» » » Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы


Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы

Қ.Шайменов атындағы орта мектебі
Тақырыбы:
«Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы»
Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы

Өткізген: Махметова Ш.М
Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы 2013-2014 оқу жылы
Сыныбы: 6
Мерзімі: 22.01.14
Сабақтың тақырыбы: Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы біржасушалылардың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіну.
Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Миға шабуыл», «Джигсо», «Кубизм» ,« сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.
Бөлімнің мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау (форма
тивті, жиынтық) Ресурстар
I.Кіріспе
2.Ұйымдастыру кезені
3.Психологиялық атмосфера құру.
4.3 топ құру.
7мин Амандасу.
Сергіту сәті
Оқушыларды шеңберге тұрғызып,қима қағаздар арқылы 2топқа бөлемін.Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз. Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды.
Олар өз орындарын тауып отырады.
-тәртіп сақтау;
-ұымшылдық;
-жауапкершілік;
Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
«жақсы,өте жақсы» Сергіту сәті
«Алтын ереже»
флипчарт,
ноутбук
II.Тұсаукесер
5.Өткенді еске түсіру,бекіту.
10мин
«Миға шабуыл» стратегиясы.
Өткен тақырыпты еске түсіру үшін мынадай сұрақтар қоямын.
-біржасушалылар қандай тәсілмен көбейеді?
-амеба қоректі қалай ұстайды?
-қорек денеге қалай түсіп,қорытылады?
-циста дегеніміз не?
-біржасушалылар үшін оның қандай маңызы бар?
-жалғанаяқтар қандай жәндіктерде болады? Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
Формативті бағалау.
Оқушыларға өздерін,өзгелер
ді бағалау парақтарын тарата
мын,түсіндіремін.
түрлі-түсті маркерлар
III.Негізгі
бөлім
15мин
3мин Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Суреттегі іс-әрекет бойынша әңгіме жүргіземін.бейне фильм Сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады.
Жаңа сабақты
« Джигсо »әдісі бойынша түсіндіріледі.
Әр топқа тапсырма беріледі,сол тапсырма бойынша оқушылар постерге сызып,оны қорғайды.
Сергіту сәті: Бинго биі Сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды. Жақсы.
Өте жақсы.
Жиынтық бағалау.
Бағалау парақшасы
бейне фильм,
маркерлер
А3 формат,
фломастер,кітап,қалам
IY.Қорытынды.
10мин
Сабақты «Кубизм» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.
Үйге тапсырма.
$ 34 оқуға, 6-кесте сызу.
Әр топ оқушылары текшедегі сұрақтарға жауап береді.
Бағдаршам арқылы бағалау.
Қызыл- түсіндім
Жасыл-жартылай.
Сары-түсінген жоқпын.
Автор: dauke | 17-03-2015, 22:46
Қарау саны: 1142
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :