Step Three.Art

Step Three.Art

 

Сабақ атауы Step Three.Art
Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы ағылшын тілі 9 сынып. Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева Алматы «Мектеп»2013ж
Жалпы мақсаты Оқушының сөздік қорларын байыту және ағылшын мәдениетімен сөйлеуге дағдыландыру. Art тақырыбын түсіндіре отырып, өнер туралы ақпар беру, жаңа сөздермен таныстыру. Оқушыларды ауызша сөйлеуін дамыту, оқуға, сөйлеуге, сұрақтарға жауап беруге үйрету
Күтілетін нәтиже Art тақырыбын оқи отырып,өз ойын жеткізе білу
Негізгі идеялар Оқушылардың өз ойын және өз көзқарасын ағылшын тілінде еркін жеткізуге үйрету. Past Perfect шағын қолдана отырып,оқушылардың дұрыс сөйлем құрауға және дұрыс жауап беруге дағдыландыру. Оқушылардың ‘Art’ тақырыбы бойынша білімін тереңдету және Past Perfect, Prepositions қолдануы
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ Ғаламтор, Power Point
І.Organization moment
Talk with a pupil on duty
The class is divided into 3 groups
The first group is cinema
The second group is museum
The third group is gallery
Оқушыларды алдымен үй тапсырмасын сұрамас бұрын «Бағдаршам» арқылы үй тапсырмасына дайындықтарын анықтап аламын.
II.Checking up the homework
Exercise:12.p47
Оқушыларды ынталандырып отырамын
III.Warm-up
Association to the word«Art»
Тапсырманы орындаған топты бағалап отрамын
V.Мағынаны тану
Introduction of the new lesson:
Step three. Art
Оқушыларға жаңа тақырып туралы ақпар бере отырып, слайд арқылы жаңа сөздермен жұмыс жасатамын
V.Doing exercises.
Work in groups
Exercise:I.p 48
Оқушыларға шағын мәтін беріледі және оқып, сұраққа жауап береді және мәтіннің не туралы айтылғаны туралы айтады.
Exercise:2.p48
Read and complete the sentences below
Exercise:3.p48
Put the correct word from the following list in each space below
a) I often go …. Discos and parties
b) We stayed….. a cheap hotel
c) She sunbathes …. the beach
d) I’m very keen…. music
e) I spend a lot if time… concerts
Exercise:4.p49
"Think.Look through.Find” әдісі арқылыоқушыларға тапсырма беріледі
Тапсырманы орындаған оқушыларды ынталандырып отырамын
Exercise:5.p 49
«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі арқылы 3 топқа 5-жаттығу орындау беріледі. Тапсырма Past Perfect шағы арқылысөйлем жасауберіледі.
Example: They ran out of food. Paul had a party the night before-They ran out of food because Paul had had a party the night before
Exercise:6.p49-50
Answer the questions
Exercise:7.p50
Read the text and answer the questions
What do boys argue about?
Why does everybody get a turn in girls’ games?
Exercise:8.p50
Find a word or a phrase which, in context, is similar in meaning to:
Humours or funny anecdote-----------
2.Abilities-----------------------
3.Show off speak proudly anout something----------
4.Present reasons and arguments--------------
VI. Сабакты бекіту
Бүгінгі сабақта не білдің? Нені үйрендің? Не білгін келеді ? стратегиясы арқылы өзойларын қағазбетіне түсіреді
VII.Бағалау
Кретерийлер бойынша бағалау
Рефлексия
1.Pupils talk about the date and day with a teacher
Pupils is devided into 3 groups
The first group is cinema
The second group is museum
The third group is gallery
2.Pupils look at the pictures and say what had been stolen,what had been broken
Example: The mirror had been broken. The TV had been stolen
3.Pupils make a association to the word
«Art»
The first group The second group
The third group
Әрбір топтапсырманы болғаннан кейін «Екі жұлдыз, бір ұсынысбойынша» бағалайды
4.Pupils listen and write down today’s theme of the lesson
Оқушылар жаңасөздермен жұмысжасай отырып, сөздік дәптерлеріне жазады
5.Pupils read the text and answer the questions: What’s the text about?
Оқушылар мәтінді оқиды жәнене туралыайтылғаны жөнінде айтады
Топпен сұрақтан жаңа ой, пікірлер айту. Әр топтапсырманы бірлесіп орындайды.
6.Pupils read and complete the sentences
What do you think?
-I agree with………………………….
-My parents agree with………………
7. Оқушылар Who is the quickest?» ойыны арқылы 3 топ 3-жаттығуды орындайды.
Бұл тапсырманы орындар алдында алдымен жеке, одан кейінжұппен, одан кейінтоппен бірлесе отырып тапсырманы орындайды.
Жоғары деңгейдегі оқушылар белсенділік танытып отырады.
8.Pupils matching and make sentences from the chart
Оқушылар «Ойлан, қара,тап» әдісіарқылы сөйлемдерді сәйкестендіреді
9.Оқушылар «Ойлан, Бірі, Бөліс» әдісіарқылы 3 топ 5-жаттығуды орындайды. Тапсырма Past Perfect және because арқылы сөйлемжасау беріледі.
Example: They ran out of food. Paul had a party the night before-They ran out of food because Paul had had a party the night before
10.Pupils answer the questions
1) What are your favourite types of programme?
2) How do you watch television?
3) How many hours a day do you watch television?
4) What would you do without television? etc
11.Pupils read the text and answer the questions
What do boys argue about?
Why does everybody get a turn in girls’ games
12.Pupils Find a word or a phrase which, in context, is similar in meaning to:
13.Оқушылар бүгінгі сабақта не білгенін, нені үйренгенін жәненені үйренгісі келетіні жайлыжазады
14. Топтықбағалау,жұптық бағалау
Бағдаршам
Смайликтер (Көңіл-күйді білдіретін
Сабақтан алғанәсерлерін қағазбетіне түсіреді)
Көрнекі құралдар Интерактивтік тақта арқылы Power Point,, флипчарт, маркер, қарындаш
Үй тапсырмасы Exercise 9. p 50

Ілмек сөздер: Step Three.Art, Step Three.Art, Step, Three
Автор: dauke | 29-01-2016, 21:57
Қарау саны: 933
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :