Аустралияның климаты,өзендері мен көлдері. » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Аустралияның климаты,өзендері мен көлдері.


Аустралияның климаты,өзендері мен көлдері.

Сабақтың тақырыбы: Аустралияның климаты,өзендері мен көлдері.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Мақсаты
Кіріспе
7-минут

І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды психологиялық дайындау,
өзін өзі реттеу.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу.
Сәлемдесу.
(Климат туралы бейнеролик
Көрсету 2-минут).
1.Балалар бұл бейнероликті көргенде не
түсіндік ?
2. Табиғат құбылыстарына нелер жатады ? 3. Бүгін жаңа тақырыпты оқыған
кезде не туралы білгіміз келеді ?
Ашық сұрақтар.
1. Климат дегеніміз не ?
2. Бүгін сыртта ауа райы қандай болып
тұр?
3.Ауа райы мен климаттың ерекшеліктері
қандай ?
4. Климаттық белдеулерді атаңдар. Оқушыларды топтастыру үшін парта бетіне көлдің,өзеннің, климаттың суреттерінің қиындысын құрастыру арқылы топтасады.
Сәлемдеседі, сабаққа назарын аударады.

Суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топтасады. Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топ өзінің бақылаушысын хатшысын, баяндамашысын топ көшбасшысын сайлап алады.

Тұлға аралық қарым-қатынасты дамыту.

ІІ. Тұсаукесер
23-минут.
Топтық жұмыс
Өкіл әдісі.
1-топ .Аустралия климаты туралы толық 
ақпаратты жинап зерттеу жұмыстарын
жүргізеді.
2-топ. Аустралия өзендері,маңызы жайлы
зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
3-топ. Аустралияның көлдері туралы
зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
Критерий арқылы бағалау.
Жұптық жұмыс оқушылар үшеуден отырады.сөйлеуші,сұрақ қоюшы,жазып алушы болып бөлінеді. Осылай алмасып отырады. Тақырыпты талқылап өздері қорытынды шығарады. Жұптарын бағалайды.

Оқушылар екі жұлдыз бір тілек арқылы топтарды бағалайды.

Топтық жұмысты белсенді орындау . Өз ойларын ортаға салу арқылы сынилығын дамытады. 
Бір-бірімен ынтымақтастық әрекетте болады.

Негізгі бөлім
Жұптық жұмыс
«Тыңдап отырған үштік».
9-мин.
Сергіту сәті.
3 -минут.

Жұптық жұмыс оқушылар үшеуден отырады.Сөйлеуші,сұрақ қоюшы,жазып алушы болып бөлінеді. Осылай алмасып отырады. Тақырыпты талқылап өздері қорытынды шығарады. Жұптарын бағалайды.

Оқушылар үшеуге бөлініп тақырыпты талқылайды. Аустралия өзендері,көлдері,
климаты жайлы тақырыпта.

Шетел биіне билеу.
Идеяларды құрастырып,белсенді тыңдап,бар ойын талқылауға шоғырландыруға мүмкіндік беру.

Қорытынды бөлім.

3-минут. Рефлексия:
Мен білдім, Мен түсіндім, мені қызықтырғаны, маған ұнағаны, маған қиындық келтірді.
Кейінгі тапсырмалар. Аустралия материгінің климаты,өзендері,көлдері. жайлы қосымша әдебиеттерден іздеп оқып келу.
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша нені білгенін,нені үйренгенін,не қиындық келтіргені жөнінде өз пікірлерін жазбаша білдіреді.
Берілген тапсырманы үйде
орындап келеді.
Оқушылардың өз
жұмыстарына баға беруін қалыптастыру.

Оқушылардың жұмыстары жиналады.екі жұлдыз бір ұсыныспен бағаланады.
Автор: roza | 29-04-2015, 09:26
Қарау саны: 1451
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :