Art

ArtKaсенова Кулемхан Ерасимовна Алматы облысы Панфилов ауданы Кішішыған орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

 Taқырыбы:.Art

Mақсаты Оқушының сөздік қорларын байыту және ағылшын мәдениетімен сөйлеуге дағдыландыру. Art тақырыбын түсіндіре отырып, өнер туралы ақпарaт беру, жаңа сөздермен таныстыру. Оқушыларды ауызша сөйлеуін дамыту, оқуға, сөйлеуге, сұрақтарға жауап беруге үйрету
Күтілетін нәтиже Art тақырыбын оқи отырып,өз ойын, пікірін жеткізе білу
Негізгі идеялар Оқушылардың өз ойын және өз көзқарасын ағылшын тілінде еркін жеткізуге үйрету. Past Perfect шағын қолдана отырып,оқушылардың дұрыс сөйлем құрауға және дұрыс жауап беруге дағдыландыру. Оқушылардың ‘Art’ тақырыбы бойынша білімін тереңдету және , предлогардың және аяқталған өткен шақтың қолданылуы
І.Organization moment
Talk with a pupil on duty
The class is divided into 3 groups
The first group is cinema
The second group is museum
The third group is gallery
Оқушыларды алдымен үй тапсырмасын сұрамас бұрын «Бағдаршам» арқылы үй тапсырмасына дайындықтарын анықтап аламын.
II.Checking up the homework
Exercise:12.p47
Оқушыларды ынталандырып отырамын
III.Warm-up
Association to the word«Art»
Тапсырманы орындаған топты бағалап отрамын
V.Мағынаны тану
Introduction of the new lesson:
Step three. Art
Оқушыларға жаңа тақырып туралы ақпар бере отырып, слайд арқылы жаңа сөздермен жұмыс жасатамын
V.Doing exercises.
Work in groups
Exercise:I.p 48
Оқушыларға шағын мәтін беріледі және оқып, сұраққа жауап береді және мәтіннің не туралы айтылғаны туралы айтады.
Exercise:2.p48
Read and complete the sentences below
Exercise:3.p48
Put the correct word from the following list in each space below
a) I often go …. Discos and parties
b) We stayed….. a cheap hotel
c) She sunbathes …. the beach
d) I’m very keen…. music
e) I spend a lot if time… concerts
Exercise:4.p49
"Think .Look through .Find” әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі
Exercise:5.p 49
«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі арқылы 3 топқа 5-жаттығу орындау беріледі. Тапсырма Past Perfect шағы арқылы сөйлем жасау беріледі.
Example: They ran out of food. Paul had a party the night before-They ran out of food because Paul had had a party the night before
Exercise:6.p49-50
Answer the questions
Exercise:7.p50
Read the text and answer the questions
What do boys argue about?
Why does everybody get a turn in girls’ games?
Exercise:8.p50
Find a word or a phrase which, in context, is similar in meaning to:
Humours or funny anecdote-----------
2.Abilities-----------------------
3.Show off speak proudly anout something----------
4.Present reasons and arguments--------------
VI. Сабакты бекіту
Бүгінгі сабақта не білдің? Нені үйрендің? Не білгін келеді ? стратегиясы арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіреді
VII.Бағалау
Критерийлер бойынша бағалау
Рефлексия
1.Pupils talk about the date and day with a teacher
Pupils are divided into 3 groups
The first group is cinema
The second group is museum
The third group is theatre
2.Pupils look at the pictures and say what had been stolen,what had been broken
Example: The mirror had been broken. The TV had been stolen
3.Pupils make a association to the word
«Art»
The first group The second group
The third group
Әрбір топ тапсырманы болғаннан кейін «Екі жұлдыз, бір ұсыныс бойынша» бағалайды
4.Pupils listen and write down today’s theme of the lesson
Оқушылар жаңа сөздермен жұмыс жасай отырып, сөздік дәптерлеріне жазады

5.Pupils read the text and answer the questions: What’s the text about?
Оқушылар мәтінді оқиды және мазмұнын айтады
Топпен сұрақтан жаңа ой, пікірлер айту. Әр топ тапсырманы бірлесіп орындайды.
6.Pupils read and complete the sentences
What do you think?
-I agree with………………………….
-My parents agree with………………
7. Оқушылар Who is the quickest?» ойыны арқылы 3 топ 3-жаттығуды орындайды.
Бұл тапсырманы орындар алдында алдымен жеке, одан кейін жұппен, одан кейін топпен бірлесе отырып тапсырманы орындайды.
8.Pupils matching and make sentences from the chart
Оқушылар «Ойлан, қара,тап» әдісі арқылы сөйлемдерді сәйкестендіреді
9.Оқушылар «Ойлан, Бірі, Бөліс» әдісі арқылы 3 топ 5-жаттығуды орындайды. Тапсырма Past Perfect және because арқылы сөйлем жасау беріледі.
Example: They ran out of food. Paul had a party the night before-They ran out of food because Paul had had a party the night before
10.Pupils answer the questions
1) What are your favourite types of programme?
2) How do you watch television?
3) How many hours a day do you watch television?
4) What would you do without television? etc
11.Pupils read the text and answer the questions
What do boys argue about?
Why does everybody get a turn in girls’ games
12.Pupils Find a word or a phrase which, in context, is similar in meaning to:
13.Оқушылар бүгінгі сабақта не білгенін, нені үйренгенін және нені үйренгісі келетіні жайлы жазады
I knew I have learnt I want to learn
14. Топтық бағалау,жұптық бағалау
Смайликтер (Көңіл-күйді білдіретін
Сабақтан алған әсерлерін қағазға түсіреді)
Үй тапсырмасы Exercise 8.

 

Ілмек сөздер: Art, Art
Автор: dauke | 29-01-2016, 21:52
Қарау саны: 834
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :