» » » Компьютердің құрылғылары мен мүмкіндіктері


Компьютердің құрылғылары мен мүмкіндіктері

Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.





Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.


Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.





Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.

Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.

Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.

Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.

Сабақтың аты Компьютер. Компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүкіндіктері.
Сілтеме 5 сынып оқулығы; программасында жасалған слайдтар; электронды оқулық
Жалпы мақсаты 1. Компьютер туралы ақпарат ала отырып, компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін үйренетін болады.
Күтілетін нәтиже Компьютер туралы білетін болады.Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін қолдана білуге үйренеді, дағдыланады.
Негізгі идеялар Ынтымақтастық құра отырып,тақырып мазмұнымен танысу, топта,жеке жұмыс жүргізуге, бірін-бірі бағалауға, салыстыра білуге үйрету.
Тапсырмалар Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Тапсырмалар Компьютермен жұмыс (5 минут) Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Кеңейтілген тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:(мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Сергіту сәті.
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Топқа бөлу (суреттерді құрастыру қылып, құрылғылардың суреттерін бөліктерге бөліп тастаймын. Сол қиындылар арқылы өз тобын іздеп топтасады. ) (3 топқа бөлінеді, 2 минут)
«Қарша борату» әдісі
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша әр топтан үш сұрақтан қойылады, топпен ақылдаса отырып жауап береді.
«Бармақпен бағалау»
ІІ. Ой қозғау:
Компьютер туралы не білеміз балалар? Оқушылар білетіндерін айтады.
Интерактивті тақтадан слайд арқылы компьютер түрлері және құрылғылары туралы көрсетіліп,түсіндіріледі. (5 минут)
III. Мағынаны тану (5 минут)
Оқулықтан мәтінді оқу
Топтық жұмыс
1-топ: Компьютер
2-топ:Компьютер түрлері
3-топ:Компьютер құрылғылары
Оқыған материалдарын топта талқылайды. (5 мин)
Постер дайындау (10 мин)
Үш топ бір-бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағаланады.
ІV. Жұптық жұмыс
Компьютермен жұмыс (5 минут)
Оқушылар компьютерде электронды оқулық бойынша тапсырмалар орындайды.
Мадақтау жылы шырай таныту арқылы бағалау.
VI. Кеңейтілген тапсырма (5 минут)
1. Компьютер құрылғыларының атын, анықтамасын жазыңыз?
____________________________ _____________________________
____________________________ _____________________________
____________________________ ______________________________
____________________________ ______________________________

2. Сәйкестендіру тесті
Компьютер түрлері есептеу үшін, құрылғыларды басқару үшін
Компьютерді қолдану саласы бір адам жеке қолдана алатын компьютер
Дербес компьютер суперкомпьютер,дербес компьютер,үстел үсті
3. Сөйлемді толықтыр:
- Ақпаратты шығару құрылғысы-
- Ақпаратты енгізу құрылғысы-
- Жүйелік блокта орналасқан ақпаратты.....
(«Бағдаршам» арқылы бағалау).
VII. «Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын.
Кері байланыс (не қиын болды, не үйрендім, менде сұрақ бар), ( 5 минут )
Оқушыларға таратылып беріледі.
1. Мен үйрендім.................................................................................
2. Маған қиын болды........................................................................
3. Мені таңқалдырды..........................................................................
4. Маған ұнады.....................................................................................
5.Мен алдағы уақытта.............................................................................
6.Менің сұрағым:
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Компьютер құрылғыларына ертегі жазу.

























Автор: Baian | 27-04-2015, 18:52
Қарау саны: 1507
    
Жарнама

Пікір жазу
Сіздің есіміңіз: *
Эл.почта: *
Жартылай семіз Қисайған мәтін Сызылған мәтін Сызылған мәтін | Сол жаққа қою Ортаға қою Оң жаққа қою | Смайлик қою Сілтеме қоюҚорғалған сілтеме қою Выбор цвета | Жасырын мәтін Үзінді қою Таңдалған мәтінді транслитерден кирилицаға ауыстыру Вставка спойлера
Қауіпсіздік коды: Қауіпсіздік кодын көрсету үшін осы суретті қосыңыз
Жаңарту, егер код көріңбесе
Кодты енгіңіз: :