Шал мен балалар

Абенова Ш «Әдебиеттік оқу» 2 сынып
14.01.2015 №35 И Тоқтыбаев атындағы мектеп-лицейі

Сабақтың аты Шал мен балалар
Сілтеме 2 сынып Әдебиеттік оқу ,жоспар,
Жалпы мақсаты


Міндеттері С. Көбеев туралы кеңірек мағлұмат беру.Мәтін мазмұнын түсіндіру. Ата-анаға, үлкенге құрмет жайлы өз ойларын ашық айтуға үйрету.
Топта ынтымақтаса жұмыс жасауға қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже С. Көбеев туралы кеңірек мағлұмат алады.Мәтін мазмұнын түсінеді. Ата-анаға, үлкенге құрмет жайлы өз ойларын ашық айтуға үйренеді.
Топта ынтымақтаса жұмыс жасауға қалыптасады.
Негізгі идеялар Әркімді бір келемеждеп, мұқатпа.
Қажетті құрал - жабдықтар Оқу құралдары, жұмыс парақтары
Тапсырмалар Топтық жұмыс , жұптық жұмыс
Топтастыру, мақал-мәтелдер
Жүргізілетін жұмысым
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті

5 минут

5 мин

5мин

5мин

2мин

10мин

3мин

5мин

5мин І. Ұйымдастыру кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

Тұсаукесер .
Сөзжұмбақ шешу

-Балалар, С. Көбеев жайлы не білеміз?
Мұғалім өзі толықтырады.

Қызығушылығын ояту.
Сұрақ-жауап:
-«Ата ақылы» өлеңін кім жазды?
-Ал «Атасы мен немересі» әңгімесін жазған кім?
-Сол әңгімедегі қарттың келіні балаға кім болады?
-Күші азайды тіркесін басқаша қалай айтуға боады?
-Ата, қарт сөзіне мәндес сөзді тап

Жаңа сабақ
-Ендеше, бүгін осы Спандияр аталарыңның тағы бір әңгімесін оқығалы отырмыз.

Оқулықпен жұмыс
Оқулықта берілген «Шал мен балалар» әңгімесін түсініп оқу.
Топта бір-біріне әңгімелеу
Әр топтан бір оқушыға әңгімелету.
Мәтінді тізбектей мәнерлеп оқыту.
Жұптық жұмыс:
-Балалардың іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір
Оқушылардың жауаптарын бағалау.

Топтық жұмыс
«Әркімді бір келемеждеп, мұқатпа» тыйым сөзіне
әр топ өз постерін қорғайды.
Топтар өзара бір-бірін «Басбармақ» арқылы бағалайды.

Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс:
Тыйым сөзді дәптеріне жаздыру

Кейінгі оқу: Әңгімені түсініп оқу, әңгімелеу.
Кейінгі тапсырма: Мәтін мазмұнын ашатын нақыл, тыйым сөздер жазу
Қорытынды: Біз не білдік?
- Мәтіннен көкейіңе не түйдің?
Кері байланыс:
«Бағдаршам» арқылы сабақты бағалау.

Оқушылархормен өлең айтып, сабаққа назарын аударады.

Өлеңді мәнерлеп оқып, жатқа айтады. Мәнін ашады

Бұрыннан білетін білімдерімен бөлісіп, оны жаңа ақпаратпен толықтырады.

С. Көбеевпен танысады.

Жазушы жайлы кең мағлұмат алады

Мәтінді өз бетінше түсініп оқып, бір-біріне мазмұнын әңгімелейді.

Өз пікірін еркін , ашық білдіреді

Топта бірлесіп жұмыс жасауға, бір-бірінің пікірін бағалауға үйренеді.

Тыйым сөздерді дәптеріне жазады.

Мазмұны ұқсас мақал, нақыл сөздер іздейді.

Өзін, өзгені шынайы бағалауға үйренеді.
Автор: Шолпан | 30-04-2015, 00:42
Қарау саны: 4135
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :