» » » Есептік және реттік сан есім


Есептік және реттік сан есім

"№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей" КММ
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, Пржевальский көшесі 16 "А"
Кудайбергенова Жанар Калиевна
Сабақ 2 сабақ Сабақ өтілетін уақыт 30.04.2013жыл Барлық оқушы: 20
Қатысқаны: 20
Пәні Қазақ тілі
3 сынып
Сілтеме Күнтізбелік жоспар. Орта мерзімді жоспарлау. Оқулық Алматы «Атамұра» 2010 жыл
Сабақтың тақырыбы Есептік және реттік сан есім
Жалпы мақсаттар Есептік және реттік сан есім туралы берілген түсінікті кеңейту.
Түйінді идеалар Есептік және реттік сан есімге арналған арнайы тапсырмаларды сын тұрғысынан ойлау стратегиялары арқылы жүргізе отырып, оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға үйрету, өзін – өзі реттеуге бағыттау.
Оқыту нәтижелері Сан есімдерді мағыналық түрлеріне қарай ажырата алады, салыстыра алады. Реттік сан есімдерге көптік жалғауларын, есептік сан есімдерін, ІІІ жақтың тәуелдік жалғауларын қосып айта алады, сұрақтарындағы өзгерістерді байқай біледі.
Көрнекіліктер Сабақ презентациясы.
Дерексөздер Интерактивті тақта, постерлер, карточкалар, бағалауға арналған фигуралар, қажетті оқу құралдары
Сабақ барысы Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің
іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Қызығушылықты ояту
1) Ұйымдастыру кезеңі
а) Сабаққа даярлықтарын білу

ә) Психологиялық жағымды ахуал орнату.

б) топқа бөлу






















2)Үй тапсырмасын тексеру.(сан есім бойынша ережелерді қайталау)


































ІІ. Мағынаны ажырату.



































ІІІ. Ой-толғаныс.

































Сергіту сәті
































Рефлксия

















Үйге тапсырма беру: Ребусты шешіп, эссе жазып келу. 8 мин


































7 мин




































10 мин




































15 мин

































2 мин
































2 мин

















1 мин


































Топтық жұмыс, талдау, постер жасау.
Диалог (оқушы-оқушы)






































Диалог (мұғалім- оқушы)

























Жекелей жұмыс









Жекелей жұмыс



Өзіндік бағалау.
















Жұптық жұмыс


Сабаққа даярлықтарын тексеру.
Шаттық шеңберінде
Мұғалім өзі бастап тілек айтады.
Үстелдегі қима қағаздарды таңдап алу арқылы топқа бөлінеміз.
Қима қағаздардағы ребустардың жауабын табу арқылы топтарға бөлінеміз.
І топ: 5+ік
ІІ топ: к+3+ік
ІІІтоп:6+бақан
ІVтоп:9+құмалақ
Vтоп-7+ген
Топ ережесін еске түсірейік



-Топ басшыларын сайлап алайық.




Топ басшыларының ортаға шығуларын сұраймын.
Бес ұяшықтың бірін таңдаңдар.
Мұғалімнің тапсырмаларды хабарлауы:
1-ұяшық тапсырмасы:
Сан есім
2-ұяшықтың тапсырмасы:
Есептік сан есім
3-ұяшықтың тапсырмасы:
Реттік сан есім.
4-ұяшықтың тапсырмасы:
Реттік сан есімге көптік жалғауын жалғау.
5-ұяшықтың тапсырмасы:
Есептік сан есімге ІІІ жақтың тәуелдік жалғауларын жалғау.


Постерлерді қорғауға мүмкіндік беремін.
Бүгінгі сабағымызда есептік және реттік сан есімдер туралы білімімізді кеңейтеміз, бекітеміз.
Бүгінгі сабағымызға қандай мақсаттар қоямыз, бірге айқындайық.
Бүгінгі күнді дәптерімізге сауатты әрі әдемі жазып алайық.
Көркем жазу минуты
«Білгенім-бір тоғыз,
Білмегенім-тоқсан тоғыз»
-Мақалдың мағынасын қалай түсіндіңдер?




22-жаттығуды шығармашылық диктант түрінде орындаймыз.
Шығармашылық диктанттың тапсырмасымен танысыңдар.
-Тапсырманы орындауға кірісіңдер.
Тапсырманың дұрыс орындалғанына көздеріңді жеткізіңдер.
Жұмыстарыңды өздерің бағалаңдар.








-Дамира, өзіңе қандай баға қойдың?
-Неліктен?



23-жаттығудың тапсырмасын жұпта өзара ақылдасып, тапсырманы бөліп алып орындаңдар.
Тақтаға 1 жұпты шақырып тақтада орындатамын.
25-тапсырма бойынша шығарма жазамыз, шығармаға ат қойыңдар.
Кім өз шығармасын оқып бергісі келеді? Автор орындығына шақырамын.



27-жаттығудағы анаграмманы оқып, топта талдаңдар. Оқтау сөзіне 5 жол өлең құраңдар.
І топқа:
«Бүгінгі сабақтан ұнағаны...»
ІІ топқа:
«Бүгінгі сабақтан үйренгенім..»
ІІІ топқа:
«Бүгінгі сабақта қайталадық...»
ІV топқа «Бүгінгі сабақта өзіме қойған бағам...»
V топқа:
«Бүгінгі сабақ ... өтті»


Оқушылар сабаққа даярлықтары туралы айтады.


Оқушылар сағат тілімен бір-біріне тілектер айтады.
Оқушылар түрлі түсті қима қағаздарды алады.



Оқушылар ребусты шешіп, өз орындарына жайғасады.






Оқушылар өздері құраған топ ережелерін еске түсіреді, айтады.

Оқушылар топта өзара ақылдасып, топ басшыларын сайлайды.



Топ басшылары ұяшықтардың бірін таңдайды.











Топ басшылары топ мүшелерімен ережелерді еске түсіреді, талдайды.















Топ басшылары қорғады, көшбасшылық танытты.








Сан есім туралы білгенімізді еске түсіреміз, ережелерді қайталаймыз. Жаттығулар орындаймыз.





Оқушылар үлгі ретінде берілген мақалды қолданып үзбей көшіріп алады.


Тоғыз саны білетініміздің аздығын көрсетсе, тоқсан тоғыз-білмегеніміздің көп екендігін меңзейді.










Оқушылар слайд арқылы шығармашылық диктанттың тапсырмасымен танысып шығады.



Оқушылар диктантты жазады.
Оқушылар «Өзіңді тексер» слайдына сүйене отырып жұмыстарын тексереді.
Оқушылар О,  , ∆ фигуралары арқылы бағалайды.
-Төрт


-2қате жібердім. Қатесін айтады оқушылар

Оқушылар тапсырманы бөліп орындайды, бірі есептік, бірі реттік сан есімдерді теріп жазады.


2 оқушы бөліп алған тапсырмаларын тақтаға жазады.

Слайдты шығып тұрған сурет бойынша шығарма жазады.




Балалардың бірі «Автор орындығында» шығармасын оқып береді.

Оқушылар анаграмманы шешіп, оқтау сөзіне бес жол өлең құрайды.



Оқушылар қорытынды жасай отырып, сөйлемдерді жалғастырады.




Сабақ: 2 сабақ
Ана тілі
3 сынып Сабақ өтілетін уақыт 04.05.2013 жыл Барлық оқушы:20
Қатысқаны: 20
Сілтеме Күнтізбелік жоспар. Орта мерзімді жоспарлау. Оқулық «Ана тілі», Алматы «Атамұра» 2010жыл
Сабақтың тақырыбы «Алтын балта» ертегісі
Жалпы мақсаттар Ертегіні талдауды үйрету, оқығанын түсінуді, ертегінің идеясын өз ойымен ұштастыра білуге үйрету. Ертегінің мазмұнын өздігінен тануға бағыттау.
Түйінді идеялар Ертегінің идеясымен таныстыру. Сұрақтарға нақты жауап беру дағдысын жетілдіру. Ертегі мазмұнын өздігімен түсінуге бағыттау.
Оқыту нәтижелері Ертегіні түсініп оқуға үйренеді. Ертегі кейіпкерлерін тірек сөздер арқылы сипаттай алады. Негізгі ой мен оқиғаларды салыстыра біледі.
Көрнекіліктер Топты бөлуге арналған мультфильмдер суреттері, қосымша материалдар.
Дерексөздер А-3 қағаздары, маркерлер, стикерлер, Алдар көсе мультфильмі. Оқулық «Ана тілі», презентация.
Сабақ барысы Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің
іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті
І. Қызығушылықты ояту
а) Ұйымдастыру кезеңі

ә) Психологиялық жағымды ахуал орнату.




б) топқа бөліну










в)Үй тапсырмасын тексеру
















Сергіту сәті.


Мағынаны тану.

















ІІІ. Ой-толғаныс.




































Қорытынды








Бағалау.




Үйге тапсырма беру

Рефлексия 5мин























7мин

















2 мин


10 мин

















15 мин




































2 мин








2мин




1мин


1 мин
























Топтық жұмыс













Болжау стратегиясы









































Венн диаграммасын толтыру.














Блум таксономиясы бойынша сұрақтар қою













Кері байланыс


-Сабаққа қажетті құралдарымызды сайлап алдық па?
-Шеңберде тұрып, бір – бірімізге сағат тілі бойымен «үнсіз сыйлықтар» сыйлайық

Әлемге танымал, әлем балаларының сүйіспеншілігіне бөленген мультфильмдер көп-ақ. Сол мультфильмдер бойынша топқа бөлінейік.
-Үйге қандай тапсырма берілді?
-Жазған хаттарыңды топтарыңда оқып беріп, топтағы «Ең үздік хаттарды» стикерлер жапсыру арқылы, анықтаңдар.
«Ең үздік» хаттарды оқимыз.
-Енді, балалар «Егер менің алтын балтам болса..» шағын әңгіме жазайық.

-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын жасырын сөзді табу арқылы білетін боламыз.
«Алтын балта» ертегісін оқып, топ ішінде мазмұндаймыз. Мазмұндау шарты: тізбектей мазмұндау. Сондықтан бір – біріңді мұқият тыңдап отырыңдар.

-Алдар көсе мультфильмін көреміз. Мультфильмнен соң екі ертегінің кейіпкерлеріне байланысты топтық жұмыстар жасаймыз.

1-топқа Кедей мен Алдардың ұқсастықтары мен айырмашылық-тарын көрсетіңдер.
2-топқа:
Бай мен ұрының ұқсастықтары мен айырмашылық-тарын көрсетіңдер.
3-топқа:
Оқулықты, тірек сөздерді пайдаланып кедейді сипаттаңдар.
4-топқа:
Оқулықты, тірек сөздерді пайдаланып байды сипаттаңдар.

-Ертегі не жайлы болды?
-Бұл ертегінің ең қызықты жері қайсы?
-Ертегіден көңіліңе не түйдің?

Топ басшылары, топтарды бағалаңдар?

-Ертегіні оқып, ертегі желісімен сурет салу.

-Бүгінгі сабақтан өздеріңе ұнаған екі тұсын жазып, ертеңгі сабаққа ұсыныс білдіріңдер.


Оқушылар сабаққа дайын екендігін білдіреді.
Оқушылар «үнсіз сыйлық» жасайды.





Оқушылар мультфильмдер суреттерін таңдап алу арқылы топтарға бөлінеді.






-Ханға, қойшыға хат жазып келу.

Топтарда жазылған хаттардың арасынан «Үздік хаттарды» анықтайды, хаттарды бағалайды.






Балалар А-4 қағазға шағын әңгіме жазады, оқиды.




№1 слайдпен жұмыс, «Алтын балта» екендігін анықтайды.


Ертегіні оқиды, топ ішінде тізбектей мазмұндайды.






Мультфильм көреді.








Оқушылар тапсырманы орындау үшін топта кеңеседі, ақылдасады, тапсырманы аяқтайды, қорғайды.



















Оқушылар сұрақтарға жауап береді.






Топ басшылары топтарды бағалайды.

Үй тапсырмасын жазып алады.


Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып іледі.
Автор: Жансая | 29-04-2015, 23:23
Қарау саны: 2916
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :