Иррационал теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Иррационал теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу


Иррационал теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу

Білімділігі: иррационал теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу арқылы білімдерін арттыру.
Дамытушылығы: есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік білімдерін қалыптастыру.
Тәрбиелігі: алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, еңбек мәдениетіне тәрбиелеу.

Сабақтың типі: білім-білікті арттыру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Сабақтың әдісі: иллюстративті, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: әдебиет.
Көрнекілігі: плакат.

Сабақ барысы:

1) Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, түгелдеу, сынып тазалығы мен оқушылардың оқу құралдарына назар аудару).

2) Үй тапсырмасын тексеру:

Қайталау.

3) Өткен сабаққа шолу.
Сұрақтар: 1. Иррационал теңдеулер.
2. Иррационал теңдеулерді шешудің тәсілдері.
3. Иррационал теңдеулерді шешудің 1-әдісі.
4. Иррационал теңдеулерді шешудің 2-әдісі.
5. өрнегінің мәні.
6. формуласы дұрыс па?
7. өрнегінің мәні.
8. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу үшін не
істейміз?
9. Түбір астындағы өрнектің мәні теріс сан болуы мүмкін бе?
10. Иррационал теңдеулерді шешкенде теңдеулерді
қанағаттандырмайтын түбірлер қалай аталады?

Сұрақтарға жауап беру арқылы «Иррационал» сөзі шығады.

4) Жаңа сабаққа көшу: Иррационал теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығару.

№98. Теңдеулерді шешіңдер:

4) (теңдіктің екі жағын кубтаймыз)

Тек: 

Жауабы: -1; 0; 4.

Сергіту сәті сұрақтары:

1. Шығыстан батысқа қарай электр пойызы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп келеді. Оған қарсы бағытта сағатына 50 км жел соғып тұр. Пойыздың түтіні қай бағытта бұрылады? Ж: Электр пойызы түтін шығармайды, ол токпен жүреді.

2. Столда төртеу, диванда бесеу, ал креслода алтау. Бұл не? Ж: әріптің саны

3. Бізде (адамда) бір мұрын, екі көз, екі құлақ, жиырма саусақ бар. Бізде тағы не жиырма? Ж: тырнақ.

4. Ашыққан кезде өз етін шұқып алып, баласын қоректендіретін "Педагогика” символы” атанған құс? Ж: бірқазан.


№101. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

(теңдеулерді қосамыз)


Тек: 

Ж: (1;1)

5). Сабақты қорытындылау: формулаларға шолу, тест есебін шығару және белгілі ғалым Юнг сөзі:


А) формулалар

В) Тест-2012, 3-нұсқа, №6-есеп:

теңдеуінің шешімін табыңыз:

А) 16 В) 11 С) 14 Д) 27 Е) 83

(квадраттаймыз)

Ж: С) 14
Г)
Математиканың түсінікті болған 10 беті, түсінбей жаттап алған жүз беттен артық, ал өздігінен оқып игерген бір сәт, әйтеуір түсінікті он беттен артық.

Юнг

6) Үйге тапсырма: №101 (3), ережелерді қайталау. 

7) Бағалау.
Автор: Айгүл | 29-04-2015, 21:17
Қарау саны: 1920
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :