Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі. » Қазақша білім сайты
Жарнама

» » » Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі.


Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі.

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Баймұхамедова Айгүл

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 10
МЕРЗІМІ

ТАҚЫРЫП Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі.

МАҚСАТЫ Нуклеин қышқылдарының құрылыс ен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы баяндау. ДНК мен оның құрылысына жеке тоқталу. Тапсырмалар орындау барысында оқушыларды мақсатқа сай біліммен қамтамасыз ету.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Өз бетімен ізденіске бейімделеді.
Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;
Ақпараттық білімдері сараланады;
Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ

Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Биология оқулығы

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Әрі қарайғы әрекет үй тапсырмасына жауап беріп, талқылаумен жалғасады.



Қызығушылықты ояту
(3 минут)

Биолог анықта
малығы



Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен
бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.


 «қанат белгі» (әлдеқашан белгілі нәрсе) - «алу» (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе) + «қосу» белгісі қызықты және тосын нәрсе ? «сұрақ белгісі» (егер бір нәрсе анық емес)




Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады Стикер арқылы бағалау

Мағынаны тану
(15 минут)





(15 минут)

Биология оқулығы



Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.
«Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.
Жекеленген оқушыларға көмек














Фактілерді
баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

Рефлексия
(10 минут)

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

ББҮ кестесі арқылы сабақты қорытындылау.

Білемін Білгім келеді Үйрендім


Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,
1-тілек.


Қорытындылау

Үйге тапсырма: Мерсер (1995) әңгімелесудің үш түрін анықтады. Соның ішінде «Топтық әңгіме» әдісімен жұмыстану (даярлық).

 Топтық ( қайталау, мақұлдау, түсіндіру)


Автор: Бодықова Гүлшат | 29-04-2015, 20:30
Қарау саны: 2436
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :