» » » Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі тақырыбын қайталау


Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі тақырыбын қайталау

 

Күні:11.04.2015

Сыныбы:

1.Өтілетін сабақтың тақырыбы: «Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі тақырыбын қайталау».

2.Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың квадрат теңсіздік және теңсіздіктерді шешу дағдыларын жетілдіру.Тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу;

Дамытушылық: оқушылардың ойын дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу. Ойы орамды, тілі бай, мәдени өрісі кең, адамгершілігі мол азамат қалыптастыру.

Тәрбиелік: оқушыларды өзара сыйластыққа, отансүйгіштікке, достыққа тәрбиелеу. Оқушылардың топ болып жұмыс атқаруға, ойларын тұжырымдап, шапшаң, жинақы айтуға әр топтың бірін-бірі сыйлауға, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу.

3.Сабақтың түрі: қайталау және сайыс сабақ.

4.Сабақтың көрнекілігі: математикалық диктант, карточкалар, интерактивті тақта мүмкіндіктері,активод

5.Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру:

а) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу. (қаламдар арқылы топқа бөлу) топ жетекшілері мұғалім мамандығын таңдап алған оқушылар;

ә) үй жұмысын тексеру ;

б) әр топтарға сұрақтар беру;

в) ондық жүйеде,бағалау парағы арқылы бағалау.

 

I.Әр топтарға сұрақтар беру.

I-топқа.

1.Қвадрат теңсіздіктер анықтамасы?

Есепте: Функцияның графигі арқылы шешу:

 

II-топқа.

2.Теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу?

Есепте: Интервалдар әдісімен шешу:

 

III-топқа.

3. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласы?

Есепте:

IY-топқа.

4.Теңсіздікті шешу дегенді қалай түсінесіңдер ?

Бөлшегін қысқартыңдар:

ІІ. Келесі бөлім: «Математикалық диктант».

1)және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің және екі нақты түбірі болады.Парабола тармақтары жоғарыбағытталған.

2)және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің екі бірдей түбірі бар және . функциясының графигі абсцисса осін нүктесінде жанайды және осінен жоғарыорналасқан.

3)және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің түбірі жоқ , бірақ функциясының графигі осінен төмен орналасқан,абсцисса осімен қиылыспайды.

4)және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің нақты түбірлері жоқ және функциясының графигі осінен жоғарыорналасқан,яғни абсцисса осімен қиылыспайды.

II. Математикалық диктант.

1) және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің--------------------- түбірі болады.Парабола тармақтары ----------------бағытталған.

2) және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің -------------------түбірі бар және ---------------- . функциясының графигі абсцисса осін нүктесінде ------------- және осінен ----------орналасқан.

3)және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің түбірі --------- , бірақ функциясының графигі осінен --------- орналасқан,абсцисса осімен ----.

4)және . Бұл жағдайда квадрат үшмешенің нақты -------------------және функциясының графигі осінен ----------орналасқан,яғни абсцисса осімен -------------------.

 

 

 

 

ІІІ. Келесі сайыс: «Әзіл-шындық сұрақтар».

Видео сұрақ.Мектеп мұғалімдері қояды.

1) Сандыққа нені тығып қоюға болмайды? (жарық).

2) Сұйықтың ең кішкентай бөлшегі қалай аталады? (тамшы).

3) Дүние жүзінде көп тараған сұйық (су).

4) Термометрді кім жасады? (Швед астрономы, физик Цельсий).

5) Қысымды өлшейтін құрал? (барометр).

 

 

ІY. Келесі бөлім: «Зерде».

Мұнда, мақал-мәтелдер, даналық сөздер (цифрлардан) айтылады. Әр дұрыс жауап үшін ұпай алады.

1-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: А

Білімді мыңды жығады, білікті бірді жығады.

2-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: В

Жеті рет өлшеп, бір рет кес.

3-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: В

Бір тал кессең, он тал ек.

4-карточка.Функцияның анықталу облысын тап

 

Алтау ала болса, ауыздағы кетеді.

Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.

5-карточка.Функцияның анықталу облысын тап. С

Ер бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі

 

6-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: А

Жігіт сегіз қырлы,бір сырлы.

7-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: А

Ұлға отыз үйден,

Қызға қырық үйден тыю.

8-карточка.Теңсіздіктің ең үлкен бүтін шешімін тап: С

 

Жеті жұрттың тілін біл,

Жеті түрлі білім ал.

9-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: С

10-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: А

 

Бір тал кессең, он тал ек.

 

 

11-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: В


 

12-карточка.Теңсіздіктің ең кіші бүтін шешімін тап: В

13-карточка Теңсіздікті шешіңдер: А

14-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: В

 

 

 

15-карточка. Теңсіздікті шешіңдер: С

Y. Келесі бөлім:Активод арқылы. «ТЕСТ ЖҰМЫСЫ».

ТЕСТ ЖҰМЫСЫ

I нұсқа

1)

А); В)

С).

2)

А ); В) ; С )

3)

А); В)

С )

4)

А)

В)С )

 

 

 

5)

А)

В)С )

Y. Қорытынды.

YI. Үйге тапсырма: №№

YII. Оқушыларды «Бағалау парағы» арқылы бағалау

Автор: dauke | 10-02-2016, 22:34
Қарау саны: 1829
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :