Сабақ жоспары » Қазақша білім сайты
Жарнама



Сабақ жоспары

Пәні: Математика Мерзімі: 15.02.2016жыл. Мұғалімнің аты- жөні: Керимкулова Рысгуль Ахметовна.
Мектебі: Алтынсарин атындағы орта мектеп
Сыныбы 4 «ә» Қатысқандар саны: 24 Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақ негізделген оқу мақсаты мен міндеттері: Үш таңбалы сандарға көбейту дағдысын тиянақтау, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай отырып өздігінен жұмыс істеуге баулу, білуге баулу.
Оқу мен оқытудың нәтижелері:
Барлық оқушы: оқушылар үш таңбалы сандарды көбейтуге берілген есепті өздігінен талдап шығара білу тәсілдерінің алгоритмін біледі.
Көп оқушы: үш таңбалы сандарды көбейтуге берілген есепті өздігінен талдап шығара білу тәсілдерінің алгоритмін қолдануды үйренеді; есепті өздігінен талдап шығаруды меңгереді, есепте қолдана біледі.
Кейбір оқушы: үш таңбалы сандарды көбейтуге берілген есепті өздігінен талдап шығара білу тәсілдерінің алгоритмін қолдануды үйренеді; есепті өздігінен талдап есептерді шығаруды, есептеу тәсілдерін толық меңгеріп, достарына көмек бере алады.
Алдыңғы оқу
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру 2217 ∙ 205 түріндегі үштаңбалы сандарға жазбаша көбейту тәсілдері.
№6 56 – бет.
Жазба жұмыстарын оқып талдап тексереді.
Ресурстар 4-сынып математика оқулығы. Қосымша дидактикалық материалдар, кеспе, қағаздар. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық ІІ деңгей т.б.
Қолданылатын әдісі-тәсілдер: СТО стратегиясы: «Миға шабуыл», «Интерактивті ойлау», ұжымдық бірлескен топтық жұмыс, «Көзбен көрінетін айғақтар» стратегиясы, «Ыстық орындық», АКТ.
Көрнекіліктері: Интербелсенді тақта, слайд, маркер, постер, плакат, стикер, кеспе қағаздар, ақша кестелер, геометриялық фигуралар т.б.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар:
Басталуы
І. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин.)
Психологиялық дайындық
ІІІ. Топқа бөлу 1 мин Оқушыларды түстерге байланысты топқа бөлінеді.
Оқушыға 15 сұрақ беріледі. Сұраққа мүлтіксіз жауап берілу тиіс.
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз. Бүгін «Білгенімізді қайталаймыз!» деген мақсатпен жұмыс істейміз.
Ортасы
ҮІ. (2 мин)
Ү. Постер қорғау.7 мин
ҮІ.Оқулықпен жұмыс 5мин
ҮІІ.Сергіту.
ҮІІІ.Оқулықпен жұмыс 5мин
Қызығушылығын ояту.
ІІІ. Мағынаны тану.
Оқулықпен жұмыс:
№1.Баған түрінде жазып, есепте.
2413 • 210 = 506730 2521 • 430 = 831930
2413 ∙ 201 = 485013 2521 • 303 = 763863
8321 ∙ 120 = 998520 8321 ∙ 102 = 848742
№2. Өрнектердің мәнін тап.
43070 + 7140 : 51 ∙ 506 = 113910
78050 + 94500 : 630 ∙ 608 = 169250
(7368 : 24 + 145) ∙ 27 = 12204
(3090 : 15 + 219) ∙ 37 = 15725
№3.Есептерді шығар.
а) 34000 : 8 = 4250
5100 : 4250 = 12 қап
Жауабы: 12 қап барлығы.
ә) 66880 - (248 ∙ 160) = 27200
27200 : 85 = 320
Жауабы: 1 кг кәмпит 320 теңге тұрады.
№4. Есептерді теңдеу құру арқылы шығару.
1 + х = 2 + 3 500г ∙ 3 + х = 3кг
1 + х = 5 1500 + х = 3000
х = 5 – 1 х = 3000 - 1500
х = 4 х = 1500
1 + 4 = 2 + 3 500 ∙ 3 + 1500 = 3000
5 = 5 3кг = 3кг
№6. Қай теңдеулерді амалдарды орындамай-ақ х-тің мәнін табуға болады?
(х – 5428) + 5428 = 30523
(17256 - 12136) + х = 17256
(х + 200) – 470 = 200
6582 - (х - 6582) = 6582
№7. Әр параллелепипедтің көлемін есепте.
V = 5 ∙ 2 ∙ 12 = 120см³
V = 2 ∙ 2 ∙ 2 = 8см³
V = 5 ∙ 3 ∙ 2 = 30см³
V = 16 ∙ 7 ∙ 3 = 336см³
№8.
Ол 12 рет сағат тілі көрсетсе, сонша рет соғады.
Яғни, 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 + 11 + 12 + 11 = 89
ІХ. Аяқталуы 2мин
Бекіту 2мин
Х. Бағалау.
ХІ. Кері байланыс «Рауд Робин» тәсілі арқылы сабақты қорытындылайық.Ол үшін топтағы оқушылар бірінен-соң бірі тұрып бүгінгі сабақта түсінгендерін бір ауыз сөзбен жеткізеді, бірақ бірін-бірі қайталамауы керек.
Бағалау. Критериалды бағалау әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушы өзін-өзі, топбасшысы, сондай-ақ эксперттердің берген ұпайлары, қорытындысыда мұғалім өз ұпайларын қойып бағасын шығарады.
Кері байланыс.
«Бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушылар сабақ бойынша алған әсерлерін бес саусақтың параметрлеріне сәйкес пікір түрінде жазады.
Есептерді шығару жолдарын талдау.
Балалар, бүгін біз не үйрендік?
Үйге тапсырма: №5 57-бет.
Қосымша ақпарат
Саралау (дифференциация) – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар
не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1:
1:
2:
Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?
1:
2
Автор: Рысгуль | 25-02-2016, 15:34
Қарау саны: 480
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :