«Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізу» » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » «Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізу»


«Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізу»

 

 

«№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей» КММ

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, Пржевальский көшесі, 16 "А"

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Кульжанова Айжан Оралхановна

Өткізілетін орны: №39 ОМ

Өту мерзімі: 8 қаңтар 2015 ж.

Коучинг тақырыбы: «Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізу»

Жалпы мақсаты : Дарынды және талантты оқушымен жүргізілетін жұмыстар туралы ой бөлісе отырып, жаңашыл әдіс-тәсілдерді тәжірибеге енгізуде көмек беру.

Міндеттері:

1.Дарынды және талантты оқушылармен жүргізілетін жұмыстармен таныстыру;

2.Мұғалімдердің әдіс - тәсілдерін жақсарту арқылы оқушылардың оқу үрдісіне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру.

3.Жаңашыл әдіс-тәсілдердің тәжірибеге енгізудің маңыздылығын түсіндіру.

Күтілетін нәтиже :

1.Дарындылық,талант ұғымы туралы тереңірек түсінік қалыптасады;
2.Мұғалім сабақта оқушының дарындылық,шығармашылық белсенділігін арттыру мақсатындағы әдістерді өз тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік алады;

3. Бірлескен жұмысқа дағдыланады.

Әдіс-тәсілдер: Ой қозғау, Топтастыру, кубизм,Диалог,АКТ қолдану,топтық жұмыстар
Негізгі идеялар:
1.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай білу; 2.Дарынды,талантты оқушы туралы өз ойларын еркін жеткізе білу; 3.Мұғалімдердің дарынды оқушылармен жұмыс барысында шығырмашылық қабілетін жетілдіру;

Ресурстар: Флипчарт, презентация , әр түрлі пішінді фигуралар, жүрек пішіндес стикерлер, үлестірме материалдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коучингтің өту барысы

Коучтің іс -әрекеті

Мұғалімнің

іс- әрекеті

Қолданы-латын

әдіс-тәсілдер

Бағалау,

табыс критерийлері

Уақы

ты

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Топқа бөлу

1. Мұғалімдерді шаттық шеңберіне шығарады. «Амандасу рәсімі» ойсергегін ұйымдастырады. /Италияда – құшақтасады, Бразилияда – бір-бірінің иығын қағады, Зимбабада-арқасымен, Македонияда-шынтақпен, Никарагуада-иықпен, Австралияда-Шапалақ, секіру, бөксемен, Қазақтар-қол алысады./

2. Әртүрлі пішінді фигураларды мұғалімдердің назарына ұсынады. Соңынан таңдалған фигуралар бойынша мұғалімдердің мінез-құлқына психологиялық сипаттама береді. Топпен жұмыс жасау ережесін еске түсіреді.

1. Мұғалімдердің көңіл-күйін көтеріледі, оқу белсендігін арттады,жұмыс жылдамдығы жақсарады.

2. Үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер сияқты фигураларды таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.

 

Бірлескен жұмыс

 

 

 

Топпен жұмыс

1.Мұғалімдердің көңіл-күйі жақсарады, қызығушылығы туады,жұмыс істеу қабілеттері көтеріледі.

2. Топқа бөлінудің жаңа түрімен танысады.

3 м.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

I. Қызығушылықты ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Мағынаны ашу

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

ІІІ. Ой толғаныс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

Коучингтің тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. Флипчарт таратып, әр топқа жекелеген тапсырмалар береді.

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдердің жауаптарын слайдтың көмегімен толықтырады.

 

 

 

 

 

Бейне роликтің көмегімен қазақи нақыштағы жаттығуларды жасатады.

Алдымен аудио-мәтін тыңдатады. - Әріптестер, тыңдағандарыңыз Абайдың нешінші қара сөзі?/Дұрыс жауап алғаннан кейін Абайдың он тоғызыншы қара сөзі жазылған үлестірме материалды таратады/ Сын тұрғысынан ойлаудың «Кубизм» стратегиясымен слайд арқылы таныстырады. Ойды қорыту мақсатында әр топқа тапсырма береді./Зертте-Он тоғызыншы сөздің негізгі мағынасы неде? Салыстыр-Мәтінді қазіргі өмірмен салыстыр.Талқыла-Тек қана «естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады» деген тұжырымдамамен келісесіз бе?Қолдан- «...өзіңді танитұғын шошқаны баққан жақсы ...» деген тіркесті қандай мақсатта қолданып отыр?Сипатта- Сіз өз ортаңызда кімді білімді деп санайсыз? Оның бойындағы қандай қасиеттерді сипаттап бере аласыз?Болжам жаса- Мәтінді қалай аяқтар едіңіз?

 

Соңынан әр топтың мәтінге ат қоюын тапсырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратылған гүл пішіндес стикерлерге коучингтен алған әсерлерін жазып, «Даналық ағашына» ілулерін өтінеді.

1-топ «Дарынды оқушының моделі»; 2- топ «Дарынды оқушыларды дамыту жолдары»; 3-топ «Дарынды оқушыларды анықтауда аударатын басты ерекшеліктері мен әдіс-тәсілдер» тақырыптарында мұғалімдер топта ой бөліседі, соңынан әзірлеген постерлерін қорғайды.

Мұғалімдер таныстырылыммен танысады, ой түйеді.

 

Мұғалімдер коучпен бірлесіп жаттығу жасайды, көңілдерін көтереді, сергиді.

 

Аудио-мәтінді мұқият тыңдайды. Коучтің сауалына бірлесе отырып жауап беруге тырысады. Топқа берілген тапсырманы мүмкіндігіне қарай орындауға талпынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдер бірлесе отырып мәтінге ат қояды. Соңынан бір-бірінің жұмыстарын стикерлердің көмегімен бағалайды.

 

 

 

 

Не ұнады? Неге? Сауалдары төңірегінде ойланып, ұсыныстарын қоса

жазады.

Постер салу, сыни ойлау, ой қозғау.

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейне ролик

 

 

 

АКТ

СТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

СТО

Мұғалімдер өз ойларымен бөлісіп, сыни ойлауына мүмкіндік алады. Әр топ спикері топ жұмысын қорғап үйренеді.

Мұғалімдер тақырып бойынша білімдерін толықтырады, жаңа ақпаратпен қаруланады.

 

 

 

Сергіту сәтінің жаңа түрімен танысады, өз тәжірибелеріне енгізуге талпынады.

«Кубизм» стратегиясы туралы түсінік қалыптастырады. Шығармашылық қабілеттерін ұштай түседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бір-бірінің жұмыстарын салыстырып, өзара бағалауға үйренеді. Формативті бағалаудың бір түрімен танысады.

 

Кері байланыс жасап дағдыланады.

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Автор: dauke | 13-05-2015, 10:00
Қарау саны: 1810
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :