» » » Спорт түрлері.Менің сүйікті спортшым.


Спорт түрлері.Менің сүйікті спортшым.

Пәні: қазақ тілі Мектеп: «М.Әуезов атындағы орта мектебі"
Күні:
Мұғалімнің есімі: Кобланова Лаура Коблановна
Сынып: 4 
Пәні: қазақ тілі
Қатысқандар саны:18 Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы: «Спорт түрлері. Менің сүйікті спортшым.» Нәтиже сабақ.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Тақырып бойынша енгізілген сөздерді түсінеді, аудармасын біледі. Сәйкестендіре алады. 
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып бойынша берілген мәтінді түсініп тыңдап, не туралы екендігін айта алады. Өзінің сүйікті спортшысы туралы айта алады.
Кейбір оқушылар: Спортшылар туралы модуль бойынша алған мәліметтерді бұрынғы білімімен байланыстыра отырып әңгімелей алады, прблемалық сұраққа жауап беруге тырысады.
Тілдік мақсат: Оқушылар модуль барысында енгізілген жаңа сөздерді сөйлесуде қолдануға әрекет жасайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер: жақсы көретін-любимый, шұғылдану-заниматься, жеңімпаз-победитель, марапатталған-награжден
Сыныптағы диалог/ айтылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
-Сен қай спорт түрімен шұғылданасың?
-Мен жеңіл атлетикамен шұғылданамын.
-Сенің сүйікті спортшың кім?
- Менің сүйікті спортшым-............
Оқылым бойынша ұсыныстар : Қазақ тіліне тән дыбыстардың айтылуына мән беру. Мәтінді түсініп оқып, негізгісін есте сақтауға тырысу. 
Тыңдалым бойынша ұсыныстар: Тыңдай отырып, түсінгені бойынша ой қорытуға әрекет жасау.
Алдыңғы оқу Спорт түрлері.Менің сүйікті спортшыларым тақырыбымен қазақстандық олимпиада чемпиондары туралы мәліметтермен сөздік қор және танымдары кеңейді. Актив сөздік қор жаңа сөздермен толықты.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Бағалау Ресурстар
Басталуы
3 мин І.Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу (1мин)
2. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу (2мин) «Дайын бол» оқушылардың зейінін жинақтауға арналған ойын. Оқушылар айтылған сөзге байланысты қимыл қозғалысты көрсету керек. Мысалы: Боксшы – бокстасып жатқан спортшыны көрсету, шаңғышы, желаяқ, хоккейші, мәнерлеп сырғанау, футбол, баскетбол, волейбол)
3. Топқа бөлу ( сынып 3 топқа бөлінеді) (1 мин)
4. Топ мүшелерінің міндеттерін бөлісуі ( әр топ топ басшысын, уақыт сарапшысын сайлайды)
5. Топ ережесін еске түсіру ( қабырғада ілінулі тұрған топ ережелерін оқып, еске түсіреді)
6. Бағалау парақшаларын, ресурстарды тарату
7. Топтар тапсырманы түсінген немесе түсінбегендерін бағдаршам арқылы білдіріп отыратынын айту
Жасыл, көк, сары түсті шарлар
Ортасы
5 мин
5 мин
10 мин
3 мин
3 мин
5 мин
І. Білу
Әр топ мүшесі қолындағы шарға жабыстырылған қағаздан сөздерді оқып, аударып, А3 парағына жазады 
1-топ Спорт ( награждать-марапаттау, игрок-ойыншы, соревнование-жарыс, тренер-бапкер, победа- жеңіс, бегунья- желаяқ)
2-топ Спорт түрлері (борьба-күрес, легкая атлетика- жеңіл атлетика, бег-жүгіру, прыгать-секіру, тяжелая атлетика-ауыр атлетика, лыжный спорт-шаңғы спорты)
3-топ Спортшылар ( Суреттерге қарап аты-жөнін жазу)
- Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Спорт түрлері. Менің сүйікті спортшыларым» 
- Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болмақ?
- қайталау , пысықтау, не білдік, не үйрендік соны көрсету 
- Дұрыс, бүгінгі қайталау, пысықтау, нәтиже сабағымыздың барысында модуль бойынша , не үйренгендеріңді байқаймыз.

ІІ. Түсіну.
Әр топ өзіне берілген спортшы туралы орыс тіліндегі мәтінді аударып, оқиды, басқа топтар мәтінде қай спортшы туралы айтылғанын табады. ( Түсініп тыңдау әрекеті жүзеге асады)

ІІІ. Қолдану (ОЖЕСО,ОБж К,СТО ү ) 
1.«Ара ұяшығы » жұптық жұмыс 
Әр оқушы ұяшықтарға модуль барысында енгізілген сөздерді жазады, қарама-қарсы жұппен ауысып, тексеріп, сөздер қосады.
2.Жеке тапсырма 
Бірінші бағанадағы сөздердің екінші бағанадан сыңарын тауып, сәйкестендіру
Александр Винокуров ауыр атлетика
Илья Ильин жеңіл атлетика
О.Рыпакова велоспортшы
Бақтияр Артаев тұңғыш олимпиада чемпионы 
Ж.Үшкемпіров Баркер кубогының иегері
Сергіту сәті 
Орнымыздан тұрайық,
Басты оңға бұрайық,
Басты солға бұрайық,
Бір отырып, бір тұрып,
Бір отырып, бір тұрып,
Орнымызға барайық, - деп дене қимылдарын жасайды.
3. Жеке тапсырма 
1 –топ «спортшы» сөзін жіктеу
2- топ «шаңғы» сөзін тәуелдеу
3-топ «шаңғышы, палуан, доп» сөздерін көптеу
ІV. Синтез
Жеке тапсырма
«Менің сүйікті спортшым» тақырыбына шағын әңгіме жаз.(ТжДБО, СТО)
Шапалақтау
Басбармақ
Топ басшысы бағалайды
Топ басшысы бағалайды
Шапалақ
Шапалақ
А3 парағы, маркерлер
Аяқталуы
4мин
3 мин
2 мин
2 мин
V. Бағалау 
ТжДБО, СТОү, ОүБжОБ 
« Біз не үшін спортпен шұғылданамыз?» оқушылар өз ойларын айтып, дәлелдейді. Топпен жұмыс «Ойлан.Бірік.Бөліс»
Қорытындылау. 
1.Қазақстандағы спорттың дамуы, мемлекет тарапынан спортқа көп көңіл бөлініп жатқандығы , осы күндері Алматы қаласында жастар универсиадасы өтіп жатқандығы, оның 2017 жылы елімізде өтетін дүниежүзілік универсиадаға дайындық екені туралы да айтып өту.
2.Топ басшылары бағалау парағы бойынша комментарий береді.
Рефлексия
Тақтадағы жеңіс тұғырына әр оқушы өз кубогын әкеліп орналастырады
Ән. «Чемпиондар әні»
Басбармақ
Қосымша ақпарат
Автор: Лаура К | 25-02-2016, 21:29
Қарау саны: 8234
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :