» » » Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы


Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы

Пәні: Қазақстан тарихы сыныбы: 9 «А» Мерзімі: 03.02.16

Сабақтың тақырыбы Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы
Жалпы мақсаты Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы білу;
Жеке басқа табынушылық мәнін ұғыну;
1940-1950 жылдардағы ғылым мен білім әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатын сипаттау;
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе,жеке басқа табынушылық жайлы талдап, бағалау
Күтілетін нәтиже Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы біледі;
Жеке басқа табынушылық мәнін түсінеді;
Жеке басқа табынушылық,1940-1950 жылдардағы ғылым мен білім әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатын сипаттайды;
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе,жеке басқа табынушылық жайлы талдап, бағалайды
Көрнекілігі Интертақтадан көрсетілетін суреттер, маркер, слайд-таныстырылым, оқулық, бор т.б
Мұғалім жазбалары
Сабақ кезеңдері Уақы-ты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Модуль Әдіс –тәсіл Ресурстар Бағалау
Қызығушылықты ояту:
қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түседі
-белсенді әрекетке жұмылдырылады
11 мин І.Ұйымдастыру
1.Сыныптағы психологиялық ахуал-ды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, топтастыру.
2. Оқушыларды суреттер арқылы топтарға бөлу.
3.Топ ережесін ескеру
4.Үй тапсырмасын пысықтау «Мини тест»
Тренинг жасау арқылы оқушылар сабаққа жинақталады.
Екі топқа бөлініп отырады.
Топта өзара әрекет етеді.
Бір-бірімен пікір алмасады.
Іштерінен рөлдерге бөлінеді
Әрқайсысы жеке тест орындайды
Көшбасшылық
ОЖЕСО Жо
ОЖТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс,
диалог, ауызша -, өзін-өзі реттеу
Парақшалар
Тест сұрақтары
Интер тақта
Өзін –өзі бағалау
Мағынаны ажырату:
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
25 мин
Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады.
Оқушыларға слайдтан сурет көрсетіп мынандай сұрақтар қоямын:
1.Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады?
2.Қандай тақырып маңайында өрбиді?
Жаңа тақырыпты айтамын.
Сұрақ –жауап
Интерактивті тақтадан бейнеролик көрсетем
Топтық жұмыс: бүгінгі тақырыпқа байланысты топтарға мәтін таратамын
Жеке тапсырмалар:
А) Сәйкестендіру
Б) Тарихи диктант
С) Математикалық есеп Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады
Әркім өз ойларын айтады
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазып алады
Берілген сұрақтарға топтар жауап береді.
Видеоны көріп отырып, керекті жерлерін түртіп алып отырады
Өзара талқылайды
Мәтіннен түсінгендерін постерге түсіріп басқа топтарға таныстырады
Әр бір оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды
Талантты және дарынды балаларды оқыту. ООЖТ
«Болжау» стратегиясы,
топтық жұмыс
деңгейлік тапсырмалар
Слайд
видео
маркер
интер тақта
А4
Топ басшысының бағалауы
Бірін –бірі бағалау
Ой –толғаны: анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; синтез, бір-бірімен ой бөліседі. 5 мин Бекіту: Мнемоника әдісі. Оқулықтан бір рет қарап шығуды ұсынамын.
Дискуссиялы өрнек
«Жуан және жіңішке сұрақтар»
I-топқа: Әміршіл-әкімшіл басқару жүйесі деген не?
II- топқа: Қазақстанның құқығы жоқ Оқулықты жауып, кестені толтырады,
Бүгінгі сабақтағы даталар мен жаңа сөздерді толық анықтама беріп айтады.
Қателіктерін түзейді.
СТО
Өзін-өзі реттеу
ТДО, ОЖЕСОО
ООЖТ
Көшбасшылық Мнемоника әдісі
Дискуссиялық өрнек
Сұрақ жауап
Диалогтық оқыту Оқулық
Кесте Өзін-өзі бағалау
Қорытынды 3 мин Бағалау
Кері байланыс Топ спикері өзінің топ мүшелерін бағалап шығады
«Кеңейтілген тапсырма»
Б- тапсырмасы. Сәйкесін табыңыз
Е.Бекмаханов Академик
А.Жұбанов Зерттеуші
Ә.Марғұлан Тарихшы
Қ.Сәтбаев Компазитор
«Кеңейтілген тапсырма»
Б- тапсырмасы. Сәйкесін тап. ЖАУАБЫ
Е.Бекмаханов
Тарихшы
Композитор
Зерттеуші
Академик Академик
А.Жұбанов Зерттеуші
Ә.Марғұлан Тарихшы
Қ.Сәтбаев Компазитор
Қанша жауап дұрыс сонша балл қойылады
«Кеңейтілген тапсырма»
С- тапсырмасы. «Тарихи диктант» ЖАУАБЫ

1.Мәскеуде «Дәрігерлер ісі», Ленинградта «Ленинград ісі» ал __Қазақстанда «Бекмаханов ісі»__қолға алынды.

2. Сталиннің жекебасына табынушылықты айыптаған КОКП-ның XX сьезінен кейін ғана Қазақстанның бірқатар мемлекет қайраткерлері _С.Асфендияров, О.Жандосов, О,Исаев, Л.И.Мирзоян, С.Меңдешев, М.Масанчи. Н.Нұрмақов, А.Розымбақиев, С.Сейфулин т.б. есімдері ақталып қайта атала бастады

3. __Ермұқан Бекмаханов___25 жыл мерзімге бас еркіндігінен айырылып, алыс лагерьлердің біріне айдалды .

4. 1950 жылдардан бастап жазалау әдісі өзгерді: партия қатарынан шығарып қызметтен қуу, оған бой бермегендерді ___психиатриялық ауруханаларға _
тығу етек ала бастады.

Қанша дұрыс жауап сонша балл қойылады
«Кеңейтілген тапсырма»
А- тапсырмасы. «Математикалық есеп» ЖАУАБЫ:
1) 671 + 356 – 926 = 101
2) 1568 + 971 – 611 = 1928
3) 297 + 231 + 1611 – 199 = 1940
4) 865 * 3 – 2564 = 31

Жылдар Болған оқиғалар
31 мамыр Қуғын –сүргін құрбандарын еске алу күні
1940 жылы Орыс алфавиті енді
101 қазақ Қазақтың зиялы қауымдары «ГУЛАГ» лагеріне жабылып, атылды
1928 жылы Алашорда қайраткерлерінің ішінен 44 адам өтірік айып тағылып, қамауға алынды
«Кеңейтілген тапсырма»
А- тапсырмасы. «Математикалық есеп»
1) 671 + 356 – 926 =
2) 1568 + 971 – 611 =
3) 297 + 231 + 1611 – 199 =
4) 865 * 3 – 2564 =

Жылдар Болған оқиғалар
Қуғын –сүргін құрбандарын еске алу күні
Орыс алфавиті енді
Қазақтың зиялы қауымдары «ГУЛАГ» лагеріне жабылып, атылды
Алашорда қайраткерлерінің ішінен 44 адам өтірік айып тағылып, қамауға алынды







Автор: sonik08.03 | 8-02-2016, 11:37
Қарау саны: 3342
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :