Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді. » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.


Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.

Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді салыстыру.

Мектеп Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі КММ

Мерзімі:19.12.2016ж

Мұғалім: Атагулова Салтанат

Сынып: 5 "Ж”

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

 

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар жай бөлшектер, бөлшектің түрлері,аралас сандар туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі дұрыс, бұрыс бөлшектерге есептер шығара алады.

Кейбір оқушылар күрделі есептерді шығара алады.

Алдыңғы оқу

Жай бөлшектерді салыстыру.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

45 минут

Басталуы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Атмосфералық жағдайды қалыптастыру.

Үй тапсырмасын тексеру:

№940


5 минут

Ортасы

 

Сергіту сәті

Бір, екі, үш,
Қане, қанат қағамыз.
Бір, екі, үш,
Қарлығаш боп ұшамыз.
Бір, екі, үш,
Жинап алдық күш.

Төрт, бес, алты
Біз жазамыз мықты
Дәптерімізді ашайық
Көрсетілген үлгіге,
Әдемі етіп жазайық

Оңға, оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір адым
Алдыға қарай бір адым
Жоғары төмен қарайық
Орнымызды табайық

Деңгейлік тапсырмалар

 

Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.

1 деңгей 5 ұпай

 

Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.

 2 деңгей 10 ұпай

Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.

 





3 деңгей 15 ұпай

1. 51 мен 68 ЕҮОБ?

ЕҮОБ(51,68)=17

2. 84 пен 280 ЕКОЕ?

ЕКОЕ(84,280)=840

3. Теңдеуді шешіңдер

a)(x-16)*9=126

x-16=126/9

x-16=14

x=14+16

x=30

жауабы:30

b)144/(x-3)=36

x-3=144/36

x-3=4

x=4+3

x=7

жауабы:7.

 

Сәйкестік тест

 

Бүгінгі сабақта оқушылар жай бөлшектерді салыстыру туралы үйренеді.

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 10минут

 10 минут

 

 

 

Аяқталуы

 

 

 

 

Сабақты бекіту:

Оқушының түсінігін сұрақ беру арқылы байқау бағалау.

1.

2.

3.

 Көңілсіз жұмыс өнімсіз- көңіл қойсаң қолдан келмейтін жұмыс жоқ.

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?

Сабақ тақырыбы бойынша берілген ақпаратқа ба байланысты қосымша сұрақтар беру арқылы баланың

сабақты игергенін білуге болады.

Жұмысының орындалуына қарап та білуге болады.

 

 

 

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы.

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Автор: admin | 26-12-2016, 10:58
Қарау саны: 222
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :