Пропорцияның негізгі қасиеті » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Пропорцияның негізгі қасиеті


Пропорцияның негізгі қасиеті

Сынып : 6 «а»
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы Пропорцияның негізгі қасиеті
Сілтеме Қосымша материалдар. Сабақ жоспары. Математика оқулығы
Мақсаты Пропорцияның негізгі қасиетін меңгеру, қасиеттерін дұрыс қолдана білуді үйрету
Оқыту нәтижесі Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың негізгі идеясын есептер шығаруда қолдана біледі, салстырады, талдайды, ой қорытуды үренеді.
Түйінді идеялар 1. Өздігінен іздене отырып,меңгеру өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
2. Сыни тұрғыдан ойлау өз идеясын сенімді түрде білдіруіне мүмкіндік береді.
3. Алған білімдерін кеңейтіп, жаңа дағдысын қалыптастыруға, есептерді шешу жолдарын ажырата білуге үйретеді
Блум таксономиясы 7 модуль ресурстар Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
жас ерекшеліктеріне қарай білім беру топтастыру Ұйымдастыру, топтарға бөлу Санау реті бойынша топтарға бөлінеді
Білу Сыни тұрғыдан ойлау Ой шақыру стратегиясы Пропорцияның ережесіне сүйене отырып формуласын жаздыру Өз білетіндерін айтады.
Түсіну Сыни тұрғыдан ойлау Категорияға бөлу Интербелсенді тақта көмегімен электронды оқулықпен пропорцияның негізгі қасиеті түсіндіріледі. Пропорцияның негізгі қасиетін анықтап, мысалдар келтіреді.
Қолдану Сыни тұрғыдан ойлау, жас ерекшеліктеріне қарай Оқыту нұсқау стратегиясы Пропорцияның негізгі қасиетін қолданып, есептер шығарады Практикада қолданып, тақырыпты қаншалықты меңгергендіктерін пайымдайды(жеке, жұппен, топпен) оқулықпен жұмыс №58,63,70,72
АКТ-ны қолдану Сергіту Сергіту сәтін ұйымдастырады Әуен арқылы жаттығу
Талдау Сыни тұрғыдан ойлау Оқулық, сұрақ-жауап Пропорцияның мүшелерінің орын ауыстыру арқылы 7 пропорция шығару Жаңа пропорция шығару әдістерін өзара салыстыру (топпен өз жұмыстарын қорғау).
Жинақтау Дарынды оқушы Пропорцияны шешу алгоритмін құру Жаңа білімді қолданады, тапсырманы құрылған алгоритм бойынша орындайды
Бағалау Сыни ойлау Семантикалық кесте Кері байланыс:
Пропорцияны шешу алгоритмін құрудың қандай тиімділігі бар?
(мұғалім көмегімен) Топпен талқыға салады, жаңа материалдың құндылықтарын пайымдайды.
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасын беру: №69,74,78,80
Оқыту үшін бағалау Оқушылар топты бағалайды, өз-өзін бағалайды.
Автор: dauke | 4-04-2015, 20:17
Қарау саны: 681
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :