Ормандағы оқиға

Алматы облысы
Балқаш ауданы
Желтораңғы ауылы
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп
мектепке дейінгі шағын орталығы МКМ
бастауыш сынып мұғалімі
Нурлыкешова Гульсара Ашировна


Күні:30.09.2014ж. Пәні: ана тілі Сыныбы:4а
Сабақ тақырыбы: Қанекей Жармағанбетов «Ормандағы оқиға»
Жалпы мақсат: “Ормандағы оқиға” ертегісінің желісімен таныса отырып, оқушылардың шығарма кейіпкерлерінің ісіне баға беру арқылы шынайы өмірмен байланыстыру, өз беттерінше талдап, қорытынды шығара білуге бағыттау. Жақсы мен жаманды ажырату арқылы жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге тәрбиелеу
Сілтеме: Ана тілі 4-сынып 60-61- бет
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Оқушының функционалдық оқу сауаттылығы, сөйлеу сауаттылығы, жаратылыстану бағытындағы сауаттылығы артады.
- өзін-өзі реттеудің Марта Бронсон(2002) бейімдеген санаттарының бірі әлеуметтік өзін өзі реттеуі дұрыс жолға қойылады.
Әлеуметтік теңсіздікті жою мақсатында топтық, жұптық, жеке жұмыс жүргізіледі.
Негізгі идеялар: -диалогтік әдістің тиімділігін арттыру;
-формативті бағалау әдістерін пайдалануға сенімді болу
Сабақта қолданылатын материалдар: Суреттер, үлестірме материалдары, көрнекі құралдар, сызба, қағаз, қарындаш, фломастер, бағалау парақшасы
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
АКТ
СТО 1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3.Жұптық жұмыс
4. Топтық жұмыс

Дерек көздері: Халық ауыз әдебиеті,
Ертегілер жинағы

Сабақ кезеңдері Мұғалім мен оқушының әрекеттері
І.Ұйымдастыру кезеңі

Ой қозғау
Кластер әдісі

«Ойды сыртқа шығару» стратегиясы
Мағынаны тану
«Жигсо» стратегиясы
«Ролдік ойын» стратегиясы

Топтық тапсырма:

«Галереяны шарлау» стратегиясы

«Бір сөйлеммен ойыңды жинақта»

Ой қорыту

Рефлексия жасау

Үйге тапсырма:
Бағалау «Шаттық шеңберін» құрып оқушылардың бүгінгі сабақтан не күтетіндіктерін сұрау.
Топқа бөліну
Топқа оқушылар геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді.
1.Үшбұрыш
2.Төртбұрыш
3.Дөңгелек
Әр топтың бөлінуі бойынша оқушыларды орналастырады және әр фигураны таңдаған оқушылардың ерекшеліктері аталып өтіледі.
Қайраткер, еңбекшіл форма.
Жағымды жағы: ұйымшыл, тәртіпті,
аналитикалық ойлауы зейіні жоғары, ұқыпты, сақ.
Лидерліктің символы. Жағымды жағы: лидер, билікке ұмтылыс,
проблеманың өзегіне үңілу,сенімділік, еріктілік,күшті саясатшы,
көпшіл.
Мифологиялық тұрғыдан үйлесімділік символы.
Құнды қасиеттері:жақсы қарым-қатынас орнату,
ұжымды біріктіргіш, байсалдылық,әділетсіздікке
қарсы, белсенді сенгіш, достары көп
Кластер әдісі бойынша оқушылар ертегілер жайлы бұрыннан білетін білімдерін ортаға салып жазады. Берілген ертегілерді тиісті ертегі түріне орналастырады.




«Ер Төстік», «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?», «Қырғауыл мен түлкі», « Бауырсақ», « Мақта қыз бен мысық», «Алтын балта», « Түлкі мен ешкі», « Ғажайып бақ», « Егінші мен қасқыр», «Құстар айтысы», « Көктем сәні», « Еңбекпен тапқан тиын», « Ақсақ құлан», «Бұғы ана», «Ажалдан құтқарған асыл сөз», « Көжек», « Ұр, тоқпақ!»
«Ойды сыртқа шығару» стратегиясы бойынша оқушылар неліктен бұлай топтастырғандарын түсіндіріп өтеді.
«Жигсо» стратегиясы бойынша оқушылар әр топқа белгіленіп берілген мәтінді оқып шығып, «Ролдік ойын» стратегиясы бойынша ондағы оқиғаның баяндалуын көрініс арқылы көрсетіп береді.
Әр топ топтық тапсырма орындайды.
Топтық тапсырма:
1-топ: Шығарма кейіпкерлерін атап, оларға мінездеме беріп
өт.Олай ойлауыңа не себеп болды?
2-топ: Шығарма дағы баяндалған оқиға шынайы өмірде
кездесе ме?Мысал келтіру арқылы өз ойыңды дәлелде.
3-топ: Шығармадағы қасиеттер жайында Абай атамыз
қай өлеңінде атап кеткен? Өлеңін жатқа айта аласың ба?
Оқушылардың ойы тыңдалып, өзге топтар бірін бірі толықтырады.
Галереяны шарлау
Әр оқушы өзіне ұнаған ағаштың суретін салып, оны сурет галереясына іледі. Оқушылар галереяны аралап өзіне ұнаған суреттер арқылы өз пікірлерін білдіреді.
Шығарманың мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелдер айту.Оның шығармаға қатыстылығын айту.
Топтарға тапсырма:
І топ: Қайың мен қараағашты салыстырады.
ІІ топ: Сексеуіл мен тобылғыны салыстырады.
ІІІ топ: Олардың ортақ қасиеттерін айтулары тиіс.
Ой қорыту
“Автор орындығы” арқылы оқиғаны аяқтау. Сен егер автордың орнында болсаң ертегіні қалай аяқтар едің?
Рефлексия
Ертегі саған қандай ой тастады?
Бүгінгі сабақ арқылы неге көзің жетті?
Сен өзің үшін қандай қорытынды жасадың?
“Ормандағы оқиға”ертегісі. “Орман-табиғат байлығы”
тақырыбында шығарма жазып келу.
Топ бағалаушыларының бағаларын талқылау
Автор: dauke | 4-04-2015, 20:27
Қарау саны: 3643
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :