Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық


Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық

«№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей» КММ

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, Пржевальский көшесі, 16 "А"

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Кульжанова Айжан Оралхановна

Коучинг тақырыбы:

Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық

Өтетін уақыты:

2015 жыл, 30 наурыз

Өткізілетін орны

Демалыс мектебі «№42 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Коуч:

Кульжанова Айжан Оралхановна

Жалпы мақсаты:

Оқушылар тілдік біліктіліктерін арттырады, тіл дамытып, психологтялық дайындық бойынша нұсқаулықтар алады.

Оқытудың нәтижесі:

1. Топта жұмыс істеп үйренеді.

1. Тілдік біліктіліктерін арттырады.

2. Оқушылар ҰБТ-ға психологиялық дайындалу бойынша әдістемелік нұсқаулар алады.

Қолданылатын

әдіс-тәсілдер:

1. Баяндау. 2. Іздену. 3. Ой қозғау. 4.АКТ. 5. Тренинг.

Бағалау

(табыс критерийлері)

Тиімді кері байланыс жүргізу.

 

Көрнекі құралдар:

«Оқушыларды ҰБТ-ға психологиялық дайындау бойынша әдістемелік нұсқаулар» презентация

Фильмдердің үзіндісі, Сауалнама, плакат, маркерлер.

Өту барысы

Сабақты өткізу кезеңі

Уақыт

35 мин

Коучтың әрекеті

Үйренушілердің әрекеті

Кіріспе

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу.

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

Ролик

 

 

Тренинг

Ролик

Диалогтық оқыту.

Мұғалім-оқушы

 

 

 

 

 

Ойын

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

5 мин

3 мин

 

 

3 минут

 

 

3 минут

3 минут

2 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру

Жағымды орта қалыптастыру.

Оқушыларды шаттық шеңберіне шығарады. «Амандасу рәсімі» ойсергегін ұйымдастырады. /Италияда – құшақтасады, Бразилияда – бір-бірінің иығын қағады, Зимбабада-арқасымен, Македонияда-шынтақпен, Никарагуада-иықпен, Австралияда-Шапалақ, секіру, бөксемен, Қазақтар-қол алысады.

2. Әртүрлі пішінді фигуралардың қиындыларын оқушылардың назарына ұсынады. Соңынан таңдалған фигуралар бойынша мұғалімдердің мінез-құлқына психологиялық сипаттама береді. Топпен жұмыс жасау ережесін еске түсіреді.

3. Топтық жұмыс. Флипчарт.

таратып, әр топқа жекелеген тапсырмалар береді.

4. Қорғаушыларды тыңдайды. Барлық топтарды тыңдап,дұрыс шешім қабылдауға бағыттайды. Олардың жауаптарын презентацияның көмегімен толықтырады.

5. «Мақсатқа жету» Видеоролик көрсетеді. Осы видеороликтен алған әсерлерін сұрайды. (Өз мамандықтарын таңдауда мақсатқа жету әр адамның еркіне, өмірге құштарлығына байланысты.)

6. «Күншуақ» тренингін ұйымдастырады.

7. Таныстырылым. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев "Қазақстан өздерің сияқты жас мемлекет, сондықтан біздің болашағымыз да жастар”,- деп тегіннен - тегін айтқан жоқ. Мемлекетіміздің бүгіні мен ертеңі жас ұрпақтың еншісінде болғандықтан сендер сауатты, білімді, бәсекеге қабілетті болуларың үшін өз мамандықтарыңды дұрыс таңдап, дұрыс игеріп өмірден өз орындарыңды дұрыс таба білулерің керек!

8. Мамандық туралы видеоролик көрсетеді.

- Сен болашақ мамандығыңды таңдадың ба?
- Қандай мамандық таңдайсың?
- Таңдаған мамандығың жөнінде не білесің?
- Мамандығыңның өзіндік ерекшілігі?
- Бұл заман талабына сай ма?
- Бұл мамандығының еңбек нарығында қажеттілігі.
- Мамандықты қай оқу орнынан аласың?

9. «Ең жақсы» ойынын ойнатады.
Қатысушыларға келесі мамандық мінездемелері ұсынылады:
Ең ақшасы көп - бухгалтер, экономист.
Ең жасыл - эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші.
Ең тәтті - аспазшы, кондитер.
Ең күлкілі - клоун, карикатурашы.
Ең жауапты - сот, бухгалтер.
Ең салмақты - мұғалім, заңгер.
Ең қарым - қатынасы күшті - бизнесмен
10. Кері байланыс жүргізу.

«Бағдаршам» арқылы сабақты қаншалықты меңгергендіктерін, қандай әсер алғандықтарын білу. Қызыл «Ештеңе түсінбедім» Сары «Жартылай түсіндім, сұрақтарым бар»Жасыл «Барлығын түсіндім»

1.Оқушылардың көңіл-күйін көтеріледі, оқу белсендігін арттады. Жағымды орта қалыптастырады.

2. Әр түрлі қиындылардан шеңбер мен төртбұрышты фигураларды құрастырады. Топ ережесімен танысады, рөлдерге бөлінеді, олардың міндеттерімен танысады.

3. Топта өзара ойланады, талқылайды, қолдау көрсетеді. Түйінді нәтиже шығарып, постерге жазады. 1-топ «Мектеп түлегінің моделі» 2-топ «ҰБТ-ға қалай дайындалуға болады?»

4. Постерлерін қорғайды.

5. Өз ойларымен, алған әсерлерімен бөлісіп үйренеді. (Алдымызға мақсат қою, сол мақсатқа жету үшін талмай еңбек ету)

6. Бұл жаттығудың шарты бойынша, әр қатысушы берілген А4 беттеріне күн шуақтын суретін салады. Өзінің алдына қойған мақсатын және сол мақсатқа жету жолдарын жазады. Қатысушылардың әрқайсысы өз мақсаттармен таныстырады.

7. Жаңа ақпаратпен танысады. Өзара сұхбаттасады, ауызекі сөйлеу біліктіліктерін арттырады. Өз көзқарастарын білдіріп дағдыланады.

8. Өзара сұхбаттасауға, өз ойларымен еркін бөлісуге машықтанады.

9. Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әрбір командаға мынадай нұсқау беріледі, оқушылар берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айтулары керек.

10. Оқушылар тақтада ілулі тұрған бағдаршамға стикерлерді жабыстырады. Стикерге аттарын жазып бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын жазады.


Автор: dauke | 13-05-2015, 09:51
Қарау саны: 750
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :