Ондық бөлшекке бөлу. 5 сынып » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Ондық бөлшекке бөлу. 5 сынып


Ондық бөлшекке бөлу. 5 сынып

5- сынып Математика
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекке бөлу.
Сабақтың түрі: аралас (І кезең – 10 минут; ІІ кезең – 80 минут; Ш кезең – 45 минут)
1. Сабақтың мақсаты:
- білімділік: ондық бөлшектерді натурал санға көбейтуге есептер шығарғанда өз бетімен қолдана алуына жағдай туғызу;
- тәрбиелік: жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа, еңбек етуге және жергілікті ерекшеліктерді, ұлттық ерекшеліктерді, математика ғылымында болып жатқан әлем деңгейіндегі жетістіктерді ескеретін, оларды күнделікті өмірде қолдануға бағытталған тапсырмалар беру арқылы тәрбиелеу;
-дамытушылық: әр оқушының үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзырлылығын дамыту.
2. Сабақтың мазмұны: І –Ш кезеңдік тапсырмалар (төменде оқушының жұмыс дәптерінде және
мұғалімге арналған жауаптар-кілтінде берілген)
3. Сабақтың әдіс-тәсілі:
І кезеңде – сұрақ- жауап;
ІІ кезеңде – а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі;
б) дискуссия;
в) практикада бекіту әдісі.
Ш кезеңде –үшдеңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері.
4. формасы:
І кезеңде – фронтальды, жеке;
ІІ кезеңде – а) топтық;
б) фронтальды;
в) ұжымдық.
Ш кезеңде – жеке.
5. көрнекіліктер:
І кезеңде – жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары
ІІ кезеңде – а) оқулық; слайдтар, On-line тақтасы
б) оқулық, жұмыс дәптері;
в) оқулық, жұмыс дәптері, тақта, бор
Ш кезеңде – жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары
Сабақтың өту барысы:
І кезеңде – а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп тақтадағы ашық журналға белгілеу;
в) «көпір тапсырмаларын» тексеру.
ІІ кезеңде–а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. Мұғалімнің тақтадағы «ашық журналдағы» алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай санын өзінің жеке журналына және сынып журналына баға түрінде тіркеуі.
б) мұғалімнің көмегімен дискуссия жүргізу;
в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс.
Ш кезеңде – дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды мұғалімнің тексеруінен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы «ашық журналға» белгілетіп отыру, жиған алғашқы ұпайларын қорыту, оларды оқушылардың жеке журналдарына тіркету және қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келуге беру. Үш деңгейді толық орындаған оқушыға төртінші деңгейдің олимпиадалық немесе ғылыми жобадан фрагмент тапсырмаларын беру. Қосымша, келесі тақырыптың бірінші кезеңіндегі «көпір тапсырмаларын» орындап келуге беру.

«Көпір» тапсырмалары
Теориясы:

« Білу»
( Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)
« Түсіну» 
( Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)

«Талдау» 
( салыстыр, ерекшелігі неде? т.б және ең бастысын бөліп шығар)
«Жинақтау» 
( Схема құру - толтыру, анықтама беру)

Практикасы: 
« Қолдану»
«Баға беру»
( Сен қалай ойлайсың? )

Теориясы: 
« Білу»
( Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)
Практикасы:
« Қолдану»

Теориясы:
« Түсіну»
«Талдау»


Практикасы:
« Қолдану»

Теориясы:
« Жинақтау»


Практикасы:
« Баға беру»

5 сынып. Математика пәні

Тақырыбы: Аралас сандарды азайту.
I кезең
Ұйымдастыру кезеңі.


1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтады?
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?


II кезең.
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі

1. Аралас сандар қалай азайтылады?
2. Егер азайғыш аралас санның бөлшек бөлігі азайтқыш аралас санның бөлшек бөлігінен кем болса, азайту амалы қалаы орындалады?
3. Натурал саннан аралас санды азайтуды түсіндіріңдер.

3 ⅜ - 2 ⅛ =
9 - 5 ⅔ =

Неліктен 5 - 2⅓ = 4 3/3 - 2⅓ = 2⅔ болады.
Себебі___________________________________________

Cалыстырып кестені толтыр.

7 6 7∕7 70
10
Ұқсастығы
Айырмашы-лығы

Кестені толтыр
6 9 ЕКОЕ(6,9)=
21 84 ЕКОЕ(21,84)=
4 18 ЕКОЕ(4,18)=
3 30 ЕКОЕ(3,30)=

1. Аралас сандардың бөлшек бөліктерін ________________________ келтіру керек. 
2. бүтін бөліктерін бөлек, _____________ бөліктерін бөлек ______________, нәтижелерін қосу керек.

3. № 722, 723, 724, 731, 732, 736, 737, 746

Жаңа сабақты бекіту жұмыстары

III кезең
Деңгейлік тапсырмалар

I деңгей (5 балл)

1. 7 ⅞ - 5 ¾ = 2 бос орынды толтыр.

2. 12 ⅝ - ½ = 4⅛ бос орынды толтыр.


3. №725 (1-4)


II деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл)

1. 46 – 13 ⅞ = Ортақ бөлімге келтіріп шығар

2. №733 есеп (1-3)


III деңгей (9 балл+3 балл = 12 балл)

1. Сөзжұмбақ құрастыр.

2. №748 есеп (1-2)

Автор: Зухра | 30-04-2015, 11:54
Қарау саны: 2076
    
Жарнама

Пікірлер -
1


Мирас - 27 наурыз 2016 22:45
маған ұнады

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :