Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі


Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Баймұхамедова Айгүл

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 10
МЕРЗІМІ


ТАҚЫРЫП
Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі.

МАҚСАТЫ
Нәруыздардың құрылысы мен атқаратын қызметтерін баяндау. Нәруыздар күрделі қосылыстар екеніні және олардың ағзаға тигізер пайдасы туралы түсіндіру.


КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Өз бетімен ізденіске бейімделеді.
Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;
Ақпараттық білімдері сараланады;
Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ

Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Биология оқулығы

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.



Қызығушылықты ояту
(3 минут)

Биолог анықта
малығы



Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.

V «қанат белгі» (әлдеқашан белгілі нәрсе) - «алу» (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе) + «қосу» белгісі қызықты және тосын нәрсе ? «сұрақ белгісі» (егер бір нәрсе анық емес, көбірек білуге құштарлық пайда болса)




Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау

Мағынаны тану
(15 минут)





(15 минут)

Биология оқулығы



Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.
«Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.
Жекеленген оқушыларға көмек

Фактілерді 
баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

Рефлексия
(10 минут)

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,
1-тілек.

Қорытындылау

Үйге тапсырма: Жиырма амин қышқылын жаттау. Нәруызды ашқан ғалымдардың өмірімен жақынырақ танысу мақсатында деректер жинау.



Автор: Бодықова Гүлшат | 29-04-2015, 20:29
Қарау саны: 4092
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :