Watching TV

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән аты: Ағылшын тілі
Сыныбы: 9 «А»
Р.Абдраманова
Сабақтың тақырыбы Watching TV 17.10.2014
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты -Теледидар мен видеоның артықшылықтары мен кемшіліктері жайлы ойларын жеткізу. Жаңа сөздерді меңгерту
-Past Perfect Passive меңгерту.
-Сыныптастарымен бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже -Теледидар мен видеоның артықшылықтары мен кемшіліктері жайлы ойын жеткізе алады. Жаңа сөздерді меңгереді
- Past Perfect Passive меңгереді.
- Сыныптастарымен бірлесіп жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар Қазіргі ғылым мен технология дамыған заманда теледидардың алатын орны ерекше. Осы заманғы теледидар мен бірнеше жылдар бұрынғы теледидар және ондағы бағдарламаларды салыстыруға келмейді. Видео бір кездері халық арасында кеңінен тараған болса, қазіргі кезде де оның қажеттілігі еш кеміген жоқ. Дегенмен екеуінің күшті, әлсіз, қауіпті жақтары және мүмкіндіктері баршылық. Атап айтатын болсақ теледидардар әлем жаңалықтарын жылдам таратады, сапалы кинофильмдерді, көптеген танымдық және сауықтыру бағдарламаларын көрсетеді. Сонымен қатар оның қауіпті тұстарына балаларды зұлымдыққа, қатыгездікке тәрбиелейтін фильмдердің көрсетілетінін атап кетпеуге болмас. Теледидарлардың жаңа үлгілері шығуда. Олар көпфункциялы: үй кинотеатры, 3Д форматында т.б.
Тапсырмалар Топтық жұмыс: "SWOT” талдау 
Топтық жұмыс: Past Perfect Passive формасына тұжырымдамалық карта жасау
Жеке жұмыс: Кеңейтілген тапсырма
Сабақ бойынша мүғалімнің жазбалары: мұғалім және оқушы немен айналысады

I.Ұйымдастыру кезеңі ( 3 минут)
1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
Қане балалар, көңіл-күйімізді смайликтер арқылы көрсетіп айтып өтсек
T- I’m fine and you?
P1 – I’m very well!
P2 –I’m OK!
P3 – I’m so-so.
2. Сыныпты топқа бөлу ( фильм және телебағдарламалардың түрлері арқылы сынып екі топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Үй тапсырмасын тексеру «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы жүреді
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды келесі оқушы оған жауап айтаады. Жіпті қайтадан жинағанда әр оқушы өзінің сүйікті бағдарламасын атап оны неліктен ұнататынын айтады.
- Do you like watching TV?
- How much time do you watch TV?




- Whom do you like to watch TV with?
- How many channels are there does your TV have?
- What is your favorite programme? 
Ex: I like to watch educational programmes because I learn many things and they are very useful.

III. Топтық жұмыс. SWOT талдау ( 7,3,1 минут)
Топтар екі тақырыпты: видео, теледидардың мықты, әлсіз, қауіпті жақтары мен артықшылылықтары жайлы кестеге жазады
Strong points Weak points Opportunities Threats







Топтар таңдап алған тақырыптарын қорғаулары керек. Топта 5 ролді өзара бөліседі: көшбасшы, хатшы, баяндамашы, уақыт сақшысы, ішкі және сыртқы бақылаушы. Әр оқушы өз міндетін атқарады, топта бірлескен, ынтымақтасқан жұмыс жүргізіледі. Бақылау парағы беріледі, оны бақылаушы толтырады. Жұмысты баяндамашы қорғайды. 
Топтардың жұмысы тыңдалып болған соң формативті бағалау жүреді ( екі жұлдыз, бір ұсыныс )
( 3 минут)
Бақылаушының бағалау парағы

№ Бағалау өлшемдері Көшбасшы Хатшы Баяндамашы Уақыт
сақшысы
1 Тақырыптың ашылуына үлес қосу
2 Міндетін атқару
3 Топтық жұмысқа атсалысуы


ІV . Топтық жұмыс «Тұжырымдамалық карта» дайындау ( 10 минут )
Топтар грамматикалық құрылыммен танысады және оны «тұжырымдамалық карта» арқылы түсіндіреді. Грамматикалық тақырып Past Perfect Passive. 
Ортаға баяндамашы шығып қорғайды. Топтырды өзара формативті бағалау (бағдаршам арқылы)

V. Сергіту сәті ( 2 минут)

VI. Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма ( 10 минут)
1.Write if the sentence is Active or Passive
a) My father has cleaned his car after the work. ________________
b) Bread is baked here every day.________________
c) This film had been watched by them several times. ______________
d) The article had been written in two days.________________
e) I hadn’t bought any food, the fridge was full. _________________ 
f) English had been taught four times a week. _________________





g) My mother had found her wallet. ___________________

2.Rewrite the sentences using the Passive.
a) I found out in the bus that someone had stolen my wallet.
My wallet ________________________________________
b) My sister hadn’t cleaned my room, so I had to clean it myself.
The room ___________________________________________
c) My Dad had told me to keep the diary, so I bought a new notebook.
I had been _______________________________________________
d) I couldn’t get into the house as I had lost my key.
The key _________________________________________________
\
3. Write a n essay "My favorite TV programme” 

VIII. Кері байланыс. ( 2 минут)

Рефлексия
Маған ұнады Қиын болды
?


Кейінгі тапсырма
Find some news in the newspaper. Write 5 sentences about things that had happened. Use Past Perfect Passive.

Кейінгі оқу
Read what Sue, a teenager , says about music.


Ілмек сөздер: Watching TV
Автор: Раушан Султанбаевна | 27-04-2015, 20:15
Қарау саны: 811
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :