«Көжек» ертегі » Қазақша білім сайты
Жарнама



«Көжек» ертегі

Мұғалімнің аты-жөні:

Ерниязова Махбуза Абатовна

Мектебі, сыныбы:

№15 қазақ мектеп –гимназиясы 3 «Ә»

Пәні, тарау, сабақ реті:

Әдебиеттік оқу.

Өткізілген күні:

14 .03.2016 ж

Тақырыбы:

«Көжек» ертегі

Мақсаты:

Оқушылардың ертегі мазмұнын өздігінен игеруіне ықпал ету.

Міндеттері:

Оқушыларды оқуға жаттықтыру, қызығушылығын ояту, ой - өрісін, тіл байлығын дамыту.

Түсінгенін жүйелі түрде баяндай білуге үйрету, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
Оқушыларды туған жерін сүюге, қорғауға, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Оқып үйренудің нәтижесі:

Жұппен, топпен мәтінді талқылайды, өзара пікір алмасады. Еркін сөйлейді, ойын тиянақты жеткізеді. Өз іс – әрекеттерін бағалай біледі.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық.АКТ.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО, «Ойлан, жұптас, талқыла» Бес жолды өлең ,түрткі сұрақтар, Сергіту сәті. Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ кезеңі/ уақыты.

Іс-әрекет

 

Бағалау

 

Мазмұны

Мұғалім

Оқушы

Дерек-көздер

Кіріспе

3 мин.

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

5мин.

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасына 10мин.

Қызығушылығын ояту .

 

Патриоттық тәрбие

 

Миға шабуыл

 

 Үй тапсырмасын бекіту

Психологиялық ахуал

Бүгінгі сабағымызды жақсы көңіл күйде бастау үшін сіздер шеңбер жасап тұрыңыздар.

 

 

 

 

Топқа бөлу

1,2,3 санап топқа бөлінеді.

 

Бейнефильм көрсету арқылы оқушыларға Қазақстан жерінің табиғаты туралы мәлімет беру.

-Бейне көріністен нені көрдік?

-Қазақстан жерінің табиғаты қандай?

 

Иса Байзақов. «Алтай аясында» өлеңі

Өлеңді мәнерлеп оқиды. Түсінік айтады:- Иса Байзақов кім?

- Қазақстандағы тағы қандай тауларды білесіңдер?
- Алтай тауында қандай жануарлар бар екен?

 

Оқушылар іс –қимыл арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

Куанамын мен де

Куанасың сен де

Куанайық достарым

Арайлап атқан күнге!

1,2,3 – ке санау арқылы оқушылар топқа бөлінеді.

 

Бейнефильм бойынша мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді .

 

 

 

 

 

 

Байзақов Иса - қазақтың халық ақыны, әнші, домбырашы, сазгер

Алатау, Қаратау, Памир, Тянь - Шань

Бұғы, марал, киік, аю, қабылан, құлан, елік, ешкі

«Тамаша», «Жарайсың», «Керемет».

 

 

 

«Епті екенсіңдер, бәрекелді»

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

20 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.Мағынаны тану.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түртіп алу

 

 

 

 

 

 

 

«Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен және жұппен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.Ой толғаныс


 

 

 

 

Қорытынды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау.

 

 

 

 

Үйге тапсырма.

 

 

Жұмбақ жасыру

«Ұзын құлақ көзі қыли, қорыққан сайын секіреді ылғи».

Қоян

Белсенді тақтадан көрсетілім.Қояндар туралы бейнеролик.
Тақтадан не тамашаладыңыздар?
Осы сұрақ арқылы оқушылардың пікірлерін білу, ойларын анықтау.
Қоян туралы түсінік беру.
Қояндар – сүтқоректі. Оның 50 түрі бар. Салмағы 1 – 4, 5 кг. Жылына 4 рет 2 – 8 (кейде 15) көжектейді. Ал жаңбырлы күндері су кірмес, суық тимес үшінқұлақтарын бүгіп алады.

Қояндардың тістері өмір бойы өседі. Тіс қоян тамақты кеміргенде жуылады, бірақ өсуін тоқтатпайды. Қояндар 9 жыл ғана өмір сүреді, ал аналықтар 5 жылға жуық жасайды. Алайда, тарихта13,5 жыл өмір сүрген қоян тіркелген.

Қазақстанда кездесетін 3 түрі (ақ қоян, құм қоян, ор қоян) бар. Ақ қоян, негізінен, қалың қар түсетін Қостанай, Солтүстік Қазақстан, Павлодар және Ақмола облыстарындағы орманды далаларда, Қарағанды, Шығыс Қазақстан облыстарындағы таулы аймақтарда көптеп, ал Батыс Қазақстан, Ақтөбе, Алматы облыстарында сирек кездеседі. Жазда түсі сұрғылт қоңыр, қыста түгелдей аппақ болып түлейді. Тұрақты іні болмайды,көжегі бірден жүріп кететіндей жетіліп туылады, бірнеше күннен кейін өзі қоректенеді. Көжектердің көзі соқыр, өзі әлсіз болады.
Сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Қоян қандай аң?
Олар қайда тіршілік етеді?
Қоянның қандай ерекшелігі бар?
- Балалар қоянның баласын не деп атаймыз? - Көжек.
- Бүгін біз « Көжек» ертегісін өтеміз.

Оқулықпен жұмыс.
«Ойлан, жұптас, талқыла»
Жұпта талқылату. Ойларын бөлісу. Мәтінді топпен оқу.

Пұштиған-бұл кішкентай деген мағынаны береді.

Бір шыбын жанды-қорыққан деген мағына

Қылиланған-көзі қисық қылилау келген адам

Дәптерге жазып аламыз.

 

 

Конверттегі сұрақ

І топ:
- Шаруаның ісіне қандай баға беруге болады? Ол дұрыс істеді ме?
ІІ топ:
- Көжек неге қашып кетті? Көжек қандай шешімге тоқтады?
ІІІ топ:
- Осы ертегідегі туған жерге деген сүйіспеншілікті неден көруге болады?Оқушылардың шығармашылық жұмыстары:

І топ. Көжек сөзіне бес жолды өлең құрастыру

ІІ топ. Ертегі мазмұнына сай сурет салу.

ІІІ топ.Туған жер туралы мақал –мәтел жазу

Жаңа сабақты қорытындылау:

Түрткі сұрақ

-Ертегіден қандай ой түйдіңіздер?

-Бізді неге үйретеді?

-Неге тастап кеткен жерге бара береді?

Осы ертегіден туған жерге деген сүйіспеншілікті неден көруге болады?

Біз бүгін қоянға да өзінің туған жері ыстық,қымбат екенін білдік.

 

«Екі жұлдызша,бір тілек»

Бүгінгі сабақтың ерекшелігі неде?

-Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдыңыздар?

- Сабақтан алған әсерлеріңіз?

-Келесі сабақтың өтілуіне ұсыныстарыңыз?

 

Бағалау

Оқушылардың белсенділігін жылы сөз, смайлик,күн көздері арқылы мадақтау.

 

 

а) Ертегіні оқу,мазмұндау. ә) Туған жер туралы эссе жазу.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұғалімнің көмегімен сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өз мәтінімен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы қырлы жерлермен, Ытқып, ытқып жүгірді.
Қарап еді артына, Қиығын сап көзінің
Келе жатқан томпаңдап, Көжегі екен өзінің.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өз постерін қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып «Себетке сәбіздерді» салады.

 

 Балалар күнделігіне жазып алады.

 

 

«Өте жақсы», «Тамаша».

 

 

 

 

«Тамаша»,

«Жақсы».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау

 

Постер, маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Теміртау қаласы әкімдігінің « Теміртау қаласының № 15 қазақ мектеп-гимназиясы» КММ

Ашық сабақ

 Тақырыбы: «Көжек» ертегі

 3-сынып

Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі

Ерниязова М.А






Автор: dauke | 25-12-2016, 19:26
Қарау саны: 489
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :