«Қыс» Міржақып Дулатов

Пәні:

Әдебиеттік оқу 2 сынып

 

Сабақ тақырыбы:

«Қыс» Міржақып Дулатов

Жалпы мақсаты:

Оқушыларға қыс мезгілі туралы түсінік бере отырып, мәтін мазмұнын ашу, кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере отырып, өз көзқарасын білдіре білуге үйрету.

Тәрбиелік: Табиғатты қорғап, оған қамқор бола білуге, достыққа адал болуға, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қиялын, ой-өрісін арттыру, сөздік қорын молайту.

 

Дерек көзі

Оқулық , тәжірибе жұмысының ережелері

 

Күтілетін нәтиже

· Қажеттілік туралы толық мағлумат алды.

· Топпен жұмыс істеу тәртібін түсінді

 

Кезеңдері:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар мен әдістері

Кіріспе бөлімі:

Қызығушылығын арттыру

 

1).Оқушыларды түгендеу. Назарларын сабаққа аудару.

2) Өткенді қайталау

 

1. Балалар, біз өткенде қандай тараумен таныстық?

 

 

 

2. Ол тарау не туралы айтылған?

 

 

Оқушылар «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

 

 

-Неткен сұлу , неткен көркем , осы менің туған өлкем.

 

 

-Бұл тарауда отан, туған жер туралы айтылған.

 

«Қарлы кесек» әдісі

Тұсау кесер:

Жұмбақтар

1. Қыста ғана болады,

Ұстасаң қолың тоңады.

2. Есіктен кіреді еңкейіп,

Төрге шығады қампайып.

3. Отқа жанбас , суға батпас

 

1. МҰ-ҰЗ ҚА-АР

Дауысты дыбыстарды созыңқырап, сөздерді дұрыс оқыңдар.

 

Әр топ ҚАР, МҰЗ, АЯЗ сөздеріне ассосация жасайды.

 

 

 

 

 

 

-Қар, мұз, аяз сөздерін естігенде көз алдарыңа не елестейді ? Бұның барлығы қай мезгілде болады?

 

Ендеше бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ деп ойлайсыңдар?

 

Бүгінгі біз Міржақып Дулатовтың «Қыс» әңгімесімен танысамыз.

Сабағымыздың мақсатын айқындап алсақ ?

- Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгеріс болатынын, қыс мезгіліндегі адамдар мен жануарлардың тіршіліктерімен танысамыз.

 

Мұғалімнің түсіндірмесі:

Міржақып Дулатов (1885-1935) Қостанай өңірінде туған Ақын, жазушы «Оян, қазақ» кітабын жазған

Сергіту сәті.

Оқушылар жұмбақтың шешімін табады. Жұмбақтар шешімі бойынша мозайка құрастырады, сол арқылы топқа бөлінеді.

І топ – ҚАР

ІІ топ – МҰЗ

ІІІ топ – АЯЗ

ҚАР

АЯЗ

МҰЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Қыс мезгілінде.

 

 

Қыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар мұғаліммен бірге сергіту сәтін жасайды.

 

АКТ

 

 

 

 

Ассосация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

Диалог

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

Негізгі бөлім:

Сөздікпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

«Қыс» мәтінімен жұмыс

* іштей оқу;

* әр топтан бір оқушы шығып түсінгенін айту Сөздік жұмысы

Бапсыз – жайсыз

Бек қиын – өте қиын

Жалтаң аяз – үскірік , суық аяз

Қарыған – үсіткен

 

Дәптер, оқулық

 

Диалог

 

 

 

 

 

 

Қорытынды:

І топ – Қысқы ойын түрлері

ІІ топ – Қысқы киім түрлері

ІІІ топ – Қысқы еңбек түрлерін

 

 

 

Берілген ұйқас сөздер бойынша өлең құрастыру.

 

 

 

 

 

Постер құру. Берілген суреттер арқылы әр топ тапсырмалар орындайды.

 

 

 

 

… балалар,

… тебейік.

… жауып тұр,

… көрейік.

 

Постер құру

 

Талантты және дарынды балаларды анықтау

 

 

СТО әдісі

 

Бағалау.

Әр топ жиналған қар арқылы аққала құрастыру.

 

Менің көңіл – күйім.

 

Үйге тапсырма.

М. Дулатовтың «Қыс» мәтінін мазмұндау.

жақсы

өте

жақсы

орташа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Топтық бағалау

Ақтөбе қаласы

№58 жалпы білім беретін орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі

Жумагалиева Айгул Темиргалиевна

 

 

 

Ілмек сөздер: қыс, М дулатов, дулатов
Автор: dauke | 5-02-2016, 21:54
Қарау саны: 916
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :