Өз мамандығыңды тани білесің бе? » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Өз мамандығыңды тани білесің бе?


Өз мамандығыңды тани білесің бе?

Атырау облысы Мақат ауданы. «Балбөбек» бөбекжай балабақшасының әдіскері Тастемирова Гүлбаршын Құсайынқызы

 

Тәрбиешілерге арналған іскерлік ойын
«Өз мамандығыңды тани білесің бе?"

Мақсаты: Қазіргі заман тәрбиешісінің әлеуметтік - психологиялық мәдениетін жетілдіру.
Тәрбиешілердің педагогикалық рефлексиясын дамыту. Шығармашылыққа әртістікке,
бастамашылдыққа ынтасын дамыту. Өзін өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа қызығушылығын тәрбиелеу. Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың перспективасын анықтау.
Қатысушылар: тәрбиешілер.
Өткізу жоспары:
1. Жүргізуші тағайындалады.
2. Тапсырмалар әзірленеді.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыс:
1. Ойынның сценарий – жоспарын құру.
2. Тәрбиешілердің психолого - педагогикалық әдебиеттерімен танысуы.
3. Педагогикалық жағдаяттар, анкеталар, ребустар, кроссвордтар құру, мәтіндерді жинақтау.
4. Тәрбиешілердің кәсіби шеберліктерін және қасиеттерін дамытуға және анықтауға арналған жаттығуларды жинақтау.
5. Ойынның өту орны, уақыты және жауаптылар белгіленеді.
Ойынның өту барысы:
1. Жүргізушінің кіріспе сөзі: ойынның тақырыбын, шарттарын және әділқазылар алқасын жариялайды.
2. Тәрбиешілермен экспресс – интервью «Сіз қалай ойлайсыз, бала «тәрбиеші» деген сөзді немен байланыстырады?»
№ 1 Тапсырма:
«Сөзжұмбақты шеш» Тақырыбы: «Стандартты білесің бе?»
/ Әр тәрбиеші стандарт туралы жасырылған сөзжұмбағы бар конверттерді ала отырып шешеді/
№ 2 Тапсырма:
«Геометриялық пішіндерден құрақ құрау».
/Әр тәрбиеші геометриялық пішіндерден құрақ құрайды. Құрақ құрылғанда бала тәрбиесіне қатысты төмендегі нақыл сөздер құрылады./
3. «Тәрбиеші қандай болу керек?» пікірталас.
№ 3 Тапсырма: «Тәрбиешінің мәнерлеп сөйлеуін және оқуын дамыту» / Тақтаға төмендегі тапсырмалар ілінеді:
а/ «Мында кел» деген сөзді жай, дауыстап, қатал дауыспен айту.
б/ «Жарайсың» деген сөзді жай, дауыстап, нәзік, риза болып, мысқылдап, қуанышпен, ғашық болып айту.
в/ Тәрбиешілердің жалпы ымдау реакциясын анықтау./мына тапсырма тәрбиешілердің бірдей орындауымен өтеді/
Тәрбиешілер бірін бірі көрмейтіндей отырады. Жүргізуші төмендегідей педагогикалық жағдаятты оқиды:
«Оқу іс - әрекет басталып кетті. Сіз балаларға тақырыпты түсіндіріп жатырсыз. Есік ашылып, топқа ең «тентек» бала кіреді»
- Сіз оған қатал: «Отыр жылдам»
- Таңғалып: «Күткен жоқпыз»
- Жаратпай: «Сен мені тағы да алаңдаттың»
- Сұрап: «Тағы да бірдеңе болды ма?»
- Сөгіп: «Сен бала маған жұмыс жасауға мүмкіндік бермейсің»
- Қуанып: «Ақыры келдің бе?»
№4 Тапсырма: «Өзіңді тексер»
/Есте сақтау қабілетін дамыту/
Тәрбиешілерге шағын метаграмманы шешу ұсынылады, сол уақытта жүргізуші қысқа бір ертегі оқиды.
Тапсырманы орындаған соң, тәрбиешіге тапсырманың жауабын және сол уақытта оқыған әңгіменің мазмұнын қайтадан айтып беру сұралады.
4. Әділқазылар алқасы өздерінің шешімін шығарады.

 

Автор: dauke | 20-11-2016, 20:16
Қарау саны: 213
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :