегі төл сөздердің берілуі
1 Тіл мәдениетінің маңыздылығын мақал мәтелдер мағынасын ұғындыру арқылы түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық,жеке тапсырма. Ойлау,сөйлеу дағдылары қлыптасады
Форматив-
ті бағалау. Қалың, жұқа сұрақтар, ізденушілік жеке және жұптық тапсырмалар Оқулық
Әдістеме-
лік құрал.
1 Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Өздік жұмыс Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жеке тапсырмалар Диктанттар жинағы
2 Тіл мәдениеті
Дұрыс сөйлей,дұрыс жаза білудің шарт-ы 1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау; Зерттеу,
пайымдау,
салыстыру,
қорытынды-
лау. Тілдік
талдауды
дамыту. Шешендік сөздерге қызығушылығы
артады. Жиынтық
баға Ағаттықтарды жоюдағы немесе түзетілген мақсатқа қол жеткізудегі алға басуды бақылау Шешендік
сөздер, оқулық.
3 Сөз қолданудың негізгі принциптері 1 Жаңа тәсілдерді ұсыну арқылы танымдық белсенділігіне қол жеткізу,талдаулар жасауға бейімдеу Ім-диалогтік оқыту, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы. Логикалық,
аналитикалық тапсырмалар,
«екі жұлдыз бір ұсыныс» Салыстырады, ажыратады, топтайды , жіктейді, құрастырады. ОүБ-,1-2
Мадақтау Қалың, жұқа сұрақтар, топтық тапсырмалар Оқулық,
электронды оқулық,
ғаламтор
4 Сөз әдебі 1 Білімді қабылдау барысында жеке топтық әрекеттер ұсыну, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға жағдай жасау. Ой қозғау,зерттеушілік әңгіме. Жеке тапсырмалар
Қалың, жұқа сұрақтар
Мәтінмен дұрыс жұмыс жасайды.Туынды
сөздерді табады. Критериал-
ды бағалау Жұмыс барысына ,пікір,тапсырмаға қатысты өз күшін бөлуді ойластыру Оқулық,
Қосымша деректер

5 Сөз құдіретін танытатын даналық сөздер 1 Тіл мәдениетінің маңыздылығын мақал мәтелдер мағынасын ұғындыру арқылы түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық,жеке тапсырма. Ойлау,сөйлеу дағдылары қлыптасады
Форматив-
ті бағалау. Қалың, жұқа сұрақтар, ізденушілік жеке және жұптық тапсырмалар Оқулық
Әдістеме-
лік құрал.
6 Көркем мәтіндерге тілдік талдау 1 Шешендік сөздердің қолданылу орны мен ұлттық тілдік сипатын түсіндіру. ІІм−СТО диалог
Топтық тапсырма Жеке тапсырмалар
Диалог Жаңа жағдайларға бейімделеді ақпаратты әртүрлі қабылдайды Топтық бағалау мадақтау Ашық сұрақтар Әдебиеттік
әдістеме
Ауызша және жазбаша сөйлеу тілін жетілдіру 1 Тіл мәдениетінің маңыздылығын мақал мәтелдер мағынасын ұғындыру арқылы түсіндіру. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық,жеке тапсырма. Ойлау,сөйлеу дағдылары қлыптасады
Форматив-
ті бағалау. Қалың, жұқа сұрақтар, ізденушілік жеке және жұптық тапсырмалар Оқулық
Әдістеме-
лік құрал.
Диктант 1 Жазбаша сауаттылықтарын арттыру Өздік жұмыс Формативті бағалау арқылы Дұрыс қатесіз жазуға қалыптасады. Формативті бағалау. Жеке тапсырмалар Диктанттар жинағы
Жаттығу жұмыстары 1 Тіл дамыту,ой- өрісін кеңейту, алған білімдерін бекіту,
толықтыру. Өз бетінше мәтінмен жұмыс.Шығармашылық тапсыомалар Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу. Өз бетінше оқып үйрену.
Мәтін бойынша бірлесіп жұмыс істеуді үйренеді. Жұптарда,
топта бағалау.
Оқу дәлелдемелерін жинау,олардың мағыналарын өзінше түсіндіру. Қазақ тілі
Жылдық қайталау 1 Тіл дамыту,ой- өрісін кеңейту, алған білімдерін бекіту,
толықтыру. ДЖИГСО ДЖигсо арқылы Өз бетінше оқып үйрену.
Мәтін бойынша бірлесіп жұмыс істеуді үйренеді. Форматив-
ті бағалау Жұмыс барысына ,пікір,тапсырмаға қатысты өз күшін бөлуді ойластыру Қазақ тілі оқулық















Автор: Мирамкул Жолекеш | 29-04-2015, 22:19
Қарау саны: 4239
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :