» » » Қазақстанның ғарыш жайы


Қазақстанның ғарыш жайы

"№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей" КММ
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, Пржевальский көшесі 16 "А"
Кудайбергенова Жанар Калиевна
Сабақ: 2– сабақ Сабақ өтілетін уақыт
013.05.2014жыл Барлық оқушылар: 22
Қатысқаны: 22
Пәні: дүниетану
4 сынып
Сілтеме Күнтізбелік жоспар.
Орта мерзімді жоспарлау. Оқулық Алматы «Атамұра» 2011жыл
Сабақтың тақырыбы Қазақстанның ғарыш жайы
Жалпы мақсаттар Қазақстанның ғарышжайы туралы түсінік беру арқылы мәтінің мазмұнын сыни тұрғыда талдай білуге үйрету.
Түйінді идеялар Тақырыптағы негізгі ойды аша отырып, оқушылардың түсініп оқуына мүмкіндік беру.
Оқыту нәтижелері Оқушылар Қазақстанның ғарышжайы туралы білімдерін оқулықтан тыс мәліметтермен кеңейтеді, алдыңғы сабақтарда ғарыш жайлы алған білімдерін қолданады. Мәтін тақырыбын ашуға бағытталған шығармашылық тапсырмаларды жекелей, жұпта, топта орындауға қатысады.Қазіргі Қазақстан ғарышжайының тыныс- тіршілігімен танысуға тікелей қатысады.
Көрнекіліктер Ғарыш денелері жайлы жазылған қима қағаздар, қосымша суреттер.
Дерексөздер Интернет материалдары. оқулық, мультимедиялық проектор, дүниетануды оқыту әдістемесі.
Сабақ барысы Уақы-ты Әдіс - тәсілдер Мұғалімнің
іс – әрекеті Оқушының
іс – әрекеті
І. Қызығушылықты ояту
1) Ұйымдастыру кезеңі.
а)Сабаққа даярлықтарын білу

ә) топқа бөліну

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІ.Мағынаны тану

Сергіту сәті

ІІІ.Ой-толғаныс

Рефлексия 

Үйге тапсырма 
5мин

3-4 мин

10 мин
2 мин

15- 20 мин

2 мин

2 мин 

Жұптық жұмыс, фармативтік бағалау.

Миға шабуыл

Диалогтік оқыту. (мұғалім – оқушы)

Жеклей, топтық жұмыс.

Көшбасшылық, фармативтік бағалау


-Сабақты бастауға дайынбыз ба?

- Қима қағаздары таратылады. 

-Топ атаулары туралы не айтасыңдар?

-Үйге қандай тапсырма берілді?

- Тест жауаптарын бір- біріңмен ауысу арқылы тексеріңдер.

- Ғарыш туралы не білеміз? 
- Ғарышты нелермен, кімдермен байланыстырар едіңдер?

Балалар, ғарыш туралы білімдеріңді тереңдете түсу үшін Қазақстанның ғарышжайы мәтініндегі деректермен танысуларыңды ұсынамын. Топ санына қарай мәтінді 4 мағыналық бөліктерге бөліп қарастырайық. 
Мағыналық бөліктерге сәйкес жазылған тапсырмалар таратылады.Топ болып талдайтын жұмыс түрлері түсіндіріледі. Қосымша деректер таратылады.

-Топ басшылары, топ мүшелерін бағалаңдар. 
- Балалар, сабағымыз аяқталуға жақын қалды. Сендерді ғарыштағы жұлдыздар сияқты Жердегі жұлдыздарға теңеймін. Бүгінгі сабақтан қаншалықты білім алып шыққандарыңды білгім келеді. Ол үшін алдарыңдағы жұлдыздарды түсіну, қатысу деңгейіне байланысты аспан кеңістігіне орналастыруларың керек. 

Жер беті мен ғарышта жүргізілген зерттеулердің қандай айырмашылығы бар? сұрағына пайымдау мәтінін құрап келу. 
Оқушылар сабаққа даяр екендіктерін білдіреді.

Оқушылар өздері таңдаған қима қағаздағы жасырылған ғарыш денесін анықтап, топтарға бөлінеді.

Оқушылар таратылған тест сұрақтарына жауап береді. 
Оқушылар бірін- бірі бағалайды
Оқушылар ғарыш туралы білімдерімен бөліседі, бір- бірін толықтырады. 

Оқушылар берілген тапсырмаға сәйкес мәтін бөліктерін оқи отырып іздейді. Топта талдайды, кестені толтырады.

1- топ: Қазақстан ғарышжайы және Ю. Гагарин;
2- топ:Қазақстан ғарышжайы және Т. Әубәкіров;

3- топ: Қазақстан ғарышжайы және Т. Мұсабаев

4- топ: Байқоңыр сөзіне мәтіннен, таратпа материалдан ассоциация жасау.

Әр топ кестелерді толтырып, өзге топ алдында қорғайды.

Топ басшылары алдын- ала әзірленген бағалау парағына сәйкес бағалайды. 
Оқушылар сабақты түсіну, қатысу деңгейіне байланысты ғарыш кеңістігіне жұлдыздарды орналастырады. 

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Автор: Жансая | 29-04-2015, 23:22
Қарау саны: 2161
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :