Аустралия материгінің географиялық орны,жер бедері мен пайдалы қазбалары » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Аустралия материгінің географиялық орны,жер бедері мен пайдалы қазбалары


Аустралия материгінің географиялық орны,жер бедері мен пайдалы қазбалары

Сабақтың тақырыбы:Аустралия материгінің географиялық орны,жер бедері мен пайдалы қазбалары.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Мақсаты
Кіріспе
10-минут

І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды психологиялық дайындау,
өзін өзі реттеу.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу.
Сәлемдесу.
1.Балалар бүгін көңіл күйіміз қалай ?
2.Сабаққа дайындығымыз жақсы ма ?
Слайд шоу көрсету.
( Аустралия материгіне байланысты).
1. Жалпы материк дегеніміз не ?
2. Балалар мына суреттен не көрдік ?
2. Бұл қандай жерлерге ұқсайды ?
Оқушыларды топтастыру үшін парта бетіне көк,қоңыр,сарғыш түстерді қиып тастау.


Сәлемдеседі, сабаққа назарын аударады.

Түстерді құрастыру арқылы топтасады. Оқушылар топқа бөлінеді.Әр топ өзінің бақылаушысын хатшысын, баяндамашысын топ көшбасшысын сайлап алады.

Тұлға аралық қарым-қатынасты дамыту.


ІІ. Тұсаукесер
20-минут.
Топтық жұмыс

Жеке жұмыс
«Аяқталмаған тезис» әдісін қолдану.


1-топ .Аустралия материгі туралы толық
ақпаратты жинап зерттеу жұмыстарын
жүргізеді.
2-топ.Аустралия мен Африканың
ерекшеліктері,маңызы жайлы
( Венн диаграмамасы) арқылы зерттеу
жұмыстарын жүргізеді.
3-топ. Аустралияны зерттеген
ғалымдар,олардың еңбектері жайлы
зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
Әр топ баяндамашысы тақырыбын қорғайды.
Екі жұлдыз бір тілек арқылы оқушыларды бір-біріне бағалату. Топ басшысы бойынша.
1.Аустралияның географиялық
орны___________________________
2. Жер бедері______________________
3. Аустралияның пайдалы
қазбалары______________________

Оқушыларды критерийлі бағалау 
арқылы өз бағаларын алады.
сол арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушылар жазба жұмыстарды дұрыс орындайды. Жеке жұмыс кезінде олар өзін-өзі бағалайды. 
Оқушылардың сыни тұрғыдан
ойлау қабілетін арттыру.
Оқушылардың танымын,есте сақтау,ойлау,сөйлеу қабілетін дамыту.

Негізгі бөлім
Жұптық жұмыс
Стикерлер тобы.
Сұрақ –жауап әдісі.
10-мин.

Аустралия материгі жайлы оқушылар стикерге сұрақтар жазады. бір оқушы қасындағы жұбына сұрақ жазады, ол жауап жазады,ол қайтадан жұбына сұрақ жазады,жұбы жауабын жазып бірін-бірі бағалайды. Осылай жұптар бірін-бірі сұрақ-жауап арқылы бағалап шығады.
3- сұрақтан құрастырады.
Жұпаралық бағалау.

Оқушылар өздерінің құрған сұрақтарын алмастырып жұптар арқылы сұрақ-жауап арқылы бірін бірі бағалайды. 3-топта осындай әрекет жасайды. Оқушылардың танымын,есте сақтау,ойлау,
сөйлеу қабілетін дамыту.Оқушыларды жылдам әрекет жасауға,шалт қимылдап үйренуге дағдыландыру.

Қорытынды бөлім


5-минут Рефлексия:
Нені білдім,нені үйрендім,не қиындық келтірді.

Үйге тапсырма:
№53 Кескін картаға жағалауындағы ірі түбектер,шығанақтар мен бұғаздарды белгілеңдер.

Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша нені білгенін,нені үйренгенін,не қиындық келтіргені жөнінде өз пікірлерін жазбаша білдіреді..

Берілген тапсырмаларды үйде орындап келеді.
Оқушылардың өз
жұмыстарына баға беруін қалыптастыру.
Автор: roza | 29-04-2015, 09:25
Қарау саны: 1033
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :