DataLife Engine > Версия для печати > I can fly
DataLife Engine > Шет тілдері > I can fly

I can fly

Жамбыл облысы әкімдігінің білім беру басқармасы
«Н.Тілендиев атындағы көп балалы және аз қамсыздандырылған отбасы балаларына арналған мектеп-интернаты
Тақырыбы: I can fly
Пәні: Ағылшын тілі
Сыныбы: 1 «А»
Пән мұғалімі: Рысқұлова А.Қ.
Күні: Сыныбы: 1 “a” Пәні: Ағылшын тілі
Сабақ тақырыбы: Where are the stars?
Сілтеме:
1. Brilliant 1. Student’s book
2. Brilliant 1. Activity book and CD. 2009 Macmillan
Жалпы мақсаты: Предлогтар тақырыбында грамматикалық білік-дағдыларын қалыптастыру
Оқу нәтижесі: Оқушылар предлогтарды сөйлеу,жазу барысында еркін қолдана алады, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Оқушылар топқа бөлінген кезде сұрақтарды, талқылауларда тілді жиі пайдаланады. Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап беруге үйренеді.
Сабақта қолданылатын материалдар: Тақырып бойынша суреттер
Дыбысты тапсырмалар
Слайдтар
Үлестірмелер
Түрлі-түсті фломастерлер
Флипчарт
Дерек көздер: Қима қағаздар, сюжетті суреттер, А4/ А3 форматты қағаздар, маркерлер
Тапсырмалар: 48-53 беттегі тапсырмалармен жұмыс
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Сыныпты сабақ өтуге даярлау.

1. Сергіту сәті
«Hello, how are you?»
2. Білім тексеру: өткен тақырып бойынша шолу жасау.
Warm up. Let’s read the poem
I can read,
I can write,
I can speak English too,
I love learning English,
And what about you?
3. Топтау/ кеңістік құру.
Сыныпты топқа бөлу мақсатында, мұғалім оқушыларды қиылған суретті жинау арқылы екі топқа бөледі. A деген дер бір топқа жиналады, B дегендер 2-ші топқа жиналады. Осылай 2 топ құралады.
1. Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылардан үйге берілген тапсырмаларды сұрау. Топтастыру әдісі
1-топ 2-топ

Жаңа сабақ:
Бүгінгі сабақта топқа бөлініп, дөңгеленіп отырамыз.
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
Грамматиканы интерактивті тақтадан түсіндіру.
On
In
Under
Behind
Next to
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Where is Fred?
Grammar : Демеуліктер
I. Listen and read.
II. Match and write - суретпен жұмыс /Топтық жұмыс.

Оқушылар 1- жаттығуда тыңдағандарын суретпен жұмыс жасап / жауап жазады, өздерінің берген жауаптарын тыңдайды.
III. Vocabulary:
Bedroom
Living room
Kitchen
Bathroom
Box
Where
Dad
Mum
Brother
Sister
Grandmother
Grandfather
топқа флипчарт таратылады, жаңа сөз жазылған. Оқушылар сөздікпен жұмыс жасап, ұжымды түрде аударады, сөзді оқиды, сөйлем құрайды.
IV. Жазу тапсырмасы: Ex:3. Write Where is Fred?
V. Қорытындылау:
Ex:4. Match
Сабақты бекіту.
VI. Look at the pictures and answer the questions.
Кері байланыс: Смайликтерге оқушылар сабақта алған әсерлерін жазып, тақтаға іледі.

Барлық топтарды бағалау, ерекше көзге түскен оқушыларды бағалау
Бағалау
Әр тапсырма соңында оқушыларға фишка беру арқылы бағалау жүргізіледі.
Сары түсті фишка – 3
Көк түсті фишка – 4
Қызыл түсті фишка – 5
Бағалау критерийі
«5» 28-35
«4» 21-27
«3» 13-20
«2» 0-12
Тапсырмалар, кейінгі оқу Ex: 6,look and read
Тексерілді:__________________


[xfgiven_ingredients]
[xfvalue_ingredients]
[/xfgiven_ingredients]



Вернуться назад